اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970215294317351

با هدف افزایش فروش و کسب درآمد کاربران انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول 

کد: 13970215294317351

https://goo.gl/vUknyj

، طبس , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب‌سایت جدید فاپول از اول اردیبهشت 97 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول 
ارتقا و بهینه سازی سایت فاپول 

به گزارش روابط عمومی فاپول، وب‌سایت این شرکت فعال در حوزه فروش فایل و همکاری در فروش از تاریخ یکم اردیبهشت 97 به روزرسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://fapool.ir در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وب‌سایت، بخش‌های همکاری در فروش پیشرفته، زیر مجموعه‌گیری و کسب درآمد مادام‌العمر، کسب درآمد از طریق ارسال پست در وبلاگ، جامعه مجازی ناشرین و ... به فهرست وب‌سایت اضافه و افزودن محصول و فروش فایل برای مخاطبان میسر شده است.

فرهاد عبدی مدیرعامل فاپول با اعلام این خبر گفت: «رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه، ناشرین و کاربران ارزشمند فاپول و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز‌رسانی مد نظر است.»

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: «پس این به روزرسانی به دنبال طراحی نسخه اندروید و IOS فاپول هستیم.»

گفتنی است وب‌سایت این مجموعه همزمان با جشن نیمه شعبان، رونمایی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاپول

فاپول | مرکز خرید ، بازاریابی و فروش فایل های با ارزش در فرودین ماه ۱۳۹۵ با اخذ مجوزهای مربوطه رسما فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. فاپول به کاربران امکان می دهد که فایل های الکترونیکی اعم از پروژه های دانشگاهی، مقالات، فرم ها و مستندات، نرم افزار، افزونه و هرگونه فایل الکترونیکی دیگری را از طریق این سامانه برای فروش منتشر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]