اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961212285408469

گروه تولید محتوا و بازاریابی محتوایی رآسا

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

کد: 13961212285408469

https://goo.gl/YT15mq

، اصفهان , (اخبار رسمی): بازاریابی محتوایی استراتژی برقراری ارتباط با مخاطبین است به گونه‌ای که با تولید و ترویج محتوای رایگان و ارزشمند اعتماد آنان را جلب کرده و با تمرکز بر مشتریان فعلی و بالقوه افزایش فروش را تضمین می‌کند.

بازاریابی محتوایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟
بازاریابی محتوایی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

گروه تولید محتوای رآسا با بیش از نیم دهه تجربه، یاریگری کارآمد در این مسیر بوده و به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا با صرف کم‌ترین هزینه و زمان،‌ با اصول تولید محتوا آشنا شده و کسب و کار خود را سکه کنند

بازاریابی محتوایی در پی پاسخگویی به این سؤال اساسی است که چگونه می‌توان از فضای مجازی به عنوان ابزاری ارزان و اثربخش برای خلق فرصت و سودآوری استفاده کرد. بازاریابی محتوا با اذعان به نقش آگاهی و دانش در جذب مشتریان، بر این موضوع تأکید دارد که هر شغلی برای افزایش فروش ناگزیر از تولید محتوای ارزشمند و اثربخش بوده و نباید از آن غفلت کند. درواقع، اگر فرآیند جذب مشتری تا فروش را به چرخه‌ای تشبیه کنیم که از اجزای مختلف و متفاوتی تشکیل شده، موتور محرکه تمام اجزا، چیزی جز محتوا نیست؛ محتوایی ارزشمند که با جذب هنرمندانه و هوشمندانه کاربر، از او مشتری دائمی می سازد.

بازاریابی محتوا چه تفاوتی با تبلیغات دارد؟

حال شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که تفاوت بازاریابی محتوا با سایر روش‌های تبلیغات در چیست و چرا امروزه این روش طرفداران زیادی به دست آورده است؟ پاسخ به این سؤال تنها در یک جمله نهفته است: محتوا، سلطان قلمرو فروش است؛ پادشاهی که بدون واسطه در دسترس افراد قرار می‌گیرد و با اعتمادسازی، نظرها را به خود جلب می‌کند. این در حالی است که در تبلیغات به شیوه سنتی، فاکتور اصلی برقراری ارتباط، یعنی اعتماد، از بین رفته و مخاطب به سادگی قبل متقاعد نمی شود؛ درواقع با انبوه اطلاعات، خودش را صاحب نظر می‌داند و در مقام کارشناس، محصول شما را ارزیابی کرده و سپس تصمیم به خرید می‌گیرد. در اینجا محتوا در قالب یاریگری بی ادعا،‌ راهنمای مخاطب شده و او را در انتخاب کالای مورد نظر آزاد می‌گذارد.

تولید محتوا برای سایت کسب و کار

به همین دلیل است که امروزه تولید محتوا، بازاریابی محتوا و تدوین استراتژی مناسب از دغدغه‌های اصلی پیش روی صاحبان کسب‌و‌کارهای موفق محسوب شده و چگونگی تولید محتوای کارآمد و اثربخش را به یکی دیگر از عرصه‌های رقابتی مشاغل تبدیل کرده است. نکته قابل توجه برای موفقیت در این مسیر این است که بازاریابی محتوا به برنامه‌‌ریزی هوشمندانه و هدفمند بیش از هر چیز دیگر نیازمند است.

گروه تولید محتوای رآسا با بیش از نیم دهه تجربه، یاریگری کارآمد در این مسیر بوده و به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا با صرف کم‌ترین هزینه و زمان،‌ با اصول تولید محتوا آشنا شده و کسب و کار خود را سکه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولید محتوای رآسا

گروه دیجیتال مارکتینگ راسا از سال ۸۹ در زمینه تولید محتوای سایت کار خود را آغاز کرد. در سال های اول با انجام تولید محتوا برای وب سایت های فروش شخصی و شرکت های مختلف مشغول به فعالیت بود. در همان سال ۹۰ تا ۹۱ طراحی سایت یکی از دغدغه های گروه راسا شد که این موضوع را نیز به خوبی تا کنون در حال انجامش می باشیم. دیجیتال مارکتینگ برای ما یک دغدغه یادگیری روزانه است نه صرفا یک شغل.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]