اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970121290624763

پی‌پینگ، بستر پرداخت آنلاینِ مطمئن

کد: 13970121290624763

https://goo.gl/tMvHBF

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت «مانا تدبیر آواتک»، از سال ۱۳۹۵با نام تجاری «پی‌پینگ» عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است و مجوز فعالیت تحت نظر این سازمان را دارد.

پی‌پینگ، بستر پرداخت آنلاینِ مطمئن
پی‌پینگ، بستر پرداخت آنلاینِ مطمئن

 شرکت مانا تدبیر آواتک، از سال 1395 با نام تجاری «پی پینگ» عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است و مجوز فعالیت تحت نظر این سازمان را دارد.

اپلیکیشن شخصی پی‌پینگ، ساده‌ترین روش برای درخواست و ارسال پول است. با پی پینگ، کاربران می‌توانند درگاه اختصاصی داشته باشند و ساده‌تر از دوستان و حرفه‌ای‌تر از مشتریانشان پول دریافت کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در سال ۱۳۸۴ در حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه‌ای، با تلاش صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، جهت نظم‌بخشی و ساماندهی فعالیت‌های تجاری رایانه‌ای مجاز، فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف این سازمان تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه‌ای براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزار (مصوب ۱۳۷۹/۱۰/۴ مجلس شورای اسلامی) و آیین نامه مصوب هیات وزیران (مصوب ۱۳۸۳/۴/۲۴) است و با ادغام انجمن شرکت‌های انفورماتیک ایران به عنوان سازمانی مردم نهاد در چند سال گذشته در این زمینه فعال بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پی پینگ (payping)

پی پینگ یک درگاه پرداخت آنلاین است. در پی پینگ هر شخص یا بیزینس درگاه پرداخت خود را دارد. با عضویت در پی پینگ شما نام کاربری برای خود انتخاب می کنید و بعداز آن صفحه هر عضو بصورت payping.ir/username می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]