اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284636840

نگاهی دقیق به خدمات یک شرکت بازرگانی متخصص

یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

کد: 13961207284636840

https://goo.gl/wLzZ9v

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سپاهان همراه، همواره کیفیت خدمات خود را با توجه به نیازهای مشتری و ارائه مشاوره‌های کارشناسی به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. اگر هرگونه پرسشی در رابطه با امور بازرگانی اعم از صادرات و واردات کالا، ترخیص کالا و خدمات حمل‌و‌نقل بازرگانی دارید می‌توانید همین حالا با مشاوران شرکت تماس بگیرید.

یک شرکت بازرگانی حرفه ای چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟
خدمات شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده کلیه سرویس های بازرگانی

بسیاری از بازرگانان ایرانی که برای خرید کالا به کشور چین سفر می‌کنند، به دلیل میزان اهمیت تجارت و کالایی که قصد خرید آن را دارند، نیازمند برقرای ارتباط صحیح و اصولی با تولیدکنندگان چینی هستند

اگر می خواهید با خدماتی که یک شرکت بازرگانی به مشتریان خود ارائه می‌دهد بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود که این مطلب را تا آخر  بخوانید. در این مقاله خدمات شرکت سپاهان همراه به عنوان نمونه سرویس‌های بازرگانی معرفی می‌شوند.

1. مشاوره بازرگانی

شرکت‌های بازرگانی حرفه‌ای برای درک نیازهای واقعی مشتریان خود و ایجاد تجربه یک تجارت موفق برای آنها، نخستین گام را دادن مشاوره‌های دقیق می‌دانند. به همین علت شرکت سپاهان همراه همواره کیفیت خدمات خود را با توجه به نیازهای مشتری و ارائه مشاوره‌های کارشناسی به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. اگر هرگونه پرسشی در رابطه با امور بازرگانی اعم از صادرات و واردات کالا، ترخیص کالا و خدمات حمل‌و‌نقل بازرگانی دارید می‌توانید همین حالا با مشاوران شرکت سپاهان همراه تماس بگیرید.

2. منبع یابی

یکی از خدمات بازرگانی که شرکت سپاهان همراه به مشتریان خود ارائه می‌دهد، منبع‌یابی است. بدین شکل که مشتری محصول مشخصی را برای واردات مد نظر دارد و شرکت سپاهان همراه به عنوان مشاور مشتری، با توجه به دفاتری که در چین دارد و شناخت بازار این کشور به پیدا کردن بهترین نمونه آن محصول و خرید از فروشنده اصلی به مشتریان خود کمک می‌کند.

3. مترجم چینی و انگلیسی

بسیاری از بازرگانان ایرانی که برای خرید کالا به کشور چین سفر می‌کنند، به دلیل میزان اهمیت تجارت و کالایی که قصد خرید آن را دارند، نیازمند برقرای ارتباط صحیح و اصولی با تولیدکنندگان چینی هستند. شرکت سپاهان همراه نیز در همین راستا اقدام به ارائه یکی از کاربردی‌ترین خدمات خود یعنی همراهی مترجم همزمان با بازرگانان کرده است. مترجمین شرکت سپاهان همراه مترجم چینی زبان مسلط به زبان فارسی هستند. به همین دلیل با شناخت کامل از فرهنگ تجارت چین علاوه بر ارائه ترجمه همزمان می‌توانند راهنمای خوبی نیز برای شما باشند.

4. ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک‌های مختلف کشور و همچنین ترخیص کالا از گمرک کشورهایی که بیشترین حجم واردات کشور از آنها است، نیازمند تخصص، تجربه و به روز بودن نیروهای ترخیص کار دارد. در این زمینه شرکت سپاهان همراه سریع‌ترین و مطمئن‌ترین راهکارها را به کار می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این فرآیند، پیشنهاد می‌کنیم که صفحه ترخیص کالا را مطالعه کنید.

5. حمل دریایی کالا

شرکت سپاهان همراه با قراردادهای بین‌المللی همکاری و بهره‌گیری از شرکت‌های بزرگ حمل دریایی، سرویس‌های حمل کالا از طریق دریا را در سطح حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. حمل کالای شما از مرحله دریافت مجوزها تا پایان مسیر تحت نظر کارشناسان شرکت سپاهان همراه، با بسته‌بندی استاندارد و در بهترین زمان انجام می‌شود. شرکت سپاهان همراه با داشتن دفتر در دبی، شنزن و گوانجو و همچنین ارسال حداقل 7 کانتینر در هفته از چین به سمت ایران، امکاناتی از قبیل گروپاژ را در جهت کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل برای مشتریان خود فراهم آورده است.

6. حمل هوایی کالا

امروزه حمل هوایی کالا بسیار مورد توجه بازرگانان قرار گرفته است و این صنعت هر سال رشد قابل توجهی می‌کند. شرکت سپاهان همراه با برخورداری از دو خط هوایی مستقیم و غیر مستقیم و عقد قرارداد با معتبرترین خطوط‌هوایی بین‌المللی از شهرهای شنزن، گوانجو و دبی به مقصد فرودگاه امام‌خمینی (ره) نسبت به حمل کالای مشتریان خود به صورت روزانه مشغول فعالیت است.

7. خدمات انبارداری پیشرفته

ارائه خدمات انبارداری از سوی شرکت‌های بازرگانی برای مشتریان آنان از اهمیت فراوانی برخوردار است. از این رو شرکت سپاهان همراه با ایجاد انبار پرند واقع در شهرک صنعتی پرند تهران به وسعت 5000 مترمربع و همچنین انبار گوانجو  نیاز بازرگانان و واردکنندگان محترم را به خدمات انبارداری مرتفع کرده است.

8. خدمات door to door

ارائه خدمات door to door  از وجوه تمایز یک شرکت بازرگانی حرفه‌ای با دیگر شرکت‌ها. از آنجایی که سرویس door to door نیازمند ارائه چرخه کاملی از خدمات بازرگانی است و شرکت سپاهان همراه نیز تمامی المان‌های موجود در این چرخه را دارا است، لذا یکی از معدود شرکت‌هایی است که این خدمات را به معنای واقعی کلمه به صورت حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این نوع خدمات پیشنهاد می‌کنیم که صفحه مربوط به خدمات door to door را مطالعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سپاهان همراه

شرکت سپاهان همراه با 20 سال سابقه درخشان در زمینه واردات،صادرات و ترخیص کالا از گمرکات کشور باعث شده تا این شرکت بتواند سهم عمده ای از واردات قطعات و لوازم جانبی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و دوربین مداربسته در کشور را به دست آورد. این شرکت با دایر نمودن شعب مختلف در دبی، شنزن و گوانجو آماده ارائه انواع خدمات بازرگانی، مشاوره حقوقی، مترجم فارسی زبان و ارسال بار به صورت دریایی و هوایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]