اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970121290635041

تخفیف‌های استخر و ورزش‌های آبی تخفیفان در تهران

کد: 13970121290635041

https://goo.gl/zCwFHK

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و گرم شدن هوا، وب‌سایت تخفیفان که اولین وب‌سایت تخفیف گروهی در ایران به شمار می‌رود، طبق روال سال‌های گذشته پیشنهادهای هیجان‌انگیزی را برای استخر و ورزش‌های آبی برای علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

تخفیف‌های استخر و ورزش‌های آبی تخفیفان در تهران
تخفیف‌های استخر و ورزش‌های آبی تخفیفان در تهران
تخفیف‌های استخر و ورزش‌های آبی تخفیفان در تهران
تخفیف‌های استخر و ورزش‌های آبی تخفیفان در تهران

وب‌سایت تخفیفان هر ساله با استخرهای متعددی در شهرهای ایران قرارداد همکاری می‌بندد.  امسال نیز همانند سال گذشته با استخرهای بهتر و با امکانات بیشتر و در مکان‌های متعدد شهر تهران به استقال فصل تابستان می‌رود. در ادامه این مقاله تنها به معرفی سه استخر تهران که در سایت تخفیفان برای علاقه‌مندان نظر گرفته شده است می‌پردازیم. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند لیست کامل‌تر این استخرها را در سایت تخفیفان مشاهده کنند.

استخر نارسیس:

ساکنین شرق تهران می‌توانند از استخر نارسیس که یکی از استخرهای مجلل و مدرن تهران در شرق و در منطقه تهران‌پارس واقع شده است استفاده کنند. از امکانات اختصاصی این استخر می‌توان به غار نمکی که به سختی می‌توانید در سایر استخرهای تهران پیدا کنید اشاره کرد. غار نمکی فوایدی زیادی از جمله از بین بردن میکروب‌های بدن، درمان بیماری پوستی، بهبود بیماری‌های روانی دارد.

در استخر نارسیس همزمان با تفریح و ورزش می‌توان به فعالیت درمانی هم بپردازید!

استخر نارسیس در تهران‌پارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین واقع است. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیط استخر نارسیس به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنند.

استخر آریا

ساکنین غرب تهران می‌توانند به استخر آریا که قیمت و امکانات مناسبی دارند بروند.  استخر Vip باشگاه تشریفاتی آریا بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به شنا است. استخر Vip باشگاه آریا در غرب تهران و محدوده ستاری واقع شده است. از امکانات این استخر می‌توان به استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سونا، حمام ترکی و تونل مه اشاره کرد. با یک سانس تفریحی در استخر Vip باشگاه تشریفاتی آریا تفریح تضمینی است.

لیست کامل استخرغرب تهران

استخر روباز بلوط ونجک

رفتن به استخر روباز در فصل تابستان لذت خاص خودش را دارد، استخر روباز بلوط ولنجک با مساحتی در حدود ۱۰۰۰ متر و امکانات ویژه خود یکی از بهترین استخرهای روباز در منطقه ولنجک است. می‌توانید در استخر بلوط ولنجک از امکانات ویژه آن مانند حمام آفتاب، رستوران و ... استفاده کنید. همچنین استخر بلوط ولنجک دارای محیطی تمیز و کاملا بهداشتی است که لذت شنا در این استخر را دو چندان می کند.

اگر به دنبال تخفیف استخر در سایر مناطق شهر تهران یا سایر شهرهای ایران هستید، پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت تخفیفان مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]