اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980526395885041

شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند

کد: 13980526395885041

http://bit.ly/31HUHtf

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از نشانه‌های شخصیت آدم‌ها تمیزی ماشین آنهاست. از نظافت و تمیزی بیرونی و داخلی خودرو می‌توان به نگرش و شخصیت صاحب خودرو تا حدودی پی برد. به همین منظور بسیاری از افراد در تلاشند ماشین آنها همواره تمیز باشد. اما این موضوع با وجود آلودگی هوا، فضولات پرندگان و عوامل دیگر همیشه امکانپذیر نیست.

شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند
شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند
شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند
شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند
شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند
شش کاری که به رنگ ماشین آسیب می‌زند

برای بسیاری از افراد این اتفاق رخ داده که ماشین را در کنار خیابان و زیر درختان پارک کرده و بعد از برگشتن شاهد ریختن فضله پرندگان روی بدنه خودرو خود بوده‌اند. این موضوع نه تنها باعث زشت شدن ظاهر خودرو می‌شود، بلکه اگر نسبت به پاکسازی آن اقدام نکرد باعث آسیب رسیدن به رنگ خودرو می‌شود.

چه کارهایی به رنگ خودرو آسیب می‌زند؟

گذر زمان به خودی خود باعث تغییر رنگ خودرو می‌شود ولی عوامل و اتفاقات خارجی مختلف باعث می‌شود این تغییر رنگ و آسیب زودتر انجام شود. در ادامه تعدادی از مهمترین این عوامل برسی شده است.

باران‌های اسیدی: باران‌های اسیدی با رنگ خودرو واکنش نشان داده و باعث ماتی و کدر شدن رنگ می‌شود. عمدتا زمانی که مدت زیادی باران نباریده و هوا آلوده است، اولین قطرات بارن همراه مواد اسیدی موجود در هوا است و برای بدنه خودرو بسیار مضر است. توصیه می‌شود حتما بعد از باران ماشین را شست تا به رنگ خودرو آسیبی نرسد.

فضله حیوانات:  فضله پرندگان به دلیل ترکیبات اسیدی یکی از آسیب رسان‌های جدی به رنگ خودرو است. توصیه می‌شود حتما فضله پرندگان سریع به وسیله آب و پارچه نرم از روی سطح خودرو پاک شود. اگر به راحتی با آب شسته نشد، ابتدا باید با آب خیس شود و سپس با یک پارچه نرم به آرامی از روی رنگ خودرو پاک شود.

شیره درختان: شیره درختان نیز دارای ترکیبات اسیدی است که باعث خوردگی و آسیب رسیدن به رنگ خودرو می‌شود. بسیاری از افراد به خاطر عدم جلب توجه این شیره‌ها بر سطح خودرو نسبت به آن بی توجه هستند ولی باید خاطرنشان کرد ماندن طولانی شیره نیز باعث آسیب به رنگ خودرو می‌شود.

حشرات: این حشرات بیشتر در جاده‌ها و به خاطر سرعت زیاد ماشین به بدنه خودرو می‌چسبند. خاصیت اسیدی موجود در بدن آنها نیز باعث آسیب رسیدن به رنگ اتومبیل می‌شود.

دستمال کشیدن: تمیز کردن سطح اتومبیل با دستمال خشک باعث خط افتادن می‌شود. وجود ذرات گرد و غبار و خاصیت چسبندگی آن باعث می‌شود اگر با دستمال خشک بر روی ان کشیده شود، خط و خش‌های ریزی روی سطح رنگ ایجاد کند. به همین خاطر توصیه می‌شود حتما از دستمال نرم و مرطوب استفاده شود.

روغن ترمز و مواد شیمیایی: به علت خاصیت قوی اسیدی این مواد، در همان لحظه تماس اولیه هم باعث آسیب به رنگ خودرو می‌شوند. اگر فورا اقدام به پاک کردن آن نکرد خسارت جدی به رنگ و بدنه ماشین وارد می‌کند.

ماشین را در کارواش شست یا در خانه؟

کارواش‌ها به وسیله مواد شوینده مخصوص و فشار آب و هوا سطح ماشین را تمییز می‌کنند. این مواد علاوه بر حفاظت از رنگ خودرو در برابر چسبندگی گردوغبار، باعث شفافیت رنگ و تمیزی کامل می‌شود. برخی از کارواش‌ها نیز با مواد نانو سطح بیرونی و داخل خودرو را تمییز می‌کنند و این امر باعث می‌شود علاوه بر مصرف کم آب، ماشین دیرتر هم کثیف شود.

افرادی که تمایل استفاده از خدمات کارواش در تهران را دارند می‌توانند به سایت تخفیفان سر بزنند. در این سایت می‌توان کارواش‌ها و انواع خدمات خودرو را با تخفیف دریافت کرد.

افرادی که تمایل به شستن خودرو خود در منزل دارند حتما با مواد شوینده خاص و دستمال نرم این کار را انجام دهند تا به رنگ ماشین آسیبی وارد نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورداستفاده در زندگی روزمره. خدماتی شامل انواع رستوران‌ها، مراکز تفریحی،‌ مراکز بهداشتی و آموزشی،‌ سفر تا انواع کالاها و محصولات متنوع.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]