اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970106289248321

همکاری با مزون عروس ندا مرادی

همکاری عروسی ساز و مزون لباس عروس ندا مرادی اصفهان

کد: 13970106289248321

https://goo.gl/Gwd9cJ

، (اخبار رسمی): سامانه عروسی ساز در راستای درخشش عروس خانم‌ها و انتخاب لباس عروس با بهترین کیفیت و قیمت برای زوج‌های جوان در شهر اصفهان، با یکی از بهترین مزون‌های شهر اصفهان که ازهرجهت می‌تواند دغدغه عروس خانم‌ها را بابت لباس روز مراسم عروسی برطرف کند، شروع به همکاری کرد.

همکاری عروسی ساز و مزون لباس عروس ندا مرادی اصفهان
مزون لباس عروس

این مزون با لباس‌های جدید و به روز خود مورد استقبال عروس خانم‌های زیادی قرار گرفته است. اگر هنوز لباس مورد نظر خود را پیدا نکردید دیدن نمونه کارهای مزون لباس عروس ندا مرادی می‌تواند کمک زیادی کند.

آغاز همکاری سامانه عروسی ساز و مزون لباس عروس ندا مرادی، می‌تواند نقطه عطفی برای عروس خانم‌های شهر اصفهان باشد. عروس خانم‌ها می‌توانند از طریق سامانه عروسی ساز به این مزون معرفی و از تخفیف‌های این همکاری استفاده کنند.

مزون لباس عروس ندا مرادی اصفهان

انتخاب لباس عروس مناسب برای عروس خانم‌ها بسیار مهم است زیرا اگر این انتخاب به‌درستی انجام شود جلوه و زیبایی عروس را در مراسم عروسی دوچندان می‌کند. با توجه به تجربه کم تازه‌عروس‌ها بهتر است این مشاوره با فردی که دارای تجربه بیشتری است انجام شود. مزون لباس عروس ندا مرادی در اصفهان یکی از مزون‌هایی است که کارکنان باتجربه و کارکشته در این زمینه بسیار باحوصله و با دقت به مشاوره رایگان به عروس خانم‌ها برای انتخاب لباس عروس مناسب می‌پردازند؛ و عروس خانم‌ها همیشه از لباس انتخابی خود در جشن عروسی راضی هستند. از طرفی لباس‌های جدید و ژورنالی این مزون بسیار مورد استقبال و توجه است. کیفیت خوب پارچه و قیمت مناسب لباس‌های این مزون نیز از نکات مثبت دیگر این مزون هستند.

این مزون با لباس‌های جدید و به‌روز خود همه‌روزه مورد استقبال عروس خانم‌های زیادی قرارگرفته است. 

سوابق ندا مرادی

کارشناسی طراحی لباس از دانشگاه نجف‌آباد

طراح و مشاوره در عرصه مد

دوخت و اجرای لباس‌های ترک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس