اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970126291078321

همکاری عروسی ساز و آتلیه گلامور مشهد

کد: 13970126291078321

https://goo.gl/8koV3t

، (اخبار رسمی): بی شک یکی از بهترین و با سابقه‌ترین آتلیه‌های شهر مشهد آتلیه گلامور است که از همان ابتدای شروع فعالیت خود خاطرات بهترین روز زندگی خیلی‌ها را به زیبایی هرچه تمام‌تر ثبت کرده است و شیرینی مراسم عروسی را ماندگارتر می‌کند.

همکاری عروسی ساز و آتلیه گلامور مشهد
آتلیه گلامور

همکاری با آتلیه گلامور مشهد

بی شک یکی از بهترین و با سابقه‌ترین آتلیه‌های شهر مشهد آتلیه گلامور است که از همان ابتدای شروع فعالیت خود خاطرات بهترین روز زندگی خیلی‌ها را به زیبایی هرچه تمام‌تر ثبت کرده است و شیرینی مراسم عروسی را ماندگارتر می‌کند. خدمات گسترده در کنار کیفیت عالی و قیمت مناسب، آتلیه گلامور را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آتلیه‌های شهر مشهد تبدیل کرده که همواره مورد استقبال زوج‌های جوان قرار گرفته است.

همکاری تیم عروسی ساز با آتلیه گلامور مشهد

مژده به تمام زوج‌های جوانی که انتخاب آتلیه عروسی یکی از دغدغه‌های برگزاری مراسم عروسی آنها است. تیم عروسی‌ساز برای ثبت خاطرات لحظات شیرین زندگی شما آتلیه گلامور را پیشنهاد می‌دهد تا علاوه بر استفاده از خدمات باکیفیت این آتلیه از تخفیف همکاری با آتلیه گلامور نیز بهره‌مند شوید.

طی دیدار رسمی با مصطفی سلامی به عنوان مدیر سامانه عروسی ساز و افشار، مدیر آتلیه گلامور مشهد به گفت‌و‌گو درباره این همکاری پرداختند و طی توافقات به عمل آمده تخفیف‌ها و خدمات ارزنده‌ای برای زوج‌های جوانی که از طریق سامانه عروسی ساز به آتلیه گلامور معرفی شوند در نظر گرفته شد.

آتلیه گلامور مشهد

آتلیه گلامور با بیش از 10 سال سابقه اجرایی در زمینه فیلمبرداری و عکاسی مجالس، صنعتی، تبلیغاتی، اسپرت و خانوادگی، پیشرو در ارائه خدمات در هر یک از زمینه های فوق است. آتلیه گلامور در مشهد با ارائه خدمات با کیفیت و متنوع و همچنین تیم مجرب و خلاق خود همواره در اوج بوده و نسبت به رقیبان خود همیشه یک گام جلوتر حرکت کرده است.

مدیریت قوی و توانمند این مجموعه باعث انسجام تیم آتلیه گلامور و ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفی به مشتریان و بالطبع جلب رضایت آن‌ها شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عروسی ساز

عروسی ساز مرجع جامع فعالین حوزه عروسی در ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس