اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970224295528335

فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است؟

کد: 13970224295528335

https://goo.gl/qhCzpG

، (اخبار رسمی): کار کردن در یک اداره با ساعات کاری مشخص در دنیای امروز رفته رفته جای خود را به دورکاری یا فریلنسینگ داده است. نسل امروز ترجیح می‌دهد به جای این که یک کارمند به صورت سنتی باشد، فریلنسر شود. اما دقیقا فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است.

فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است؟
فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است؟

فریلنسر کیست؟

فریلنسر یک فرد متخصص است که هم‌زمان به یک یا چند مشتری بدون این که منحصرا تعهدی به هر کدام از آن‌ها داشته باشد خدمات خودش را ارائه می‌دهد. کار فریلنسینگ هم شیوه کار و کسب درآمد افراد فریلنسر است که به طور معمول به دورکاری یا آزادکاری معنی می‌شود.

فریلنسرها می‌توانند هر کاری که یک کسب و کار به آن نیازمند است انجام بدهند که شامل بازاریابی و نویسندگی تا پشتیبانی فنی و مالی می‌شود. امروزه، فریلنسرها مهارت‌های تخصصی در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و تبلیغات کسب کرده‌اند.

برخی از فریلنسرها این توانایی را دارند که برای کسب ‌و کارها مقاله‌ها و پست‌هایی که به برنامه‌نویسی وب و طراحی گرافیک نیازمند است آماده کنند. همچنین فریلنسرها خدمات حسابداری هم ارائه می‌دهند. در سال‌های اخیر برخی مشاغل مثل وکیل‌ها یا حتی پزشک‌ها هم در وقت آزاد خود به صورت فریلنسینگ کار می‌کنند.

فریلنسینگ چیست؟

فریلنسینگ اخیرا تبدیل به یک انتخاب شغلی محبوب شده است. اتحادیه فریلنسرها گزارش می‌دهد که بیش از ۵۵ میلیون آمریکایی یا ۳۵٪ از نیروی کار آمریکا به کارهای فریلنسیگ مشغول هستند و در مجموع درآمدی حدود یک تریلیون دلار در سال به دست می‌آورند.

مزایای فریلنسرینگ

- کنترل بیشتر بر خروجی کارها مطابق با نظر خود شخص

- درآمد بیشتر (در صورت پیگیری، مدیریت زمان و ...)

- محدود نبودن به مکان وزمان (در اختیار بودن زمان و مکانی که می‌خواهید در آن کار کنید)

برنامه‌های کاری فریلنسرها چگونه است؟

برای این که بهتر بدانیم فریلنسر کیست و کار خود را چگونه انجام می‌دهد باید بدانیم برنامه‌کاری او به چه صورت است. فریلنسرها برنامه کاری منسجم و ثابتی ندارند. برنامه‌کاری آن‌ها توسط خودشان تنظیم می‌شود یا با توجه به حجم کاری که انجام می‌دهند برنامه‌ریزی می‌کنند. فریلنسرها برخلاف کارمندان بر زندگی روزانه خود کنترل دارند.

فریلنسرها به این شناخته شده هستند که برای مشتری‌های خاصی مدت زمان طولانی کار می‌کنند که این کار می‌تواند شامل نوشتن و انتشار مقالات چندین بار در هفته باشد. با این حال، برخی از کارهای فریلنسینگ مثل طراحی وب‌سایت فقط برای یک دوره کوتاه مدت است. هنگامی‌که وب‌سایت طراحی و آماده شود، فریلنسر دستمزد خود را دریافت می‌کند و کار بعدی خود را برای یک مشتری متفاوت آغاز می‌کند.

چگونه کار خودمان را به عنوان فریلنسر آغاز کنیم؟

با عضویت در یک وب‌سایت معرف برای فریلنسریگ (www.iradesk.com) یا ارتقا پروفایل لینکدین و رزومه‌ می‌تواند موثر باشد. در دنیای ارتباطات امروز، این دو عرصه اول مورد بررسی قرار می‌گیرند تا بتوانند اطلاعاتی از یک حرفه‌ای کسب کنند. ارتباطات از طریق محدوده‌هایی که شناخته شده هستند، همانند همکاران قدیمی و محافل حرفه‌ای‌ها یا فرم‌های ارجاع شده از طرف دوستان مشوق یا آنلاین از طریق لینکدین آغاز می‌شود.

آیا کار فریلنسینگ به وبسایت نیاز دارد؟

آنچه که یک فریلنسر باید انجام دهد این است که باید روی یک ابزار ایجاد کسب ‌و کار مانند یک وبسایت سرمایه‌گذاری کند. یک وبسایتی که از کار فریلنسر پشتیبانی می‌کند، سوابق کاری او را به یک روش کاربرپسند ارائه می‌دهد تا مشتری‌ها و کارها را جذب کند.

کار فریلنسینگ چه معایبی دارد؟

مانند هر شغل دیگری، فریلنسینگ هم علاوه بر مزایایی که با خود به همراه دارد، معایبی هم دارد.

۱. عدم قطعیت

معایب فریلنسینگ می‌تواند در مراحل اولیه کار مشاهده شود. عدم قطعیت در کار، درآمد، قراردادها و چک‌های نامنظم می‌تواند ترسناک و آزاردهنده باشد. با این حال، باید بدانید که کار فریلنسینگ شغلی دشوار است” چون دستیابی به آن زمانبر است. بنابراین، حمایت از خانواده در آغار کار فریلنسینگ می‌تواند دشوار باشد.

۲. زندگی همانند یک ترن هوایی است

هماهنگ شدن با فراز و نشیب‌های کار و پول، برای فریلنسر ضروری است. کارهای کم سودی وجود خواهد داشت که فریلنسر باید برای جبران انجام دهد؛ اما از طرف دیگر می‌تواند کارهای بهتر و درآمد بیشتر را در آینده پیدا کند و حتی کار فریلنسینگ می‌تواند مقدمه‌ای برای استخدام تمام وقت باشد.

۳. مشتریان می‌توانند چالش‌برانگیز باشند

مشتریان مختلف طیفی از چالش‌ها را با خود همراه دارند. بنابراین، برای یک فریلنسر انجام کار به صورت خوب و مناسب فقط یک جنبه از شغلشان است. او همچنین نیازمند مدیریت مشتریان با رعایت نزاکت و دیپلماسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزکار مجازی ایرانیان - iradesk

میزکار مجازی ایرانیان وب سایتی مستقل است که سعی دارد با استفاده از فن آوری های روز دنیا در کوتاه کردن مسیر همکاری متخصصان و کارفرمایان و کم کردن هزینه های انجام فعالیت های تخصصصی پروژه محور سهمی در شکوفایی کشور ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]