اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970412303268321

همکاری عروسی ساز و آتلیه خانه هنر جیران مشهد

کد: 13970412303268321

https://goo.gl/MhgJvr

، (اخبار رسمی): مراسم عروسی از باشکوه‌ترین شب‌های زندگی هر عروس و داماد است که تنها یک‌بار اتفاق می‌افتد و هزینه زیادی برای برگزاری آن می‌شود. پس می‌توان گفت ثبت خاطرات این روز خاص از هرچیزی مهم‌تر است تا حس تکرار آن، شیرینی و حلاوت جشن عروسی را بارها تداعی کند.

همکاری عروسی ساز و آتلیه خانه هنر جیران مشهد
خانه هنر جیران

عکاسی و فیلم‌برداری یک هنر است و می‌توان گفت خانه هنر جیران در این زمینه هنرمند است. علاقه‌مندان برای دیدن نمونه کارهای آتلیه می‌توانند به سایت یا اینستاگرام خانه هنر جیران مراجعه کنند

سامانه عروسی ساز همواره به دنبال ارائه پیشنهادات عالی برای زوج‌های جوان بوده و با خدمات و تخفیف‌هایی که به زوج‌های جوان ارائه می‌دهد، یاری‌دهنده زوج‌ها در جهت تحقق رویاهای‌شان به بهترین نحو ممکن است. تیم عروسی ساز همکاری خود را با یک آتلیه قوی که تخصص کافی در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری مراسم عروسی را دارد، آغاز کرده است. در جلسه‌ای که بین سلامی مدیر سامانه عروسی ساز و صدیق مدیریت آتلیه خانه هنر جیران مشهد برگزار شد این همکاری آغاز و توافقات صورت گرفته باعث شده تا زوج‌های جوانی که از طرف سامانه عروسی‌ساز به این آتلیه معرفی شوند بتوانند از تخفیف‌ها و خدمات عالی آتلیه جیران مشهد استفاده کنند.

آتلیه خانه هنر جیران مشهد

پیشنهاد می‌شود زوج‌های جوان برای انتخاب آتلیه مراسم عروسی خود به سراغ حرفه‌ای‌ترین استودیو با بهترین کیفیت بروند. خانه هنر جیران مشهد با کارهای باکیفیت، لوکیشن‍‌های خاص خود و ژست‌های خلاقانه مورد انتخاب زوج‌های جوان خوش‌سلیقه است. عکاسی و فیلم‌برداری یک هنر است و می‌توان گفت خانه هنر جیران در این زمینه هنرمند است. علاقه‌مندان برای دیدن نمونه کارهای آتلیه می‌توانند به سایت یا اینستاگرام خانه هنر جیران مراجعه کنند ولی باز هم پیشنهاد می‌شود حضورا به آتلیه رفته تا مجذوب عکس‌ها و فیلم‌های باکیفیت و زیبای آن شوید.

علاقه‌مندان برای جلسه حضوری می‌توانندبه آدرس سجاد ۱۲،ساختمان اداری خاتم،طبقه دوم مراجعه و یا با شماره‌های 09120700124 - 37659585 تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس