اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980606399785041

اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان

کد: 13980606399785041

http://bit.ly/2llxVYc

، تهران , (اخبار رسمی): سفر به استان‌های شمالی و از جمله شهر رامسر از برنامه‌های سفر هر ایرانی است. گردشگران داخلی و خارجی در تمام سال دوست دارند به شهرهای شمالی کشور مثل رامسر سفر کنند.

اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان
اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان
اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان
اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان
اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان
اجاره‌ ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان

قبل از اینکه به شمال کشور و شهر رامسر سفر کنید، لازم است برای اجاره ویلا در شمال و یا رزرو هتل در شمال اقدام کنید تا خیالتان بابت محل اقامت راحت باشد. برای اجاره ویلا در شمال کشور و همچنین رزرو هتل می‌توانید از تخفیفان استفاده کنید تا سفری لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. با اجاره ویلا در رامسر از تخفیفان می‌توانید به عروس شهرهای ایران سفر کنید.

رامسر به عروس شهرهای ایران معروف است. شهری با طبیعت دست‌نخورده، بناهای تاریخی و مکان‌های تفریحی که از مهم‌ترین شهرهای توریستی داخلی و بین المللی محسوب ‌می‌شود. مجاورت این شهر با جنگل و دریا، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. در ادامه چند منطقه رویایی در شهر رامسر را به شما معرفی می‌کنیم.

روستای جواهرده

از زیباترین و دیدنی‌ترین مناطق رامسر، روستای جواهرده است. جواهرده یکی از زیباترین مناطق در شمال ایران و رامسر محسوب می‌شود. شما با بازدید از روستای جواهرده میتواند از زندگی در کنار مردم روستا لذت ببرید و با این نوع زندگی بیشتر آشنا شوید.

اگر دوست دارید در سفر به رامسر و جواهرده مدتی را در این منطقه زیبا اقامت داشته باشید، اجاره ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان گزینه مناسبی برای پیدا کردن مکانی برای استراحت است.

تله‌کابین رامسر

تله‌کابین رامسر از بزرگ‌ترین تله‌کابین‌های کشور محسوب می‌شود که از کنار سواحل خزر آغاز می‌شود و تا ارتفاعات جنگلی امتداد دارد. تله‌کابین رامسر از امکانات پذیرایی و تفریحی نیز برخوردار است. ارتفاع تله‌کابین رامسر تا 700 متر بالاتر از سطح زمین می‌رسد.

قلعه مارکوه

قلعه مارکوه، از مکان‌های دیدنی اطراف رامسر محسوب می‌شود که در نزدیکی کتالم واقع شده است. این قله پوشش گیاهی فراوانی مانند انواع درختچه‌ها، درختان انجیلی، بلوط، شمشاد، مزارع برنج و باغات چای و مرکبات در شمال قله دارد. تسلط به تپه‌ها، ارتفاعات سرسبز البرز و روستاهای اطراف و رودخانه نسارود در شرق باعث زیباتر شدن این منطقه شده است. این قلعه از جمله مکان‌های تاریخی است.

در صورتی که خواستید قلعه مارکوه را از نزدیک تماشا کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که با اجاره ویلا و رزور هتل از تخفیفان در نزدیک‌ترین مکان به قلعه مارکوه شب را در آنجا بگذرانید.

آب‌ گرم سادات محله

سادات محله دارای آب‌های گرم معدنی است که از خاصیت درمانی برخوردار است. بسیاری از مسافران به این منطقه مسافرت می‌کنند تا از جاذبه‌های تفریحی و درمانی آن استفاده کنند.

جنگل دالخانی

جنگل‌های دالخانی یکی از زیباترین مناطق دیدنی رامسر است. مناظر بسیار زیبا و چشم‌اندازهای بسیار ناب جنگل دالخانی باعث شده است که با نام دالان بهشت مازندران شناخته می‌شوند. این جنگل‌ها در ارتفاع 800 متری از سطح دریا قرار گرفته‌اند و فاصله رامسر تا جنگل دالخانی حدود 30 کیلومتر است. جنگل دالخانی به خاطر شرایط مناسبی که دارد مکانی ویژه برای کوهنوردی و طبیعت‌گردی است. از جاذبه‌های گردشگری دیگر این منطقه مه غلیظ در این جنگل است که عاملی برای جذب توریست است. اجاره ویلا در دالخانی از گزینه‌های مورد علاقه توریست‌ها است.

بوستان جنگلی صفارود

جنگل صفارود در میان دره است و دارای جاذبه‌هایی مثل جنگل و رودخانه است. این جنگل با آب و هوایی دلپذیر در پایین جاده قرار دارد. برای ورود از جاده به آن هم پله‌هایی ساخته شده است. برای سفر به شهرستان رامسر و این منطقه پیشنهاد می‌شود پیش از رفتن و برای جلوگیری از سردرگمی، اجاره ویلا و روزر هتل را از تخفیفان انجام دهید و با خیال راحت سفر کنید.

منطقه ییلاقی گرسماسر

گرسماسر یکی از زیباترین ییلاقات رامسر است که در مسیر رامسر به کتالم قرار گرفته است. گرسماسر دارای اقیلمی کوهستانی است. گرسماسر زمستان‌های بسیار سرد و تابستان‌ها معتدلی دارد. این منطقه از دشت‌های پرگل و چشمه‌های پرآب کوچک و بزرگ پوشیده شده است. دشت‌های سرسبز و زیبا، کوه‌های بلند و چشمه‌های خنک، وجه تمایز این ییلاق است.

کاخ مرمر رامسر

کاخ مرمر رامسر در دوران پهلوی اول با مساحتی در حدود 600 متر در باغی با مساحت 60 هزار متر مربع ساخته شده است.  کاخ مرمر یکی از منحصر به فردترین باغ‌های ایران از نظر تنوع گونه‌های گیاهی است. اولین نهال‌های مرکبات اصلاح شده و گونه‌های گیاهی نایاب خارجی در آن کاشته شده است. اجاره ویلا و رزرو هتل در رامسر از گزینه‌های مورد علاقه گردشگران است.

موزه مردم شناسی رامسر

از دیگر جاذبه‌های گردشگری رامسر موزه مردم‌شناسی رامسر است. در موزه مردم‌شناسی رامسر می‌توانید با آداب ‌و رسوم و نوع زندگی مردم محلی در شمال کشور آشنا شوید و از انواع ابزار، اموال فرهنگی و وسایل مردم‌شناسی که به نمایش گذاشته شده است، دیدن کنید.

برای سفر به شهر رامسر و آشنا شدن با آداب و سنن مردمان این شهر زیبا می‌توانید به اجاره ویلا و رزرو هتل از تخفیفان بپردازید.

جنت رودبار

جنت رودبار به سرزمین گل گاوزبان معروف است و جشنواره گل گاو زبان جنت رودبار رویدادی است که چند سالی است در این منطقه برگزار می‌شود و توریست زیادی به این منطقه جذب می‌کند. جنت رودبار یکی از محبوب‌ترین مناطق گردشگری و جاهای دیدنی رامسر و اطرافش است.

رزرو هتل و اجاره ویلا به صورت اینترنتی بهترین انتخاب قبل از سفر به شمال و رامسر است. تخفیفان با امکان اجاره ویلا در شمال و همچنین رزرو هتل در رامسر فرصت فوق العاده‌ای برای رزرو ویلا و هتل را فراهم کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای اجاره ویلا و رزرو هتل در رامسر از تخفیفان استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]