اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961129282848321

با خدمات عروسی ساز بهترین تشریفات را در شهر خود بیابید؛

عروسی ساز بهترین تشریفات شهر شما را معرفی می کند

کد: 13961129282848321

https://goo.gl/kEBP32

، (اخبار رسمی): تشریفات مجالس عروسی امروزه نقش بسزایی در برگزاری مجالس ایفا می‌کنند، بنابراین باید با انجام تحقیقات مناسب و پرس و جو بهترین آنها را انتخاب کرد. شما می‌توانید با انتخاب درست از صفر تا صد مجلس عروسی خود را به تشریفات مورد نظرتان سپرده و با خیال راحت به بقیه امور شخصی خود رسیدگی کنید.

عروسی ساز بهترین تشریفات شهر شما را معرفی میکند
مهمترین نکات در تشریفات عروسی

برای مشاهده لیست تشریفات درجه یک شهر خود و استفاده از تخفیف‌های ویژه از خدمات سایت عروسی ساز استفاده کنید. عضویت در کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام عروسی ساز برای دریافت تخفیف‌ها توصیه می‌شود

نکات مهم در انتخاب تشریفات عروسی

انجام تشریفات عروسی به طوری که خاطره انگیز و سرگرم کننده باشد، آرزوی هر عروس و دامادی است. جشن‌های عروسی موفق و به یاد ماندنی چند نقطه مشترک دارند که در این مقاله به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم. اگر شما در اجرای تشریفات عروسی خود این نکات را رعایت کنید، بدون شک عروسی شما هم در ردیف عروسی‌های موفق و خاطره انگیزی قرار خواهد گرفت که در ذهن مهمانان باقی می‌ماند.

هرچه زودتر یک تالار پذیرایی زیبا با اندازه مناسب رزرو کنید

رزرو تالار عروسی یکی از مهم‌ترین بخش‌های برگزاری تشریفات عروسی شما است. حدود شش ماه قبل از عروسی خود باید تالار پذیرایی یا باغ عروسی خود را رزرو کرده باشید. تالار عروسی باید یک سالن بزرگ و مناسب داشته باشد و فضای کافی برای نشستن مهمانان و همچنین فضای کافی برای رقص و شادی مهمانان داشته باشد. سالن پذیرایی نه باید آنقدر بزرگ باشد که مهمانان شما در آن پراکنده شده و تعدادشان کم به نظر برسد و نباید آنقدر کوچک باشد که مهمانان شما تنگاتنگ یکدیگر بنشینند و معذب باشند. تالار تشریفات پذیرایی عروسی باید زیبا و دلنشین باشد. هیچکس دوست ندارد وقت خود را در یک سالن تنگ و تاریک با سقفی کوتاه و یا یک زیرزمین سپری کند.

زمان مجلس عروسی را هر چه سریع تر مشخص کنید

بهترین گزینه برای برگزاری مراسم شب عروسی، شبی است که فردای آن تعطیل باشد. معمولا پنج شنبه شب‌ها بهترین گزینه هستند. چرا که مهمانانتان به موقع در جشنتان حضور بهم می‌رسانند و نیز با خیال راحت می‌توانند شب را سپری کرده و فردای جشن عروسی به استراحت بپردازند. اگر پنج شنبه شب نشد، گزینه بعدی جمعه است. در غیر این صورت روزی را انتخاب کنید که فردای آن تعطیل باشد. ممکن است در این روزها مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید ولی مطمئن باشید ضرر نخواهید کرد.

کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی

مهمانان شما انتظار دارند در بزرگ‌ترین شب زندگی شما، خوب پذیرایی شوند. کترینگ و تهیه شام، مهم‌ترین قسمت تشریفات عروسی شما به حساب می‌آیند. کیفیت غذا، تعداد انواع غذاهای مختلف که متناسب با سلایق اکثریت باشند، دسر و نوشیدنی‌های متنوع از جمله موارد قابل توجه است. اگر تشریفات شام عروسیتان را به صورت سلف سرویس برگزار می‌کنید، مطمئن شوید که برای هر پنجاه مهمان، یک میز شام وجود دارد. این نکته بسیار مهم است. اگر تعداد مهمانانتان زیاد باشد (بعنوان مثال 350 نفر) باید سر یک میز شام پذیرایی شوند که موجب طولانی شدن زمان سرو غذا می‌شود. که در این صورت فاجعه‌ای بزرگ رخ خواهد داد.

به موقع در جشن عروسی خود حاضر شوید

بسیاری از ما دیده‌ایم یا شنیده‌ایم که عروس و داماد موقع صرف شام به جشن عروسی خود رسیده‌اند! اگر می‌خواهید بدانید مهمانان شما چه حسی خواهند داشت، خیلی ساده است: دو ساعت تمام روی یک صندلی بنشینید و موزیک گوش کنید یا به یک برنامه تلویزیونی زل بزنید! دیر رسیدن شما به عروسی، ضمن اینکه مهمانان را خسته می‌کند، عکس‌ها و فیلم عروسی شما را نیز خراب می‌کند. فقط به این فکر کنید که عکاس و فیلمبردار شما، هنگامی‌که شما موقع صرف شام به جشن عروسیتان رسیده‌اید، چه چیزی را باید ثبت کنند؟

برترین تشریفات شهر شما

وبسایت عروسی ساز با هدف تسهیل در مراسم عروسی و معرفی بهترین‌های این حوزه در شهر‌های بزرگ ایران فعالیت خود را آغاز کرده است. با مراجعه به این وبسایت می‌توانید لیست برترین‌های تشریفات شهر خود را بالاخص شهرهای مانند تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و کرج مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس