اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970327300718335

فریلنسر کیست و کار فریلنسینگ چگونه است؟

فریلنسینگ، ارتباطی ماندگار و اشتغالی پایدار

کد: 13970327300718335

https://goo.gl/e7aAJ5

، (اخبار رسمی): هزینه‌ها و معایب کار کردن در یک اداره با ساعات کاری مشخص در دنیای امروز رفته‌رفته جای خود را به دورکاری یا فریلنسینگ داده است. پیشرفت جهان امروز منجر به گردش سریع اطلاعات شده در نتیجه مرزهای سازمان‌ها، کارمندان و به طورکلی اشتغال را دگرگون ساخته است.

ارتباطی ماندگار و اشتغالی پایدار
میزکار مجازی ایرانیان

بهره‌گیری از یک سایت همانند iradesk به یافتن اشتغالی پایدار کمک می‌کند؛ چون می‌توان در بازار حضوری ماندگار داشت

متخصص آزاد (فریلنسر) کیست؟

فریلنسر یک متخصص حرفه‌ای است که هم‌زمان به یک یا چند مشتری بدون این که منحصرا در خدمت به هر کدام از آن‌ها باشد، خدمات خودش را ارائه می‌دهد. این خدمات می‌تواند شامل نویسندگی، طراحی فنی و مهندسی، وب، گرافیک، عکاسی، بازاریابی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی یا حسابداری و .... باشد.

(تخصص مداری) فریلنسینگ چیست؟

کار فریلنسینگ هم شیوه کار و کسب درآمد افراد فریلنسر است که به طور معمول به دورکاری یا آزادکاری معنی می‌شود.

مزایای فریلنسینگ چیست؟

فریلنسینگ با مزایای زیادی همچون انتخاب برنامه و ساعت کاری خودتان، همراه است. علاوه بر این موارد، بدیهی است که می‌توان به مزایای زیر هم اشاره کرد.

- کنترل بیشتر

فریلنسینگ به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا کنترل سخت‌گیرانه‌تری بر محصولات و خدمات خود داشته باشد.

- درآمد بیشتر

فریلنسینگ یک کسب و کار ریسکی  است که در آن محصولاتی برای یک مشتری و مطابق با نظر او ایجاد می‌شود.

- محدود نبودن به مکان و زمان

یکی از مزیت‌های مهم این نوع کار عدم محدودیت مکانی و زمانی است. وقتی شما می‌توانید خدماتی را به صورت اینترنتی ارائه کنید دیگر مهم نیست که مشتری شما در کجا قرار داشته باشد.

برنامه‌های کاری فریلنسرها چگونه است؟

 برنامه کاری آن‌ها توسط خودشان تنظیم می‌شود و با توجه به حجم کاری  برنامه‌ریزی می‌کنند.

چگونه کار خودمان را به عنوان فریلنسر آغاز کنیم؟

اگر مهارت یا تخصص خاصی داشته باشید که مشتریان به آن نیازمند هستند، می‌توانید کار خودتان را سریع آغاز کنید. برای این  کار باید ابتدا میزکار مجازی ایرانیان عضو شوید و روی مرحله بعدی تمرکز روی یک پیشنهاد مناسب برای یک مشتری است.

رمز موفقیت در فریلنسینگ چیست؟

فریلنسر باید بازار هدف و تخصص‌هایی را که می‌خواهد ارائه دهد مشخص کند حضور آنلاین در یک بازار متصل جهانی برای فریلنسر لازم است. حضور در وب‌سایت‌های مرتبط همراه با ارتباطات شخصی همچون دوستان، خانواده و همکاران در صنعت مربوطه از اولین راه‌های پیدا کردن کار است. علاوه بر این، بهره‌گیری از یک سایت همانند iradesk به یافتن اشتغال پایدار کمک می‌کند؛ چون می‌توان در بازار حضور ماندگار داشت و رضایت‌نامه‌هایی دریافت کرد که جایگاهی برای شما به عنوان فریلنسر به وجود می‌آورد. در نهایت، درک ارزش پویایی و ساختار برای یک فریلنسر ضروری است.

آیا کار فریلنسینگ رقابتی است؟

یک فریلنسر باید بداند که در این دوره و زمانه که متخصصان می‌خواهند بر ساعت کار خود کنترل داشته باشند، تعهد نسبت به خدمات ارائه شده امری ضروری است. بازار کار فریلنسینگ در حال رقابت با متخصصان بیشتری است که مصرانه می‌خواهند فضای کاری خودشان را در این عرصه ایجاد کنند و خدمات تخصصی را با قیمت‌های رقابتی ارائه دهند.

از آنجا که کسب ‌و کارها نمی‌خواهند زیاد هزینه کنند، با فریلنسرهایی کار می‌کنند که با توجه به برتری‌شان تعهدات اختصاصی بیشتری ارائه دهند.

کار فریلنسینگ چه معایبی دارد؟

مانند هر شغل دیگری، فریلنسینگ هم علاوه بر مزایایی که با خود به همراه دارد، معایبی هم دارد.

۱. عدم قطعیت

معایب فریلنسینگ می‌تواند در مراحل اولیه کار مشاهده شود. عدم قطعیت در کار، درآمد، قراردادها و چک‌های نامنظم می‌تواند ترسناک و آزاردهنده باشد. با این حال، باید بدانید که کار فریلنسینگ شغلی دشوار است چون دستیابی به آن زمانبر است. بنابراین، حمایت از خانواده در آغار کار فریلنسینگ می‌تواند دشوار باشد.

فریلنسرها باید در نظر داشته باشند که دستمزد در این صنعت براساس شهرت، سابقه و مهارت تعیین می‌شود. به همین ترتیب در سال‌های اول درآمدهای خوبی نخواهند داشت.

۲. زندگی همانند یک ترن هوایی است

هماهنگ شدن با فراز و نشیب‌های کار و پول، برای فریلنسر ضروری است. کارهای کم سودی وجود خواهد داشت که فریلنسر باید برای جبران انجام دهد؛ اما از طرف دیگر می‌تواند کارهای بهتر و درآمد بیشتر را در آینده پیدا کند و حتی کار فریلنسینگ می‌تواند مقدمه‌ای برای استخدام تمام وقت باشد.

یک فریلنسر باید تعهد نسبت به کارها و مشتری‌ها داشته باشد. به مهلت کارها توجه داشته باشد و تحویل کار با کیفیت در زمان تعیین شده از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین، مدیریت زمان و مهارت‌های سازمانی از فاکتورهای تعیین کننده موفقیت برای یک فریلنسر هستند.

۳. مشتریان می‌توانند چالش‌برانگیز باشند

مشتریان مختلف طیفی از چالش‌ها را با خود همراه دارند. بنابراین، برای یک فریلنسر انجام کار به صورت خوب و مناسب فقط یک جنبه از شغلشان است. او همچنین نیازمند مدیریت مشتریان با رعایت نزاکت و دیپلماسی است. همچنین طرز برخورد فریلنسر نسبت به مشتریان سختگیر نگرشی نسبت به کسب و کار ایجاد می‌کند و شهرت و اعتبار برای فریلنسر به ارمغان می‌آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

میزکار مجازی ایرانیان - iradesk

میزکار مجازی ایرانیان وب سایتی مستقل است که سعی دارد با استفاده از فن آوری های روز دنیا در کوتاه کردن مسیر همکاری متخصصان و کارفرمایان و کم کردن هزینه های انجام فعالیت های تخصصصی پروژه محور سهمی در شکوفایی کشور ایجاد نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]