اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284556840

انجام کلیه امور مربوط به ترخیص، حمل کالا و تشریفات گمرکی

فرآیند انتخاب شرکت ترخیص کالا

کد: 13961207284556840

https://goo.gl/PNnDPy

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از راه‌های تشخیص اینکه یک شرکت بازرگانی دارای مدیریت متمرکز و قوی است یا خیر، توجه به سابقه و میزان گستردگی فعالیت آن شرکت است. گستردگی یک شرکت را می‌توان براساس تعداد پرسنل، تعداد دفاتر و گستردگی آن‌ها در شهرهای مختلف ایران و جهان و همچنین امکانات ویژه و خدمات تخصصی که ارائه می‌دهد تعیین کرد.

فرآیند انتخاب شرکت ترخیص کالا
یکی از راههای تشخیص اینکه یک قدرت شرکت بازرگانی ، توجه به سابقه فعالیت و میزان گستردگی آن شرکت است

یکی از راه‌های تشخیص اینکه یک شرکت بازرگانی دارای مدیریت متمرکز و قوی است یا خیر، توجه به سابقه و میزان گستردگیفعالیت آن شرکت است

ترخیص کالا یکی از مراحل مهم صادرات و واردات یک محصول است که باید توسط شرکت‌های حرفه‌ای که نیروی متخصص و با تجربه در این خصوص دارند انجام شود. از آنجایی که آگاهی مشتریان در خصوص امور بازرگانی می‌تواند هم به آنان و هم به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات بازرگانی، بسیار کمک کند، شرکت سپاهان همراه با ارائه مقاله زیر سعی در افزایش آگاهی واردکنندگان در خصوص فرآیند ترخیص کالا دارد.

در انتخاب شرکت ترخیص کالا باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

سه ویژگی مهم در انتخاب یک شرکت برای انجام امور ترخیص کالا وجود دارد که در صورت یافتن این ویژگی‌ها در یک شرکت، می‌توان با خیالی آسوده انجام امور بازرگانی خود را به آن سپرد.

1. مدیریت متمرکز و قدرتمند

یکی از راه‌های تشخیص اینکه یک شرکت بازرگانی دارای مدیریت متمرکز و قوی است یا خیر، توجه به سابقه و میزان گستردگی فعالیت آن شرکت است. گستردگی یک شرکت را می‌توان بر اساس تعداد پرسنل، تعداد دفاتر و گستردگی آن‌ها در شهرهای مختلف ایران و جهان و همچنین امکانات ویژه و خدمات تخصصی که ارائه می‌دهد تعیین کرد. شرکت سپاهان همراه  با بیش از 20 سال سابقه و دارا بودن بیش از 200 پرسنل که ترکیبی از نیروهای با تجربه و جوانان با انگیزه است در شهرهای تهران، اصفهان، دبی، شنزن و گوانجو بهترین و متمایزترین خدمات را تا به امروز به تجار و واردکنندگان محترم ایرانی ارائه داده است. در واقع مدیریت کارآمد این موفقیت را که سهم عمده‌ای از واردات قطعات و لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته در کشور مربوط به شرکت سپاهان همراه است را به ارمغان آورده است.

2. نیروی متخصص و با تجربه

داشتن نیروی با تجربه و متخصص به هر چه بهتر و سریع‌تر انجام شدن خدمات بازرگانی کمک می‌کند. ترخیص کالا تنها بخشی از خدمات گسترده شرکت سپاهان همراه است. مطمئنا ارائه خدمات بازرگانی در زمینه‌های گوناگون مانند حمل دریایی، حمل هوایی، خدمات انبارداری در ایران و چین، واردات کالا از چین، واردات کالا از دبی، منبع یابی کالا و خدمات door to door نیازمند داشتن نیروهای متخصص و به روز است.

3. سلامت عملکرد

از آنجایی که شرکت‌های بازرگانی برای ارائه خدمات ترخیص کالا به نوعی موکل مشتریان خود هستند، لازم است که همواره سلامت عملکرد خود را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند تا رضایت مشتریان تامین شده و تداوم ارتباط میان آنان برقرار شود. کنترل دقیق حساب‌ها و دلسوزی، سرعت ارائه خدمات و در نهایت امانت‌داری و حفظ اسرار تجاری مشتریان همواره بخش مهم و اساسی منشور اخلاقی شرکت سپاهان همراه بوده است.

شرکت سپاهان همراه، خدمات مشاوره رایگان بازرگانی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان همراه

شرکت سپاهان همراه با 20 سال سابقه درخشان در زمینه واردات،صادرات و ترخیص کالا از گمرکات کشور باعث شده تا این شرکت بتواند سهم عمده ای از واردات قطعات و لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته در کشور را به دست آورد. این شرکت با دایر نمودن شعب مختلف در دبی، شنزن و گوانجو آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی، مشاوره حقوقی، مترجم فارسی زبان و ارسال بار به صورت دریایی و هوایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی