اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961215286098321

همکاری عروسی ساز با فروشگاه لباس داماد خانه نجیب زادگان بامی مشهد

کد: 13961215286098321

https://goo.gl/tC1AcZ

، (اخبار رسمی): تنوع در ارائه خدمات از افتخارات تیم عروسی ساز است. با توجه به اهمیت لباس داماد در مراسم عروسی این بار سامانه عروسی ساز به فکر آقا دامادها بوده و همکاری خود را با یکی از فروشگاه‌های معتبر و با سابقه شهر مشهد آغاز کرده است.

همکاری عروسی ساز با فروشگاه لباس داماد خانه نجیب زادگان بامی مشهد
همکاری عروسی ساز با فروشگاه لباس داماد خانه نجیب زادگان بامی مشهد

عروسی ساز با فروشگاه لباس داماد خانه نجیب‌زادگان بامی مشهد قرارداد همکاری امضا کرد.

دیدار مصطفی سلامی به عنوان مدیر سامانه عروسی‌ساز با امیر بامی مدیر فروشگاه لباس داماد خانه نجیب زادگان بامی، سرآغاز شروع این همکاری بوده است. این همکاری دوستانه سبب برخورداری زوج های جوان از تخفیفات و امتیازات این مجموعه به واسطه سامانه عروس‌ساز می‌شود.

فروشگاه لباس داماد خانه نجیب‌زادگان بامی مشهد

به همان اندازه که انتخاب لباس عروس اهمیت دارد، لباس داماد نیز باید بادقت و سلیقه انتخاب شود. گرچه در یک نگاه کلی کت و شلوار دامادی تنها لباس مهم در بین خرید آقای داماد به حساب می‌آید اما باید دقت کنید که همین لباس هم باید به تناسب سبک پوشش فرد انتخاب شود. انتخاب لباس داماد از کت‌ و شلوار گرفته تا کفش و کمربند برخلاف آنچه ظاهر ماجرا نشان می‌دهد چندان هم سهل و آسان نیست، این انتخاب ریزه‌‌کاری‌‌های خاص خودش را خواهد داشت، به خصوص وقتی قرار است داماد هم پا‌به‌‌پای عروس خانم در شب عروسی بدرخشد. پس کت و شلوار داماد نیز همانند لباس عروس مهم است.

برای انتخاب کت و شلوار مناسب برای مراسم خود نیاز به مراجعه به یک فروشگاه معتبر در شهر خود دارید. فروشگاه لباس داماد خانه نجیب زادگان بامی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید لباس داماد است. این مجموعه همیشه مدل‌های جدید مطابق مد روز و ژورنالی دارد. پرسنل باسلیقه و باتجربه این فروشگاه برای خرید کت شلوار مناسب، ست‌کردن کت و شلوار با کفش و کمربند و سایر ملزومات راهنمایی و مشاوره می‌دهند. از دیگر نکات مثبت این فروشگاه جنس و کیفیت بسیار خوب محصولات است که همواره رضایت مشتریان را جلب کرده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس