اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980610400675041

شهریور سفر کجا بریم؟

کد: 13980610400675041

http://bit.ly/2ZGysCD

، تهران , (اخبار رسمی): سرزمین چهار فصل ایران را مطمئنا بارها و بارها شنیده شده است. تنوع جغرافیایی باعث شکل گیری آب و هوایی متفاوت در مناطق مختلف کشور شده و این پدیده نه تنها برای ایرانیان، بلکه برای توریست‌هایی که به ایران می‌آیند نیز جالب و شگفت انگیز است.

شهریور سفر کجا بریم؟
شهریور سفر کجا بریم؟
شهریور سفر کجا بریم؟
شهریور سفر کجا بریم؟

در ادامه سه پیشنهاد متفاوت از سه آب و هوای متفاوت برای سفر در شهریور ماه بررسی شده است.

شهری با آب و هوای گرم و آفتابی 

بدون شک قشم یکی از جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری داخلی در ایران است. بزرگترین جزیره ایران در تنگه هرمز سالانه پذیرای مسافران زیادی است. در سال‌های اخیر با رشد شبکه‌های اجتماعی و پخش شدن تصاویر قشم، مسافرت به این جزیره رشد چشمگیری داشته است.

بهترین فصل سفر به این جزیره رویایی پاییز و زمستان است. در روزهایی که بیشتر نقاط کشور سرد و برفی است، قشم آب و هوایی معتدل و آفتابی دارد. ساکنان این جزیره در فصل تابستان دمایی نزدیک به 50 درجه سانتی گراد را تجربه می‌کنند.

از این رو قشم برای افرادی که تمایل به یک سفر گرم و آفتابی دارند پیشنهاد می‌شود. افرادی که تصمیم خود را برای سفر به این جزیره زیبا با سواحل شنی و صخره‌ای گرفته‌اند، بهتر است مواظب گرمازدگی باشند و توصیه‌های پزشکی را رعایت کنند.

در سال‌های اخیر هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در این شهر تاسیس شده و افراد می‌توانند بر اساس علایق و سطح هزینه‌ای که می‌خواهند انجام دهند یکی از آنها را رزرو کنند. برای رزرو هتل در قشم پیشنهاد می‌شود حتما سری به سایت‌های رزرو آنلاین هتل زد چرا که در این ایام هتل‌ها تخفیف‌های قابل توجهی دارند.

آب و هوای معتدل 

شهرهای شمالی و حاشیه دریای خزر در اکثر ایام سال آب و هوایی معتدل و مرطوب دارند. این ویژگی باعث شده در اکثر ایام سال مقصدی برای مسافرانی باشد که تصمیم به استراحت و آرامش دارند. از شرقی ترین شهرهای گرگان تا غربی ترین شهر گیلان یعنی آستارا، در تابستان شاهد آب و هوایی معتدل و نسبتا گرم است.

افرادی که قصد سفر به این خطه سرسبز را دارند، حتما برای درست کردن کباب روی آتیش برنامه ریزی کنند. لذت باد زدن جوجه کباب روی آتش و میل کردن آن با نوشابه در کنار ساحل یا دل جنگل، قابل وصف نیست. افرادی که می‌توانند صبح زود از خواب بیدار شوند، پیشنهاد می‌شود حتما سری به بازار ماهی فروش‌ها بزنند و از ماهی‌های تازه صید شده خریداری کنند و روی آتیش کباب کنند.

برای رزرو کردن ویلا در شمال راه‌های مختلفی وجود دارد؛  افرادی که تمایل ندارند از افرادی که کنار جاده ایستاده و با تابلویی در دست سوئیت و ویلا اجاره می‌دهند، اقامتگاه اجاره کنند، می‌توانند به سایت‌ های رزرو آنلاین اقامتگاه و ویلا مراجعه و ضمن مشاهده تصاویر ویلا، از نظرات افرادی که تجربه اقامت در آن جا را داشته‌اند نیز مطلع شوند.

خوبی رزرو آنلاین این است که می‌توان قیمت‌ها و امکانات ویلاها را با هم مقایسه و حتی از تخفیف‌های وسط هفته و ایام خلوت اطلاع پیدا کرد و از آن استفاده کرد.

شهری با آب و هوای سرد و خنک

افرادی که از گرمای هوا خسته شده‌اند و می‌خواهند در تابستان، لباس گرم به تن کنند، استان اردبیل را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. در برخی مناطق این استان، در اکثر روزهای سال برف وجود دارد و بخاری‌های خانه‌های آنجا در تمام طول سال روشن است.

همین آب و هوای سرد باعث شده بسیاری از ساکنان مناطق مرکزی و جنوبی ایران برای فرار از گرما و تجربه یک هوای سرد، اردبیل را برای سفر انتخاب کنند. افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند، حتما لباس گرم همراه داشته باشند و فراموش نکنند که اردبیل آش دوغ‌های معروفی دارد و در آن هوای سرد، خوردن آشی خوشمزه و داغ در کنار خیابان بسیار دلچسب و لذیذ است.

بعد از سفر به اردبیل بهتر است حتما زمانی را برای سفر به سرعین و چشمه‌های آب گرم این شهر اختصاص داد. در سردترین شهر ایران و از دل کوه‌های بعضا پوشیده از برف، آبی بسیار داغ و در عین حال با خاصیت درمانی خارج می‌شود. مراکز آب درمانی سرعین شهرتی جهانی دارد و سالانه توریست‌های زیادی برای بازدید و حتی درمان به این شهر سرد و کوهستانی سفر می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح