اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970115289768321

همکاری با سوپر سالن بین‌المللی سیامک وجدانی

همکاری عروسی‌ساز و سوپر سالن زیبایی بین‌المللی سیامک وجدانی مشهد

کد: 13970115289768321

https://goo.gl/b5N4Vw

، (اخبار رسمی): درخشیدن داماد در کنار عروس در مراسم عروسی بسیار حائز اهمیت است. یکی از عوامل مهم برای تحقق این امر آرایشگاه رفتن داماد در روز مراسم است.

همکاری عروسی ساز و سوپر سالن زیبایی بین المللی سیامک وجدانی مشهد
سالن سوپر لوکس مشهد

درخشیدن داماد در کنار عروس در مراسم عروسی بسیار حائز اهمیت است. یکی از عوامل مهم برای تحقق این امر آرایشگاه داماد در روز مراسم است. تیم عروسی ساز برای رفاه حال زوج‌های جوان و برطرف کردن نگرانی آن‌ها بابت آرایشگاه داماد در روز مراسم، همکاری خود را با سالن سوپر لوکس وجدانی در هتل مجلل درویشی آغاز کرد. در دیدار مصطفی سلامی مدیر سامانه عروسی ساز و سیامک وجدانی که در هتل مجلل درویشی صورت گرفت و با صحبت‌های انجام‌شده در خصوص این همکاری، پکیج‌ها و خدمات فراوانی را برای دامادهایی که از طریق سامانه عروسی ساز به این سال معرفی شوند در نظر خواهند گرفت.

سالن سوپر لوکس وجدانی مشهد

در این آرایشگاه لوکس و مجهز گریم داماد توسط پرسنل حرفه‌ای و آموزش‌دیده، با مواد آرایشی باکیفیت از معتبرترین برندهایی که مخصوص گریم آقایان است، انجام می‌شود. نکته‌ای که در این سالن برای گریم دامادها موردتوجه است این است که مواد آرایشی که برای گریم داماد استفاده می‌شود براق و چرب نیست و به‌هیچ‌وجه به چشم نمی‌آیند به همین دلیل کسی متوجه تغییر صورت داماد نخواهد شد. گریم محو و حرفه‌ای این سالن کاملاً بی‌رنگ است و تنها باعث یکدست شدن رنگ صورت به‌خصوص نواحی اصلاح‌شده و گودی و سیاهی زیر چشم می‌شود و باعث می‌شود در آتلیه و هنگام عکس گرفتن صورت داماد با عروس هماهنگ‌تر به نظر بیاید. این سبک گریم داماد در این مجموعه همواره مورد استقبال آقایانی بوده که با گریم صورتشان در جشن عروسی مخالف‌اند.

در مورد مدل موی داماد نیز این سالن باتجربه بالا و چهره شناسی قوی همیشه بهترین مدل مو مناسب چهره آقا داماد را انتخاب می‌کنند پس بهتر است برای مراسم خود به این سالن لوکس و با تجهیزات اعتماد کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | مد و لباس