اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980617402635041

قبل از مهر ماه باید حتما به کجا سفر کنیم؟

کد: 13980617402635041

http://bit.ly/2PSDMDl

، تهران , (اخبار رسمی): هر روز و ماه و فصلی از سال که برای سفر مدنظر باشد، در ایران می‌توان مناطق بکر و زیبایی را انتخاب کرد. از یک شهر تا شهر دیگر آب و هوا آن‌چنان تغییر می‌کند که نمی‌توان باور کرد همین یکی دو ساعت پیش و با فاصله نه چندان زیادی، شاهد آب و هوای دیگری بود.

قبل از مهر ماه باید حتما به کجا سفر کنیم؟
قبل از مهر ماه باید حتما به کجا سفر کنیم؟
قبل از مهر ماه باید حتما به کجا سفر کنیم؟
قبل از مهر ماه باید حتما به کجا سفر کنیم؟

در گرم‌ترین فصل سال، شهرهایی با آب و هوای سرد زمستانی در ایران است و در سردترین ماه سال هم در شهرهای مرکزی و جنوبی ایران باید با لباس‌های تابستانی در خیابان‌ها چرخید.

در این مقاله سه پیشنهاد ویژه برای برنامه ریزی سفر در شهریور ماه و قبل از شروع فصل کار و تحصیل مهر ماه معرفی شده است.

کیش، نگینی درخشان در دل خلیج فارس

آنهایی که به کیش و دیگر جزیره‌های اروپایی سفر کرده‌اند، به این موضوع اذعان دارند که از نظر زیبایی و امکانات، کیش دسته کمی از اروپا ندارد و می‌توان با هزینه کمتر بدون دردسر سفری با کیفیت سفرهای خارجی در این شهر تجربه کرد.

برخلاف تصور عمومی که کیش را شهری بسیار گران معرفی می‌کنند، می‌توان با هزینه قابل قبولی در ایام مشخصی از سال که پیک مشافر نیست به آن جا سفر کرد و لذت برد. برای رزرو هتل ارزان در کیش می‌توان به سایت‌های رزرو هتل و اقامتگاه مراجعه کرد و ضمن مقایسه امکانات و خدمات هر یک، از قیمت‌های آنها نیز مطلع شد و رزرو کرد.

با توجه به پایان فصل تابستان و حراج‌های پایان فصل بسیاری از فروشگاه و همچنین هوای قابل تحمل کیش، یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این جزیره زیبا است. علاقه‌مندان خرید در حراجی‌های پایان فصل، این ایام را برای خرید لباس‌های مورد نظر و سفر به کیش انتخاب می‌کنند.

بهترین آب و هوای عروس شهرهای ایران

شهریور یکی از بهترین ماه‌ها برای سفر به شمال ایران است. هوای معتدل و نه چندان شرجی شهرهای شمالی باعث شده بسیاری از مسافران این ماه را برای سفر به این خطه سرسبز از سرزمین پهناور ایران ایران انتخاب کنند. از گذشته بسیاری از شهرها را با نام‌های مختلفی معرفی می‌کردند؛ رامسر نیز به واسطه زیبایی چشم نوازش به عروس شهرهای ایران شهرت یافته است.

اگر در این ماه، رامسر را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردید، باید توجه داشت که ممکن است درست در وسط روز یا نصفه شب شاهد ابرهای بارانی بود و رگبار شخص را خیس کند. به همین منظور توصیه می‌شود تمهیدات لازم را برای این موضوع در نظر داشت.

لذت خواب و اقامت در ویلاهای جنگلی تجربه‌ای وصف نشدنی خواهد بود. برای اجاره ویلا درشمال نیازی نیست حتما حضوری به افراد کاغذ به دست کنار جاده مراجعه کرد. می‌توان با مراجعه به سایت‌هایی مثل تخفیفان، سامتیک، جاباما، اسنپ تریپ، اتاقک و ... به راحتی اقدام به اجاره ویلای مورد نظر خود کرد.

خرم آباد، شهری با آب و هوایی مدیترانه ای

خرم آباد از مهمترین شهرهای دوره ساسانیان بوده است. از جمله جاذبه‌های تاریخی و گردشگری خرم آباد می‌توان به قلعه فلک الافلاک، مناره آجری، دریاچه کیو و پل شاپوری اشاره کرد. واقع شدن این شهر در دامنه رشته کوه زاگرس باعث شده خرم آباد آب و هوایی کوهستانی داشته باشد.

جالب است بدانید، رصدخانه کاسپین به عنوان پیشرفته‌ترین رصدخانه خاورمیانه در خرم آباد واقع شده است. اگر این شهر، برای مسافرت انتخاب شود، باید حتما غذاهای محلی آنجا را امتحان کرد. آش ترخینه به عنوان غذای سنتی این شهر از جمله غذاهایی است که باید آن را چشید و نوش جان کرد.

شهریور ماه آب و هوای خرم آب خنک و بارانی است. به همین خاطر جز با تجهیزات مناسب، اقامت در چادر و دل کوهستان امکان‌پذیر نیست. از این رو پیشنهاد می‌شود برای اقامت در این شهر به فکر اجاره ویلا یا هتل بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]