اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970109289448446

ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد با مشتریان از ضروریات هر کسب‌و‌کاری است

چگونه با ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد، فروش خود را افزایش دهیم؟

کد: 13970109289448446

https://goo.gl/aQjGnp

، مشهد , (اخبار رسمی): در بازار رقابتی امروز، ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد با مشتریان از ضروریات هر کسب‌و‌کاری است تا بتوانید در سایه این اعتماد، فروش خود را افزایش داده و مشتریان وفاداری داشته باشید. در ادامه ۷ شیوه موثر ایجاد اعتماد در مشتری را بررسی می‌کنیم، بخاطر داشته باشید که ایجاد اعتماد زمان‌بر است.

چگونه با ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد، فروش خود را افزایش دهیم؟
چگونه با ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد، فروش خود را افزایش دهیم؟

در بازار رقابتی امروز، ایجاد رابطه‌ای مبتنی بر اعتماد با مشتریان از ضروریات هر کسب‌و‌کاری است تا بتواند در سایه این اعتماد، فروش خود را افزایش داده و مشتریان وفاداری داشته باشد. 

در ادامه ۷ شیوه موثر ایجاد اعتماد در مشتری را بررسی می‌شود، به خاطر داشته باشید که ایجاد اعتماد زمان‌بر است.

۱. گاهی اوقات در مقابل درخواست مشتری، شما محصول، خدمت یا راهکاری که بتواند پاسخگوی مشتریتان باشد ندارید، در این مواقع به جای پیشنهادی ضعیف و نامناسب، بهترین کار صادق بودن با او است تا بتواند با کمک پیشنهادات صادقانه شما بهترین انتخاب را داشته باشد.

۲. الزاما ویژگی‌های محصولات و خدمات شما ممکن است برای یک مشتری مناسب نباشد هر چند اگر بهترین باشد، اجازه دهید مشتری متناسب با خواسته‌هایش پیش برود. 

۳. هرگز قولی را که نمی‌توانید به آن عمل کنید را به مشتری ندهید، برای بعضی از فروشنده‌ها گفتن کلمه نه دشوار است و فکر می‌کنند در مقابل هر خواسته مشتری باید پاسخی مثبت بدهند تا اینگونه بهتر به نظر برسند. 

۴. هیچ چیز در از بین بردن اعتماد مشتری بدتر از این نیست که فروشندگان یک دپارتمان، برای یک محصول یا خدمت مشخص قیمت‌هایی متفاوت را اعلام کنند.

۵. شما به عنوان فروشنده‌ی ویترین شرکت هستید؛ این جزو تعهدات شما است که مشکل مشتری را حل کنید فارغ از هرگونه فرافکنی و عذر و بهانه!

۶. اگر شما تصور کنید که به تعویق انداختن خبر بد برای مشتری می‌تواند موثر باشد در اشتباه هستید. حتما در کمترین زمان ممکن مشتری خود را در جریان اخبار و اتفاقات مرتبط با خرید محصول یا سرویس قرار دهید حتی اگر خبری ناخوشایند باشد. 

۷. در همه حال از رقبای خود در مقابل مشتری با احترام صحبت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خدمات مسافرتی خاور سیر

ارائه خدمات متفاو‌ت در زمینه سفر و گردشگری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار