اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970211293738753

دستگاه سی ان سی

عملکرد مزایای دستگاه سی ان سی

کد: 13970211293738753

https://goo.gl/k8NMku

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه سی ان سی، توانایی کار بر روی متریال‌های مختلف غیر فلزی است. در واقع این توانایی چنان پر منفعت و مورد استقبال بوده که امروزه در بسیاری از شاخه‌های صنایع غیر‌فلزی حتی کار بر روی سنگ و شیشه نیز از دستگاه cnc استفاده می‌شود.

عملکرد مزایای دستگاه سی ان سی
عملکرد مزایای دستگاه سی ان سی

دقت بالای دستگاه cnc موجب می‌شود تا اختیار کارفرما و صاحب دستگاه برای پذیرش سفارشات حساس و ظریف بالاتر رفته و نگرانی و استرس کمتری بابت این موضوع داشته باشد

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه سی ان سی، توانایی کار بر روی متریال‌های مختلف غیرفلزی است. در واقع این توانایی چنان پر منفعت و مورد استقبال بوده که امروزه در بسیاری از شاخه‌های صنایع غیر فلزی حتی کار بر روی سنگ و شیشه نیز از دستگاه cnc استفاده می‌شود.

به عنوان یادآوری، کمک به ساخت ماکت‌های کوچک غیرفلزی از ساختارها و قطعات بزرگ و پیچیده، یکی از مهم‌ترین کاربردهای دستگاه cnc به شمار می‌رود. چرا که به این ترتیب می‌توان از هزینه‌ها و خسارات احتمالی ناشی از ساخت نمونه‌ی اصلی، تا حد زیادی جلوگیری کرد.

یکی دیگر از مزایا، سرعت عمل نسبتا مطلوب دستگاه cnc در انجام عملیات محوله است. با توجه به مکانیزم پیچیده و خودکار، این ماشین‌آلات می‌توانند عملیات‌های نسبتا خاص و گوناگونی را در مدت زمان قابل‌قبولی بر روی قطعه یا تجهیز مورد نظر پیاده‌سازی کنند.

در واقع مزیت سرعت برای تولیدکنندگان و صنعتگران از آن جهت مهم است که می‌توانند در مدت زمان واحد، تناژ یا تیراژ تولیدی خود را افزایش داده و در نتیجه ظرفیت تولیدی خود را ارتقا دهند. همچنین سرعت بالا می‌تواند در کاهش هزینه‌هایی از جمله میزان ساعت-نفر و برخی از هزینه‌های ثابت تابع زمان از جمله انرژی، تا حد زیادی منجر به صرفه جویی شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم دستگاه سی ان سی ، دقت بالای آنها است. در واقع یکی از اصلی‌ترین و قابل اتکاترین موضوعات مورد توجه کاربران و کارفرمایان در مورد قطعات و سطوحی که نیاز به تراش یا برش و تغییر شکل دارند، حساسیت و دقت بالای مورد نیاز برای پیاده‌سازی طرح از پیش‌تعیین شده است. در نتیجه نمی‌توان انتظار داشت که ماشین‌آلات مکانیکی بتوانند تلرانس‌ها و حساسیت‌ها و همچنین تنوع طرح و نقش‌های لازم را پیاده سازند. از طرف دیگر، دقت کار این دستگاه‌ها باعث می‌شود هزینه‌ها و زمان ناشی از دوباره کاری و رفع ایرادات برای سفارشات و عملیات‌های پیچیده نیز تا حد زیادی کاهش یابد. از سوی دیگر، دقت بالای دستگاه cnc موجب می‌شود تا اختیار کارفرما و صاحب دستگاه برای پذیرش سفارشات حساس و ظریف بالاتر رفته و نگرانی و استرس کمتری بابت این موضوع داشته باشد.

از جمله دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد دستگاه cnc، توانایی کنترل عملیات است. در مجموع، مورد کنترل را می‌توان یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین موارد پیشرفت دستگاه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی دانست. چرا که این دستگاه‌ها با برخورداری از سیستم‌های دیجیتالی، توانسته‌اند به خوبی از قابلیت کنترل عملیات نیز برخوردار گردند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاورکم

شرکت سیمای شهر با دارابودن بیش از دو دهه فعالیت رسمی در زمنیه های دستگاه بنر ,دستگاه چاپ بنر, دستگاه لیزر , دستگاه سی ان سی از مشاوره فروش تا بهره برداری و متریال (مواد مصرفی)از شما دعوت می نماید با استفاده از راه های ارتباطی از مشاورین ما استفاده کنید!

اطلاعات تماس
  • 031339*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی