اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961208284838321

همکاری عروسی ساز با برندها

همکاری عروسی ساز و آتلیه آنیما مشهد

کد: 13961208284838321

https://goo.gl/nzLz61

، (اخبار رسمی): به پیشنهاد و علاقه زوج‌های جوان، تیم عروسی‌ساز همکاری خود را به طور رسمی با آتلیه آنیما که از بهترین آتلیه‌های شهر مشهد است، آغاز کرده است.

همکاری عروسی ساز و آتلیه آنیما مشهد
همکاری عروسی ساز و آتلیه آنیما مشهد

اگر در دسته افراد سخت‌پسند برای انتخاب آتلیه مراسم عروسی خود هستید، آتلیه آنیما یکی از بهترین آتلیه ها برای ثبت خاطرات مراسم عروسی است

به پیشنهاد و علاقه زوج‌های جوان، تیم عروسی ساز همکاری خود را به طور رسمی با آتلیه آنیما که از بهترین آتلیه‌های شهر مشهد است، آغاز کرده است. طی دیدار رسمی مصطفی سلامی مدیریت سامانه عروسی ساز با آرش هرویان مدیر جوان و خوش‌ذوق آتلیه آنیما این همکاری رسما آغاز و با صحبت‌ها و تعامل‌های انجام‌شده امتیاز و تخفیف ویژه برای زوج‌های جوانی که از طریق سامانه عروسی‌ساز به این آتلیه معرفی شوند، درنظر گرفته خواهد شد.

آتلیه آنیما مشهد

آتلیه آنیما مشهد به مدیریت آرش هرویان در صیاد شیرازی مشغول به فعالیت است. سبک کار این آتلیه مناسب افراد شیک و خاص‌پسند است. از نکات مثبت این آتلیه فضای بسیار زیبای آتلیه برای عکاسی و لوکیشن‌های متنوع برای پیشگیری از تکراری شدن عکس‌ها و ژست‌های شماست. با مراجعه به آتلیه آنیما، تیم حرفه ای این آتلیه با دقت و حوصله به سوالات زوج‌های جوان پاسخ می‌دهند و با توجه به مکان برگزاری، تعداد مهمان ها و شرایط مراسم عروسی شما تجهیزات مورد نیاز و پکیج مناسب را پیشنهاد می‌دهند. کیفیت آلبوم های این آتلیه بسیار خوب است و طی گذشت سالیان کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. سبک کار خاص و اروپایی این آتلیه نیز همیشه زیبایی و جذابیت خود را دارد.

اگر شما در دسته افراد سخت‌پسند برای انتخاب آتلیه مراسم عروسی خود هستید، آتلیه آنیما یکی از بهترین آتلیه‌ها برای ثبت خاطرات مراسم عروسی است.

امکانات آتلیه آنیما

آتلیه اختصاصی عروسی و جشن عروسی

آتلیه اختصاصی نامزدی و جشن نامزدی

گروه فیلمبرداری و باکس تدوین اختصاصی

تامین تجهیزات کامل و به روز عکسبرداری و فیلمبرداری

تربیت و به کارگیری نیروی متخصص و تحصیل کرده

ساخت بهترین کلیپ‌ها متناسب با سلیقه هر مشتری

عکسبرداری و فیلمبرداری در لوکیشن های خاص

مشاهده رویداد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس