اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970127291258036

امکانات اینستاگرام روز به روز بیشتر می‌شود

امکان درج هشتگ و منشن کردن اکانت‌های دیگر به بیوگرافی اینستاگرام اضافه شد

کد: 13970127291258036

https://goo.gl/v6mg9v

، تهران , (اخبار رسمی): اینستاگرام در آپدیت جدید خود تغییراتی داده است. کاربران از این بعد می‌توانند در قسمت بیوگرافی اکانت خود هشتگ و آیدی یک اکانت دیگر اینستاگرام دیگر را درج کنند. با این کار کاربران با کلیک بر روی این هشتگ به صفحه فید آن هدایت خواهند شد و با کلیک بر روی آیدی اکانت به پروفایل آن حساب کاربری خواهند رفت

امکان درج هشتگ و منشن کردن اکانت‌های دیگر به بیوگرافی اینستاگرام اضافه شد
امکان درج هشتگ و منشن کردن اکانت‌های دیگر به بیوگرافی اینستاگرام اضافه شد

برای درج هشتگ در بیوگرافی حساب کاربری اینستاگرام ، کافی است تا به صفحه پروفایل حساب کاربری خود بروید و وارد قسمت Edit Profile بشوید

محدودیت‌های اینستاگرام در لینک‌سازی

اینستاگرام از سال ۲۰۱۰ تاکنون تغییرات زیادی را در خود ایجاد کرده است اما با وجود تمام این تغییرات به عنوان یک اکوسیستم بسته شناخته شده است. دلیل این موضوع آن است که شما به جز یک لینک که در قسمت بیوگرافی خود می‌توانید درج کنید؛ امکان هدایت کاربر به صفحات وب در خارج از اینستاگرام را نخواهید داشت.

با درج لینک در قسمت توضیحات یک عکس خواهید دید که لینک شما به صورت متن خام و غیر قابل کلیک در خواهد آمد. البته در صورتی که پروفایل اینستاگرام خود را به بیزینس پروفایل تبدیل کنید در استوری‌های خود می‌توانید به آدرس دلخواه خود در هر کجای وب لینک بدهید. البته برای این کار لازم است تا علاوه بر داشتن بیزینس پروفایل، تعداد فالوئرهای اکانت شما بیشتر از ده هزار نفر باشد.

به طور کلی سیاست‌های اینستاگرام به گونه‌ای بوده و هست که کاربر در اکوسیستم بسته این شبکه اجتماعی به دام می‌افتد و از صفحه‌ای به صفحه دیگر هدایت می‌شود. کاربر بعد از ساعت‌ها گشت‌و‌گذار در این شبکه اجتماعی متوجه می‌شود که مدت‌ها است که در یک حلقه بی‌پایان در داخل اینستاگرام به دام افتاده است.

در ادامه همین سیاست‌ها، حالا اینستاگرام امکان این را ایجاد کرده است تا کاربران در قسمت بیوگرافی خود، هشتگ‌ها و حساب‌های کاربری دیگر اینستاگرام را لینک کنند.

درج هشتگ و منشن حساب کاربری اینستاگرام در بیوگرافی

برای درج هشتگ در بیوگرافی حساب کاربری اینستاگرام خود، کافی است تا به صفحه پروفایل حساب کاربری خود بروید و وارد قسمت Edit Profile بشوید.

در قسمت Bio می‌توانید متن بیوگرافی اکانت خود را ویرایش کنید. در این قسمت کافی است تا علامت # را تایپ کنید. با درج علامت هشتگ لیستی از هشتگ‌های پیشنهادی برای شما به نمایش در می‌آید و که با تایپ کلمه دلخواه شما، پیشنهادات اینستاگرام هم متناسب با حروفی که تایپ کرده‌اید؛ تغییر خواهد کرد.

برای درج لینک یک حساب اینستاگرامی دیگر در قسمت بیوگرافی اکانت خود هم کافی است تا علامت @ را تایپ کنید. لیستی از حساب‌های کاربری برای شما به نمایش درخواهد آمد که در این قسمت هم با تایپ کردن حروف پیشنهادات اینستاگرام برای شما بهینه خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که در صورت منشن کردن یک حساب کاربری در قسمت بیوگرافی پروفایل خود، اعلانی برای آن حساب کاربری ارسال خواهد شد و موضوع را به آن حساب‌کاربری گزارش خواهد کرد.

در صورتی که شخص اجازه درج اکانت را به شما ندهد. متن درج شده از حالت لینک خارج شده و فقط به صورت متن خام در بیوگرافی اکانت به نمایش در خواهد آمد.

کاربردهای درج هشتگ و منشن اکانت در بیوگرافی حساب کاربری چیست؟

با اضافه شدن هر امکان جدید در اینستاگرام، کاربران حرفه‌ای اینستاگرام و پروفایل‌های بیزینس باید سناریویی برای بهره برداری از امکانات جدید داشته باشند. ما در پنل تبلیغات در تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ ادسنسور سعی می‌کنیم تا ایده‌هایی برای بهبود وضعیت کسب و کار شما در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهیم.

پیشنهاد ما این است که از اعضای تیم خود بخواهید تا در قسمت بیوگرافی اکانت شخصی خود سمت خود را در تیم شما درج کنند و در پایان با منشن کردن حساب کاربری کسب و کار شما، کاربران را به آن پروفایل کسب و کار شما هدایت کنند.

با انجام این کار خواهید دید که مخاطبان پروفایل‌های اعضای تیم به سمت پروفایل کسب و کار شما هدایت خواهند شد.

علاوه بر این شما لازم است تا هشتگ‌های پر مخاطب مرتبط با حساب کاربری خود را پیدا کنید و در قسمت بیوگرافی اکانت خود درج کنید. با این کار هم اطلاعات بیشتری به مخاطب خود ارائه داده اید و کاربران ساده‌تر متوجه ماهیت پروفایل اینستاگرام شما خواهند شد و هم راه‌های جذب مخاطب جدیدی را برای اینستاگرام خود ایجاد کرده‌اید.

نظر شما پیرامون امکانات جدید اینستاگرام چیست؟ آیا تمایلی برای استفاده از این امکانات دارید؟ نطرات خود را با ما در میان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ادسنسور

AdSensor ® ادسنسور از۱۳۹۴ Social Media Agency شش تست آنلاین در زمینه اینفلوئنسر شدن و آزمون سلبریتی مشاوره برند تبلیغات کریپتو و NFT تبلیغات در شبکه های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ انواع تست تبلیغات در تلگرام ، تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسرمارکتینگ در ایران مهم ترین کانال های بازاریابی شبکه های اجتماعی در ایران می باشند . ادسنسور تنها برند معتبری است که در ایران به طور موثر و معتبر اقدام به تبلیغات سیستماتیک در شبکه های اجتماعی می نماید.کاربر داشبورد پیشرفته ای دارد که گزارش کامل کمپین تبلیغاتی خود را خواهد دید. اجرای ۳۰۰۰ کمپین با ۵۰۰ برند و ۸۰۰۰ ناشر ، کارنامه ادسنسور است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی