اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970124290918469

تولید محتوای متنی و انواع آن

کد: 13970124290918469

https://goo.gl/aj2sid

، اصفهان , (اخبار رسمی): تولید محتوای متنی نخستین و مؤثرترین نمونه از روش‌های تولید محتوا در بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

تولید محتوای متنی
تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی نخستین و مؤثرترین نمونه از روش‌های تولید محتوا در بازاریابی محتوایی و دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، برای ساخت و طراحی ویترین در دنیای مجازی و جلب مخاطب، دم دست‌ترین و جذاب‌ترین عنصر، تولید محتوای متنی است. چرا که این امکان را می‌دهد تا بدون واسطه با مشتری خود هم کلام شده و از محصول خود برایش بگویید. پس باید به اصول فن بیان آشنا باشید و به گونه‌ای با او صحبت کنید که از کلام شما، به ذوق آید؛ و در نهایت متقاعد شود که وب‌سایت شما بهترین گزینه برای انتخاب است.

تولید محتوای متنی چیست؟

محتوای متنی محدوده گسترده‌ای از نوشته و مقاله را در بر می‌گیرد و شامل نوشته تخصصی، مقاله عمومی، محتوای شبکه اجتماعی و … می‌شود. هدف از تولید محتوای متنی و نوشتن انواع مقاله، معرفی محصول مورد نظر است. اگرچه تولید محتوای متنی کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، ولی بد نیست بدانید که چگونگی نوشتن و کیفیت نوشته ، در افزایش ترافیک وب‌سایت نقش اساسی و تعیین‌کننده دارد. به عبارت دیگر، قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل با استفاده از تولید محتوای متنی وامدار مجموعه نکاتی است که اگر رعایت شود، جایگاه شما را به عنوان برند نخست تضمین خواهد کرد.

انواع محتوای متنی

 نویسندگان و افرادی که در زمینه تولید محتوای متنی فعالیت می‌کنند، سه روش کلی را برای تولید محتوای متنی عنوان می‌کنند. نکته‌ای که در تولید محتوای متنی باید به آن توجه کرد این است که بر حسب نوع موضوع، روش مورد استفاده برای تولید محتوای متنی متفاوت است. در برخی موارد، ترکیب روش‌های موجود می‌تواند نتیجه قابل قبولی را به دست آورد. در ادامه انواع روش‌های تولید محتوای متنی ارائه می‌شود.

ترجمه، ابزاری است که شما را برجسته می‌کند

روش ترجمه از متداول‌ترین روش‌های تولید محتوای متنی است. در این شیوه، متناسب با موضوع، از وب‌سایت‌های خارجی معتبر و مرتبط، مطالب مختلف جمع‌آوری و سپس به صورت ترجمه روان و سلیس ارائه می‌شود . از مزیت‌های روش ترجمه این است که محتوای تولید شده به روز بوده و اصطلاحاً به عنوان نوشته دست اول در وب‌سایت قرار می‌گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که در بین رقیبان برجسته‌تر شوید و در جایگاه نخست گوگل قرار بگیرید. استفاده از خلاقیت و نوآوری در این روش به مترجم بستگی داشته و موجب می‌شود که انبوه مطالب، در قالبی زیبا و جذاب ارائه شود.

مهمترین خطری که تولید محتوای متنی به روش ترجمه را تهدید می‌کند، ترجمه ناقص و بی‌کیفیت است. عدم توانایی مترجم در انتقال مفاهیم و ترجمه تحت‌اللفظی از مواردی است که به عنوان زنگ خطر تولید محتوای متنی به روش ترجمه عنوان می‌شود.

با این روش، نویسنده را میخکوب می‌کنید

روش تألیف، دومین روش پرطرفداری است که سفارش‌دهندگان تولید محتوا از آن استقبال می‌کنند. در این روش، همانگونه که از اسمش پیداا ست، نویسنده بر حسب دانش خود و مطالعه منابع معتبر، اقدام به تألیف محتوای متنی می‌کند. دست نویسنده برای خلاقیت و نوآوری در روش تألیف باز بوده و کلام نویسنده از چنان قدرتی برخوردار است که می‌تواند خواننده را با کلام خود پای مانیتور میخکوب کند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و مناسب از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در روش تألیف، مورد توجه نویسنده خواهد بود. نویسنده حرفه‌ای برای تألیف یک نوشته، تمام تلاش خود را می‌کند که به صورت مستقیم به تبلیغ محصول مورد نظر نپردازد؛ بلکه با ارائه انواع اطلاعات به خواننده، فرصت انتخاب و تصمیم‌گیری را در اختیار او قرار می‌دهد.

تولید محتوای متنی به روش تألیف، به نام تولید محتوای تحقیقاتی نیز نامیده می‌شود؛ به همین دلیل کاری است که عمدتاً از دست نویسندگان کهنه‌کار و با تجربه بر می‌آید. ترکیب دانش تخصصی، خلاقیت، پژوهش و توانایی تجزیه و تحلیل، از جمله مواردی است که تسلط و تجربه نویسنده با سابقه می‌تواند از آن، نوشته‌ای جذاب و دلچسب تولید کند. این روش معمولاً برای صاحبان کسب‌و‌کار و کسانی که فرصت کافی برای تولید محتوای تخصصی ندارند، مناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولید محتوای رآسا

گروه دیجیتال مارکتینگ راسا از سال ۸۹ در زمینه تولید محتوای سایت کار خود را آغاز کرد. در سال های اول با انجام تولید محتوا برای وب سایت های فروش شخصی و شرکت های مختلف مشغول به فعالیت بود. در همان سال ۹۰ تا ۹۱ طراحی سایت یکی از دغدغه های گروه راسا شد که این موضوع را نیز به خوبی تا کنون در حال انجامش می باشیم. دیجیتال مارکتینگ برای ما یک دغدغه یادگیری روزانه است نه صرفا یک شغل.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی