اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284596840

انبارهای اختصاصی و ارائه خدمات انبارداری به بازرگانان

اهمیت ارائه خدمات انبارداری پیشرفته به بازرگانان

کد: 13961207284596840

https://goo.gl/LbKsiF

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین نیازهای بازرگانان پیش از خروج کالای وارداتی از کشور مبدا و پس از ورود کالا به ایران، نیاز به خدمات انبارداری است. شرکت سپاهان همراه که زنجیره خدمات آن را می‌توان کامل‌ترین زنجیره خدمات بازرگانی در کشور دانست، این نیاز بازرگانان را با دایر کردن انبارهای متعدد پاسخ داده است.

اهمیت ارائه خدمات انبارداری پیشرفته به بازرگانان
خط مشی در انبارهای شرکت سپاهان همراه، بر حفظ و نگهداری و ارائه خدمات موثر در جهت رضایت مشتری می باشد

شرکت سپاهان همراه با ارائه خدمات بازرگانی door to door به تسهیل روند انبارداری کمک می‌کند

وجود انبارهای اختصاصی و ارائه خدمات انبارداری به بازرگانان از سوی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی از این جهت که در دسترسی بهینه به کالا و کاهش هزینه‌های حمل و نقل تاثیر گذار است، دارای اهمیت فراوانی است. شرکت سپاهان همراه با دایر کردن انبار پرند و خدمات انبارداری در مبدا در انبار گوانجو چین، بخش مهمی از کار را برای بازرگانان و واردکنندگان آسان کرده است.

می‌توان گفت انبارداری از مهم‌ترین بخش‌های کار بازرگانی و صادرات و واردات کالا است. کالای بازرگانان باید در محل‌های امن نگهداری شوند و همچنین باید در مواقع لزوم، دسترسی آسان به موجودی آنها امکان‌پذیر باشد. خدمات انبارداری که شرکت سپاهان همراه به به بازرگانان ایرانی ارائه می‌دهد در بهره‌وری کار آن‌ها از نظر مدیریت زمان و کاهش هزینه‌ها تاثیر فراوانی دارد. فرآیند انبارداری شامل موارد زیر است:

1.تقاضا برای پذیرش

2. پذیرش کالا 

3. جاگذاری و جا‍‌به‌جایی کالا

4. گردآوری کالا برای خروج

5. بسته‌بندی و تحویل کالا

در انبارهای شرکت سپاهان همراه، تمامی توان پرسنل انبار بر حفظ و نگهداری مناسب کلیه اقلام مشتریان و ارائه خدمات موثر در جهت رضایت مشتری است. پرسنل آموزش دیده و با تجربه انبارهای شرکت سپاهان همراه دو ویژگی سرعت و دقت را همواره در ارائه خدمات به مشتریان در نظر دارند. همچنین بهره‌گیری شرکت سپاهان همراه از سیستم‌های مدیریت پیشرفته انبار باعث ارائه خدمات انبارداری به صورت حرفه‌ای و به روز شده است.

با توجه به اینکه شرکت سپاهان همراه خدمات بازرگانی door to door ارائه می‌دهد، در نتیجه انبارداری در مبدا می‌تواند یکی از خدمات تسهیل‌کننده باشد. امکانات این انبار در دسترس عموم بازرگانان ایرانی قرار داده می‌شود.

از ویژگی‌های مهم خدمات انبارداری شرکت سپاهان همراه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان نگهداری کالای تجار به مدت 5 روز به صورت رایگان

تخلیه همزمان تا چهار کانتینر 40 فوت با بالاترین سرعت ممکن

نظارت، بارگیری و حمل توسط پرسنل کار آزموده

بهره‌گیری از سیستم اعلام و اطفاء حریق

مانیتورینگ کامل فضاهای داخلی و خارجی انبار در تمامی ساعات شبانه‌روز

حفاظت فیزیکی و امنیتی انبار در تمامی ساعات شبانه‌روز

حمل سریع کالا به تمامی نقاط ایران (هوایی، زمینی و تیپاکس) با بارنامه رسمی

در ادامه به بررسی مزیت‌ها و ویژگی‌های اصلی انبارهای پرند و گوانجو می‌پردازیم.

ویژگی‌های انبار پرند

از مهم‌ترین ویژگی‌های انبار 5000 مترمربعی پرند شرکت سپاهان همراه که در شهرک صنعتی پرند تهران واقع شده است، نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است که این ویژگی بسیار مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است و از طرفی کیفیت خدمات حمل هوایی شرکت سپاهان همراه نسبت به رقبا کاملا متمایز است.

ویژگی‌های انبار گوانجو

اینکه کالای شما در کشور مبدا (مانند چین)، پیش از بارگیری و حرکت هواپیما یا کشتی به سمت مقصد توسط پرسنل حرفه‌ای انبارداری شمارش و توزین مجدد می‌شود و در صورت نقص و مشکل در بسته‌بندی، مجددا بسته‌بندی می‌شود و پس از آن نسبت به حمل کالا اقدام می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان همراه

شرکت سپاهان همراه با 20 سال سابقه درخشان در زمینه واردات،صادرات و ترخیص کالا از گمرکات کشور باعث شده تا این شرکت بتواند سهم عمده ای از واردات قطعات و لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته در کشور را به دست آورد. این شرکت با دایر نمودن شعب مختلف در دبی، شنزن و گوانجو آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی، مشاوره حقوقی، مترجم فارسی زبان و ارسال بار به صورت دریایی و هوایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]