اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980412382265041

سفری به سبک بوم‌گردی

کد: 13980412382265041

http://bit.ly/2LHoZYD

، تهران , (اخبار رسمی): زندگی‌های مدرن امروزی گاهی باعث دلزدگی می‌شود. کافیست دقایقی برق محل زندگی یا کار قطع شود آن وقت متوجه وابستگی شدید سبک زندگی به برق و تکنولوژی خواهیم شد.

سفری به سبک بوم‌گردی
سفری به سبک بوم‌گردی
سفری به سبک بوم‌گردی
سفری به سبک بوم‌گردی

گاهی آدم‌ها از زندگی‌های مدرن و دیوارهای بلند و بی روح شهری خسته می‌شوند و تصمیم به تغییر محیط برای ایام تعطیلات می‌گیرند. محیط‌های شهری هرچند رنگارنگ و متنوع است ولی انگار درون خود روح ندارند و نمی‌توانند آنچنان که باید آدم‌ها را جذب خود کنند.

گاهی باید از شهر و زندگی شهرنشینی و مدرن فاصله گرفت تا ذهن آدم‌ها از آشفتگی‌های روزمره و خبرهای تلخ و نا امید کننده راحت شود. باید به سمت طبیعت و فضاهای متفاوت رفت.

تغییر محیط و سفر باعث عوض شدن روحیه انسان‌ها می‌شود. به گفته کارشناسان، تفریح و سفر نیز همانند سایر نیازهای روحی به عنوان یک نیاز اساسی در انسان‌ها به شمار می‌رود.

اکثر افراد هنوز هم وقتی اسم اقامتگاه بوم‌ گردی یا خانه‌های سنتی در دل روستاها به گوششان می‌رسد، خاطرات دوران کودکی و حال و هوای خانه‌ها و محله‌های قدیمی برای آنها تداعی می‌شود. خانه‌های کوچک و با صفا که روح زندگی در آن جریان دارد. بوی نم کاه‌گل دیوارهای باران خورده، صدای آب رودخانه‌ها، نسیم خنک وزیده شده از سمت کوه‌ها و طعم و بوی غذاهای محلی، همه و همه یادآور و معرف زندگی های محلی و سنتی است.

خوابیدن زیر کرسی‌های قدیمی، بیدار شدن با صدای خروس‌ها و زنگوله بچه بزهای شیطان، صبحانه‌ای همراه با نون تازه پخت شده و لبنیات محلی، غذا و سبزیجات و دوغ محلی، همکاری در پخت غذا، نوشیدن فنجانی چای زیر سایه درختان سربه فلک کشیده، تنها بخشی از اتفاقاتی است که در یک سفر بوم‌گردی برای افراد رخ خواهد داد.

رزرو هتل با تخفیف

یکی از دغدغه‌هایی که افراد برای سفر در ذهن خود دارند، پیداکردن اقامتگاهی مناسب برای رفتن به سفر است. رزرو هتل و یا اقامتگاه های بومگردی این روزها با گسترش تکنولوژی و اینترنت در سراسر کشور و ارائه انواع خدمات توسط سایت‌های معتبر امری ساده و مطمئن است.

وب سایت تخفیفان با معرفی انواع هتل‌ها، رستوران‌ها، تورهای گردشگری و بسیاری خدمات دیگر به همراه ارائه تخفیف‌های ویژه در اکثر روزهای سال، این فرصت را برای علاقه مندان به سفرهای ارزان قیمت و اقتصادی محیا ساخته است.

ایران کشوری با اقلیم‌های متنوع است که آداب و رسوم و فرهنگ غنی مردمان آن مورد توجه بسیاری از توریست‌های خارجی قرار گرفته است. سفری به دل طبیعت بکر و زندگی به سبک سنتی در کنار محلی‌های خونگرم و مهمان نواز مطمئنا تجربه‌ای است که در خاطرات افراد خواهد ماند.

افرادی که تصمیم به سفر طبیعت گردی و بوم‌گردی گرفته‌اند، باید مواظب باشند آسیبی به طبیعت نرسانند حتی در صورت مشاهده زباله در آنجا، حتما آن را به محل‌های جمع آوری زباله منتقل کنند. طبیعت گردان معتقد هستند باید در طبیعت کمترین اثر و ردپا از حضور انسان باقی بماند و آنها فقط عکس‌های زیبا از آن منطقه را با خود برمی‌گردانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح