اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961126282446679

هوآوی برنده 4 جایزه iF Design 2018 شد

کد: 13961126282446679

https://goo.gl/3xYT6f

، تهران , (اخبار رسمی): پس از کسب موفقیت بزرگ‌ سال گذشته هوآوی در جوایز طراحی iF برای 5 دستگاه خود، امسال هم هوآوی موفق شد برای محصولات HUAWEI Mate 10، HUAWEI Mate 10 Pro، HUAWEI nova 2 و HUAWEI MateBook X جایزه معتبر طراحی iF Design Award را دریافت کند.

هوآوی برنده 4 جایزه iF Design 2018 شد
هوآوی برنده 4 جایزه iF Design 2018 شد

تجربه‌ای بی‌نظیر در هنگام استفاده گوشی هوشمند با تکنولوژی HDR 10، این دستگاه را به‌ مراتب پیشرفته‌تر کرده است. HUAWEI Mate 10 دارای یک پوشش شیشه‌ای قوی برای جلو و پشت دستگاه است.

جایزه طراحی iF در سال 1953 توسط انجمن طراحی صنعتی هانوفر در آلمان پایه‌گذاری شد. iF International Forum Design GmbHبه‌عنوان قدیمی‌ترین آژانس طراحی صنعتی آلمان هر ساله رقابتی را با عنوان جایزه طراحی iF ترتیب می‌دهد.

6402 مدرک، 2955 شرکت‌کننده و 54 کشور شرکت‌کننده، نشان از بزرگی و اعتبار این جایزه دارد. هیئت داوری از 63 کارشناس مستقل بین‌المللی در شهر هامبورگ در کشور آلمان برای انتخاب برندگان جوایز طراحی IF DESIGN AWARD 2018 جمع شده‌اند. در ادامه 4 محصول برتر HUAWEI که موفق به کسب این جایزه شدند را بررسی می‌کنیم.

HUAWEI MateBook X

در مورد سیستم‌های شخصی  PC تجدیدنظر کنید. MateBook X یکی از زیباترین کامپیوترهای سال 2017 است. طراحی آن به‌واسطه کمی مربع شکل بودن آن نسبت به لپ‌تاپ‌های فعلی کاملاً خیره‌کننده خواهد بود. صفحه‌نمایش 13 اینچی با یک قاب بسیار نازک محصور شده است که واقعاً چشمانتان را روی صفحه‌نمایش متمرکز می‌کند. ضخامت دستگاه 12.5 میلی‌متر است، وزن 1.05 کیلوگرم دارد و به‌راحتی کار و زندگی را ادغام می‌کند. HUAWEI MateBook X کوچک است اما قدرتمند! پردازشگر 7th Generation Intel® Core ™ i7 عملکردی را برای هر دو کار و سرگرمی و امور اداری ارائه می‌دهد. مهندسی طراحی این دستگاه به شکلی است که HUAWEI MateBook X بیشتر از گذشته خنک می‌ماند و جریان هوا همیشه در زیر دستگاه جاری است.

HUAWEI Mate 10

طراحی چشم‌انداز شما به زندگی: تجربه‌ای بی‌نظیر در هنگام استفاده با گوشی هوشمند  با تکنولوژی HDR 10  این دستگاه را به‌مراتب پیشرفته‌تر کرده است. HUAWEI Mate 10 دارای یک پوشش شیشه‌ای قوی برای جلو و پشت دستگاه است. صفحه‌نمایش 5.9 اینچی جدید با نسبت تصویر 16: 9، حاشیه‌های بسیار باریک و بهره‌گیری از فناوری HDR10 شما را برای رنگ‌های شدید و واضح آماده می‌کند. با استفاده از یک روش بسیار نوآورانه شیشه دستگاه در دمای ۷۰۰ درجه سانتی‌گراد به شکل فعلی در آمده است تا ضمن داشتن کیفیت فوق‌العاده از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار باشد.

HUAWEI Mate 10 Pro

گوشی هوشمند HUAWEI Mate 10 Pro یک صفحه‌نمایش FullView با اندازه 6 اینچی با نسبت تصویر 18: 9  و فناوری HDR10 برای نمایش رنگ‌ها به صورت شفاف طراحی‌شده است. خط امضا در این دستگاه، لنز دوگانه دوربین‌های آن است که به‌صورت کلی دستگاه را به یک تقارن کامل در طراحی می‌رساند. شیشه منحنی ارگونومیک در پشت و جلوی دستگاه به‌راحتی در کف دست قرار می‌گیرد و احساس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. HUAWEI Mate 10 Pro دارای یک پوشش شیشه‌ای قوی و مقاوم در جلو و پشت دستگاه است که منحصراً برای این دستگاه طراحی‌شده است. کسب گواهی IP67 در برابر آب و گردوغبار، HUAWEI Mate 10 Pro را آماده می‌کند تا با هر نوع سبک زندگی بتواند استقامت خود را حفظ کند.

HUAWEI nova 2

چه کسی می‌گوید شما نمی‌توانید همه‌چیز را یکجا داشته باشید؟ HUAWEI nova 2 Plus یک گوشی هوشمند برای زندگی هوشمندانه است. یک طراحی سبک‌وزن، قوی و باریک فلزی (6.9 میلی‌متر)، نسبت صفحه‌نمایش قابل‌توجه به بدنه بسیار پیچیده است. صفحه‌نمایش منحنی 2.5D منحصربه‌فرد دارای حاشیه‌های بسیارکم، طراحی قدرتمندی را به ارمغان می‌آورد که زندگی شما را قدرتمندتر می‌کند.

نوآوری منبع توسعه هوآوی است. درزمینه طراحی صنعتی، Huawei همیشه روحیه تحقیق و توسعه خود را تقویت کرده است و به‌طور مداوم در تلاش برای برتری و تلاش‌های جسورانه برای ارتقا طراحی پیشرفته خود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مات

کانون بازاریابی و ارتباطات مات، به عنوان یک سازمان یادگیرنده تلاش می کند بر مبنای دانش و تجارب کارکنان، به تمامی مشتریان خود خدمات خلاقانه و سودمندی را ارایه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]