اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970215294218321

همکاری با آتلیه بهزاد شرفا

همکاری عروسی ساز و آتلیه بهزاد شرفا

کد: 13970215294218321

https://goo.gl/sGWt5m

، (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین کارهای زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب آتلیه خوب برای ثبت خاطرات این مراسم باشکوه است و این امر اهمیت به سزایی برای اکثر زوج‌های جوان دارد. از آنجایی که سلیقه‌ها و علایق افراد متفاوت است این انتخاب بسیار حساس و سخت می‌شود.

همکاری عروسی  ساز و آتلیه بهزاد شرفا
آتلیه بهزاد شرفا

تیم عروسی ساز مفتخر است با گلچین کردن بهترین برندهای شهر مشهد و همکاری با آن‌ها، بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های افراد را رفع کند. یکی از بهترین برندها در زمینه آتلیه بدون شک آتلیه بهزاد شرفا است که با تنوع خدمات و همچنین ژست‌ها و نورپردازی‌های خلاقانه خود پاسخگوی طیف گسترده‌ای از سلایق همشهریان عزیز بوده و توانسته جایگاه ویژه‌ای میان آن‌ها باز کند.

در یک دیدار رسمی که توسط مدیر سامانه عروسی ساز با بهزاد شرفا مدیریت آتلیه بهزاد شرفا انجام شد. همکاری سامانه عروسی‌ساز و این آتلیه قدرتمند رسما اعلام می‌شود و تمام زوج‌هایی که توسط سامانه عروسی ساز به این آتلیه معرفی شوند  شامل تخفیف‌های بسیار عالی می‌شوند.

آتلیه بهزاد شرفا مشهد

تیم جوان، منسجم، متخصص و خلاق آتلیه بهزاد شرفا و مدیریت شرفا با ارائه پکیج‌های کامل و خدمات با کیفیت، مراسم عروسی شما را به زیبایی و با شیوه‌های نوین و مطابق متدهای روز دنیا ثبت می‌کند تا هر زمان فیلم‌ها و عکس‌های عروسی خود را مشاهده می‌کنید، خاطره‌های خوش و شیرین آن روز بزرگ برایتان تداعی شود.

اگر در دسته افراد حساس قرار دارید و تخصص و سبک کاری به روز آتلیه برای‌تان اهمیت ویژه‌ای دارد. یکی از گزینه‌های مناسب برای شما و همچنین یکی از پیشنهادات تیم عروسی ساز، انتخاب آتلیه بهزاد شرفا است تا در کنار کیفیت عالی از تخفیف‌های ارزشمند همکاری با عروسی ساز نیز استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی