اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284626840

خدمات تکمیلی بازرگانی که شما را در کسب و کارتان آسوده خاطر می‌کند

خدمات door to door چیست؟

کد: 13961207284626840

https://goo.gl/zNsVRk

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سپاهان همراه با سابقه بیش از 20 سال فعالیت بازرگانی و بهره‌گیری از بیش از 200 پرسنل با تجربه، متخصص و با انگیزه و همچنین دارا بودن دفاتر بازرگانی در شهرهای تهران، اصفهان، دبی، شنزن و گوانجو توانایی انجام سریع و دقیق کلیه خدمات door to door را به مشتریان دارد.

خدمات door to door چیست؟
شرکت سپاهان همراه با سابقه 20 سال فعالیت بازرگانی،توان ارائه کلیه خدمات door to Door را دارد.

خدمات door to door، خدمتی است که شرکت ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی، کالای مشتری را از درب کارخانه فروشنده و یا محلی که از پیش تعیین شده است تحویل می‌گیرد و در محل مورد نظر مشتری تحویل می‌دهد

تعریف ساده و جامع خدمات door to door این است که شرکت ارائه‌دهنده خدمات بازرگانی، کالای مشتری را از درب کارخانه فروشنده و یا محلی که از پیش تعیین شده است تحویل می‌گیرد. سپس کالا را با انجام تشریفات گمرکی کشور مبدا از آن خارج کرده و به وسیله حمل هوایی یا حمل دریایی به گمرک کشور مقصد می‌رساند و آنجا نیز پس از طی تشریفات گمرکی و ترخیص کالا، آن را از طریق سیستم حمل زمینی به درب محل مورد نظر مشتری فرستاده و تحویل می‌دهد.

اگر چه فرآیند ذکر شده در بالا بسیار کوتاه و مختصر بیان شده است اما باید گفت که ارائه  خدمات door to door مراحل و نکات خاص خود را دارد و شرکتی که این خدمات را ارئه می‌دهد، باید دارای سیستم یکپارچه بازرگانی جهت سهولت در این کار باشد.

ویژگی های شرکت های ارائه دهنده خدمات door to door

شروع خدمات door to door از زمانی است که مشتری نوع کالا و میزان آن و محل دریافت کالا از فروشنده را تعیین می‌کند، اما خدماتی که شرکت سپاهان همراه ارائه می‌دهد از چند گام پیش از این شروع می‌شود.

شرکت سپاهان همراه، ابتدا به مشتریان خود مشاوره‌های لازم در خصوص واردات کالای مورد نظر آنها را ارائه می‌دهد. سپس در یافتن بهترین نمونه از محصول مورد نظر آنها که باکیفیت و قیمت مناسبی باشد به آنها کمک می‌کند که این کار را اصطلاحا منبع‌یابی می‌گویند. علاوه بر این در صورتی که مشتری خود تمایل به حضور در مرحله کاری منبع‌یابی داشته باشد او را با یک مترجم چینی زبان مسلط به زبان فارسی همراهی می‌کند.

شرکت سپاهان همراه پس از آن‌که به فروشنده‌های بهتر و نمونه‌های اولیه کالای مورد نظر مشتری رسید، در صورتی که مشتری در کشور صادرکننده حضور نداشته باشد با خدمات حمل هوایی، نمونه غیر تجاری (سمپل) را در سریع‌ترین زمان ممکن برای او ارسال می‌کند. پس از گذشت تمامی این مراحل نوبت به شروع فرآیند خدمات door to door می‌رسد که کالا را از درب کارخانه یا شرکت فروشنده تحویل گرفته و به درب آدرس مورد نظر مشتری ارسال می‌شود.

اما اینکه چه ویژگی‌ها و امکاناتی شرکت سپاهان همراه را قادر به ارائه خدمات door to door به صورت حرفه‌ای کرده است، پرسشی است که پاسخ آن در ادامه بیان می‌شود.

شرکت سپاهان همراه با سابقه بیش از 20 سال فعالیت بازرگانی و بهره‌گیری از بیش از 200 پرسنل با تجربه، متخصص و با انگیزه و همچنین دارا بودن دفاتر بازرگانی در شهرهای تهران، اصفهان، دبی، شنزن و گوانجو توانایی انجام سریع و دقیق کلیه خدمات بازرگانی را به مشتریان خود دارد.

علاوه بر این شرکت سپاهان همراه با قراردادهای بین المللی همکاری و بهره‌گیری از شرکت‌های بزرگ حمل دریایی، سرویس‌های حمل کالا از طریق دریا را در سطح حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت با برخورداری از دو خط هوایی مستقیم و غیر مستقیم و عقد قرارداد با معتبرترین خطوط هوایی بین‌المللی از شهرهای شنزن، گوانجو و دبی به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به حمل کالای مشتریان خود به صورت عمده و خرده به صورت روزانه مشغول فعالیت است. از طرفی با ارائه خدمات انبارداری پیشرفته که شامل انبار پرند و انبار گوانجو است، نیازهای بازرگانانان را به انبار کردن کالاها بر طرف کرده است.

در پایان باید گفت که ارائه خدمات door to door نیازمند وجود یک چرخه کامل از خدمات بازرگانی در یک شرکت است و این‌گونه خدمات که در جهت آسودگی خاطر و رضایت مشتری ارائه می‌شوند تنها در یک سیستم یکپارچه خدمات بازرگانی قابل ارائه است. در صورتی که نیاز به مشاوره بازرگانی در خصوص صادرات و واردات کالا دارید می‌توانید همین حالا با شرکت سپاهان همراه تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان همراه

شرکت سپاهان همراه با 20 سال سابقه درخشان در زمینه واردات،صادرات و ترخیص کالا از گمرکات کشور باعث شده تا این شرکت بتواند سهم عمده ای از واردات قطعات و لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته در کشور را به دست آورد. این شرکت با دایر نمودن شعب مختلف در دبی، شنزن و گوانجو آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی، مشاوره حقوقی، مترجم فارسی زبان و ارسال بار به صورت دریایی و هوایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی