اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295708321

همکاری سامانه عروسی ساز با آتلیه ناهید مشهد

کد: 13970225295708321

https://goo.gl/x5Z2Jy

، (اخبار رسمی): از آنجایی‌که ثبت خاطرات روز مراسم بسیار نکته مهمی است و در ذهن زوج‌های جوان ایجاد دغدغه می‌کند. تیم عروسی‌ساز همکاری خود را با یکی از باسابقه‌ترین آتلیه‌های شهر مشهد آغاز کرده است.

همکاری سامانه عروسی ساز با آتلیه ناهید مشهد
همکاری با آتلیه ناهید

همکاری سامانه عروسی ساز و آتلیه ناهید مشهد

از آنجایی‌که ثبت خاطرات روز مراسم بسیار نکته مهمی است و در ذهن زوج‌های جوان ایجاد دغدغه می‌کند. تیم عروسی ساز همکاری خود را با یکی از باسابقه‌ترین و بهترین آتلیه‌های شهر مشهد آغاز کرده است. آتلیه ناهید مشهد با سالیان سال فعالیت در حوزه عکاسی و فیلم‌برداری جایگاه ویژه‌ای بین زوج‌های جوان باز کرده به طوری‌که کمتر کسی در شهر مشهد پیدا می‌شود که نام و آوازه این آتلیه را نشنیده باشد و اکنون سامانه عروسی ساز بسیار مسرور است تا شروع همکاری خود را با آتلیه ناهید مشهد اعلام کند. در دیداری که مدیر سامانه عروسی ساز مصطفی سلامی با مدیریت آتلیه ناهید واعظ زاده داشتند، همکاری خود را آغاز و از این به بعد زوج‌های جوانی که با سامانه عروسی ساز تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند، می‌توانند با فراغ بال از تخفیف‌ها و مزایای ما برای آتلیه ناهید استفاده کنند.

آتلیه ناهید مشهد

عروس خانم‌ها که حساسیت بیشتری برای عکس‌های مراسم خود دارند و فضای آتلیه برای عکاسی برای‌شان اهمیت زیادی دارند همیشه با دیدن فضای باز و دلنشین آتلیه ناهید مشهد به وجد می‌آیند. سبک کاری جدید و ژورنالی، در کنار کیفیت عالی آلبوم‌ها که نتیجه استفاده از دوربین‌های باکیفیت و از بهترین برندها در این زمینه است توانسته در طول مدت فعالیت خود رضایت زوج‌های جوان را جلب کند و لبخند رضایت را بر لب آنها بنشاند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با آتلیه ناهید مشهد می‌توانند به وب سایت عروسی ساز مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]