اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970118290158036

تبلیغات در تلگرام می‌تواند کسب‌و‌کار شما را دگرگون کند، شروع کنید

ثبت رایگان کانال تلگرام توسط ادسنسور و تبلیغ رایگان کانال تلگرام

کد: 13970118290158036

https://goo.gl/kDSgor

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ادسنسور تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند به مخاطبان خود برای دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام کمک کند. کار اصلی ادسنسور راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات در تلگرام، تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ است.

ثبت رایگان کانال تلگرام توسط ادسنسور و تبلیغ رایگان کانال تلگرام شما
ثبت رایگان کانال تلگرام توسط ادسنسور و تبلیغ رایگان کانال تلگرام

با ورود به پنل تلگرام ادسنسور، به قسمت مدیریت شبکه‌های اجتماعی رفته و با استفاده از ابزار رایگانی که در اختیار قرار داده شده است انتشار پست در کانال تلگرام را زمان‌بندی کنید

ادسنسور به واسطه تجربه‌ای که در زمینه شبکه‌های اجتماعی دارد تصمیم گرفته‌ است تا امکانات رایگانی را در اختیار مخاطبان ادسنسور قرار دهد. از جمله این خدمات می‌توان به ثبت رایگان کانال تلگرام، انتشار پست زمان‌بندی شده در پنل تلگرام ادسنسور اشاره کرد.

برخی از این امکانات به عنوان امکانی در قالب پنل تلگرام ادسنسور در نظر گرفته شده است. با ورود به پنل تلگرام ادسنسور می‌توانید به قسمت مدیریت شبکه‌های اجتماعی رفته و با استفاده از ابزار رایگانی که در اختیار دارید انتشار پست در کاتال تلگرام خود را زمان‌بندی کنید. این در حالی است که همین امکانات در بسیاری از سامانه‌ها بصورت تجاری و با دریافت هزینه مقدور خواهد بود.

با استفاده از این ابزار می‌توانید در ساعاتی که وقت و انرژی بیشتری دارید؛ پست‌های کانال تلگرام را آماده و در صف انتشار قرار دهید.

ثبت رایگان کانال تلگرام

اگر قصد ثبت رایگان کانال تلگرامی خود در یک سیستم تبلیغاتی را دارید. در تیم ادسنسور فرآیندی را ایجاد کرده است که طی آن هر فرد می‌تواند با مسئول پشتیبانی پنل تلگرام ادسنسور تماس بگیرد و درخواست ثبت رایگان کانال تلگرام خود را  ارائه کند.

کلیه مراحل این کار با استفاده از پیام‌رسان تلگرام انجام می‌شود و هیچ نیازی به ارتباط تلفنی و یا ورود به پنل تلگرامی ادسنسور نیست.

کافی است از طریق پیام‌رسان تلگرام، برای آیدی @adsensortel پیام ارسال کنید و در پیام خود ذکر کنید که درخواست ثبت رایگان کانال تلگرام و تبلیغات رایگان کانال خود را دارید.

کارشناسان ما در پنل تلگرام ادسنسور ابتدا کانال شما را بررسی و در صورتی که محتوای کانال شما با قوانین جاری تضادی نداشته باشد؛ ثبت رایگان کانال را تایید خواهند کرد.

در مرحله بعد لازم است یک پست تبلیغاتی برای کانال خود تهیه کنید. بعد از آنکه پست تبلیغاتی مربوط به کانال تلگرام خود را در اختیار ادسنسور قرار دادید. پست در صف انتشار پست‌های رایگان تبلیغات در تلگرام قرار خواهد گرفت و در اولین فرصت، منتشر خواهد شد.

نتیجه ثبت رایگان کانال تلگرام در پنل تلگرام ادسنسور گزارش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادسنسور

AdSensor ® ادسنسور از۱۳۹۴ Social Media Agency شش تست آنلاین در زمینه اینفلوئنسر شدن و آزمون سلبریتی مشاوره برند تبلیغات کریپتو و NFT تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ انواع تست تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ در ایران مهم ترین کانال های بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران می باشند . ادسنسور تنها برند معتبری است که در ایران به طور موثر و معتبر اقدام به تبلیغات سیستماتیک در شبکه های اجتماعی می نماید.کاربر داشبورد پیشرفته ای دارد که گزارش کامل کمپین تبلیغاتی خود را خواهد دید. اجرای ۳۰۰۰ کمپین با ۵۰۰ برند و ۸۰۰۰ ناشر ، کارنامه ادسنسور است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]