اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970106289258446

راه‌اندازی سیستم مسافرگیری بیومتریک در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس LAX

کد: 13970106289258446

https://goo.gl/aowo5H

، مشهد , (اخبار رسمی): شرکت هواپیمایی لوفتهانزا سیستم مسافرگیری بیومتریک را در فرودگاه بین‌المللی لس‏ آنجلس LAX راه‌اندازی کرد. در هفته‌ای که گذشت، شرکت هواپیمایی آلمانی Lufthansa برخی از پروازهای LAX را با سیستم بیومتریک، جهت سرعت بخشیدن و ساده کردن روند سوارشدن در هواپیما آغاز کرد.

راه‌اندازی سیستم مسافرگیری بیومتریک در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس LAX
راه‌اندازی سیستم مسافرگیری بیومتریک در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس LAX

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا سیستم مسافرگیری بیومتریک را در فرودگاه بین‏ المللی لس‏ آنجلس LAX راه‏ اندازی کرد

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا سیستم مسافر گیری بیومتریک را در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس LAX راه‌اندازی کرد.

در هفته‌ای که گذشت، شرکت هوایی آلمانی Lufthansa برخی از پروازهای LAX را با سیستم بیومتریک، جهت سرعت بخشیدن و ساده کردن روند سوارشدن در هواپیما آغاز کرد. (طی یک آزمایش اولیه لوفتهانزا ادعا کرد که حدود 350 نفر مسافر را در مدت‌زمان تنها 20 دقیقه در یک هواپیمای A380 سوار کرد.)

تمام‌ کاری که مسافران باید انجام دهند این است که پیش از سوارشدن در هواپیما، به سمت گیت پرواز بروند و منتظر بمانند؛ در عرض چند ثانیه، اسکن‎های چهره بلافاصله به مرکز گمرک و حفاظت مرزی (CBP) آمریکا فرستاده می‌‏شوند و اگر همه‌چیز طبق نقشه پیش برود، مسافر شناخته و تائید می‌شود و می‌‏تواند به سمت پله‎های هواپیما حرکت کند.

در پی این آزمایش، لوفتهانزا اظهار داشت که این روند می‎تواند سیستم مسافرگیری بیومتریک را در سراسر کشور وارد عرصه‎ی هوایی کند.

لوفتهانزا تنها شرکت هوایی نیست که دارای سیستم مسافرگیری بیومتریک است. JetBlue و Delta درصدد انجام این تست در فرودگاه‌های Atlanta و Boston هستند، درحالی‌که British Airways نیز در برخی پروازهای بین‎المللی سیستم مسافر گیری بیومتریک را ارائه می‌‏دهد.

شنیده‌شده است که Qantas و Korean Air نیز خیلی عقب‏‌تر از این پروژه نیستند و Dan Tanciar معاون مدیر اجرایی CBP ماه پیش در USA today گفته است که در چهار سال آینده، سیستم مسافرگیری بیومتریک در بسیاری از فرودگاه‌ها جایگزین روند معمول می‏‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی خاور سیر

ارائه خدمات متفاو‌ت در زمینه سفر و گردشگری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]