اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291338036

تبلیغات اینستاگرام اسپانسر ادسنسور می‌تواند پروفایل اینستاگرام را نجات دهد

سه سناریو پربازده برای راه‌اندازی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

کد: 13970127291338036

https://goo.gl/QYxvUR

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام اسپانسر کمپین تبلیغاتی است که در آن خود کمپانی اینستاگرام پست یا استوری اینستاگرامی شما را به مخاطبان هدف نمایش می‌دهد. مخاطبان هدف کمپین اینستاگرام اسپانسر از طریق داشبورد بیزینس فیسبوک مشخص می‌شود و گزینه‌های زیادی را برای تبلیغ دهنده فراهم می‌کند.

سه سناریو پربازده برای راه اندازی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام
سه سناریو پربازده برای راه‌اندازی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

اینستاگرام اسپانسر کمپین تبلیغاتی است که در آن خود کمپانی اینستاگرام پست یا استوری اینستاگرامی شما را به مخاطبان هدف نمایش می‌دهد

اینستاگرام اسپانسر کمپین تبلیغاتی است که در آن خود کمپانی اینستاگرام پست یا استوری اینستاگرامی شما را به مخاطبان هدف نمایش می‌دهد. مخاطبان هدف کمپین اینستاگرام اسپانسر از طریق داشبورد بیزینس فیسبوک مشخص می‌شود و گزینه‌های زیادی را برای تبلیغ دهنده فراهم می‌کند. اینستاگرام اسپانسر فرصت خوبی است تا کسب‌و‌کارها صدای خود را در اینستاگرام به گوش حامعه آماری هدف خود برسانند. اما این به آن معنی نیست که اینستاگرام اسپانسر در همه حال می‌تواند گزینه مطلوبی برای برند شما باشد. در این مطلب از وبلاگ ادسنسور سعی داریم تا یه سناریو پربازده برای کمپین اینستاگرام اسپانسر را بیان کنیم.

اگر با اینستاگرام اسپانسر آشنا نیستید؛ پیشنهاد می‌شود ابتدا مطلب معرفی اینستاگرام اسپانسر را مطالعه کنید.

اسپانسر اینستاگرام برای هدایت کاربر به صفحه فرود

بر خلاف پست‌های عادی در اینستاگرام که قابلیت درج هیچ‌گونه لینک وجود ندارد؛ در پست‌هایی که برای اینستاگرام اسپانسر قرار می‌دهید این امکان وجود دارد تا دکمه Call To Action (فراخوان) کمپین را به یک صفحه از وبسایت خود متصل کنید.

تجربه اجرای چندین کمپین اینستاگرام اسپانسر به ما نشان داده است که نرخ کلیک بر روی دکمه فراخوان کمپین‌های اینستاگرام اسپانسر بسیار بالا است. در صورتی که یک صفحه فرود بهینه شده برای وبسایت خود طراحی کرده باشید. بدون شک با قراردادن دکمه فراخوان اینستاگرام اسپانسر بر روی آن صغحه فرود تعداد زیادی ورودی از این طریق کسب خواهید کرد.

توجه داشته باشید که در صفحه فرود وب‌سایت خود موضوع اصلی کمیپن را به سرعت انتفال دهید و از صفحه فرود به صفحات تاثیرگذار وبسایت خود لینک دهید تا بتوانید حداکثر استغاده را از ورودی کمیپن اینستاگرام اسپانسر خود داشته باشید.

به دلیل آنکه همه ورودی‌های کمپین اینستاگرام اسپانسر شما از موبایل و تبلت به صفحه فرود شما می‌آیند؛ اهمیت طراحی صفحه فرود به صورت واکنش‌گرا و بهینه شده برای موبایل بیشتر از همیشه است.

یکی دیگر از مزیت‌های اتصال کمپین اینستاگرام اسپانسر به وب‌سایت این است که شما هزینه تبلیغات خود را براساس بازدید پرداخت می‌کنید و کلیک‌های صورت گرفته بر روی تبلیغ شما هزینه‌ای در بر نخواهد داشت. این در حالی است که برند شما هم در اینستاگرام دیده شده است و هم ورودی برای وب‌سایت شما فراهم شده است.

اسپانسر اینستاگرام برای رویدادها و همایش‌ها

رویدادها و همایش‌ها از زمان راه‌اندازی تیم خود تا زمانی که روز برگزاری همایش فرا می‌رسد؛ زمان زیادی ندارند. همین محدودیت زمان باعث می‌شود امکان توسعه حساب‌های شبکه اجتماعی، علی‌الخصوص اینستاگرام وجود نداشته باشد. پروفایل‌های اینستاگرام همایش‌ها و رویدادها نیاز دارند به پیام خود را به سرعت به گوش همه برسانند. دیده‌شدن برای اینگونه حساب‌ها از اولویت بیشتری نسبت به جذب فالوئر برخوردار است.

این دقیقا همان سناریویی است که کمپین اینستاگرام اسپانسر برای آن ساخته شده است. در کمپین‌های اینستاگرام اسپانسر نرخ نمایش (impration) بر اساس بودجه تعیین شده هدف گزاری می‌شود و تنها پارامتر تعیین کننده برای کمپین اینستاگرام اسپانسر در پنل بیزینس فیسبوک همین نرخ نمایش است. میزان جذب فالوئر، لایک و کامنت جزو پارامترهای تضمین شده اینستاگرام اسپانسر نیست و بسته به نوع پست و جامعه آماری هدف متغیر است.

به همین دلائل بیشترین بازدهی را کمپین‌هایی خواهند داشت که هدف اصلی آنها نرخ نمایش باشد نه پارامترهای مرتبط با درگیرگنندگی. این نوع از کمپین برای رویدادها، همایش‌ها و به طور کلی اونت‌ها بسیار توصیه می‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود اینستاگرام اسپانسر برای رویدادها و همایش‌ها بسیار پر بازده باشد؛ امکان تعیین جامعه آماری هدف بر اساس سن و حتی سلیقه کاربران است! این موضوع باعث می‌شود نرخ تبدیل کمپین شما به شدت افزایش یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادسنسور

AdSensor ® ادسنسور از۱۳۹۴ Social Media Agency شش تست آنلاین در زمینه اینفلوئنسر شدن و آزمون سلبریتی مشاوره برند تبلیغات کریپتو و NFT تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ انواع تست تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ در ایران مهم ترین کانال های بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران می باشند . ادسنسور تنها برند معتبری است که در ایران به طور موثر و معتبر اقدام به تبلیغات سیستماتیک در شبکه های اجتماعی می نماید.کاربر داشبورد پیشرفته ای دارد که گزارش کامل کمپین تبلیغاتی خود را خواهد دید. اجرای ۳۰۰۰ کمپین با ۵۰۰ برند و ۸۰۰۰ ناشر ، کارنامه ادسنسور است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی