اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970222295298069

قسمت دوم

۱۵ نکته طلایی که نرم افزار CRM به کسب و کارهای کوچک کمک می کند

کد: 13970222295298069

https://goo.gl/4mtNYg

، تهران , (اخبار رسمی): کسب و کارها و سازمان‌هایی که  سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در شروع فعالیت خود پیاده سازی و استفاده کرده‌اند با سرعت بیشتری به اهداف خود دست یافته‌اند.

۱۵ نکته طلایی که نرم افزار CRM به کسب و کارهای کوچک کمک می کند
۱۵ نکته طلایی که نرم افزار CRM به کسب و کارهای کوچک کمک می کند

 در مقاله قبلی  که در اخبار رسمی منتشر شد به ۶ مورد ۱۵ نکته طلایی نرم افزار CRM به کسب و کارهای کوچک اشاره کردیم.

۷- برنامه‌ریزی دقیق بر روی سرنخ‌ها تا فروش:

فروش دقیقا با همان مراحلی که در دنیای واقعی اتفاق می‌افتد در CRM دنبال می‌شود. یعنی ابتدا سرنخ که معادل تماس اولیه مشتری است سپس تعریف مشتری، فرصت فروش، پیش فاکتور، سفارش و فاکتور. این روند طبیعی کاملا برای کاربران قابل درک و آشنا است. اما یک نرم‌افزار سی آر ام خوب پیوند محکمی با سرنخ‌ها دارد و چنین سیستمی به تیم توسعه کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا چشم‌اندازهای فروش را قبل از اینکه با آن‌ها تماس بگیرید بیابید و با کسب اطلاعات بیشتر، انعطاف بیشتری داشته باشید و هم چنین وقت کمتری را در فرآیند فروش تلف کنید. این کار به طور مهیجی شانس شما را در یافتن، نزدیک شدن و نگهداری از مشتریان و موفقیت فرآیندتان افزایش می‌دهد.

۸- دستیابی به فرصت‌ها:

ممکن است، اطلاعات مخاطبان و سرنخ‌های فروش زیادی را داشته باشیم، ولی به نظر شما همه آن‌ها، قابلیت تبدیل شدن به مشتری یا فرصت موفق را برای ما دارند؟ واقعیت این است که صرف داشتن حجم زیادی از اطلاعات مخاطبان و سرنخ‌های فروش، به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت و ایجاد فرصت‌های فروش موفق برای ما باشد.

۹- فر آیند فروش:

مدیریت فروش شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی، هدایت، کنترل و هماهنگی پرسنل فروش در جهت اهداف شرکت است و نرم افزار CRM  نیازهای مدیریت فروش را در جهت مدیریت صحیح نیروهای فروش، زمان‌بندی مناسب، کاهش فعالیت‌های تکراری در بخش فروش، افزایش بهره‌وری کارشناسان فروش را فراهم کرده است.

۱۰- بهبود بخشیدن فرایندهای فروش:

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری وقتی استفاده می‌شود، به شما فشار وارد می‌کند تا مسیر فروش و بازاریابی‌تان را بهبود ببخشید. اگر بخواهید فروش را افزایش بدهید، نیاز به CRM دارید. به علاوه یک CRM به شما کمک می‌کند تا از یک فرآیند فروش برای حرکت سرنخ‌ها به قسمت‌های دیگر قیف فروش استفاده کنید.

۱۱- سرعت بخشیدن به کارها:

هرچه شلوغ‌تر باشد، راحت‌تر سرنخ‌ها ومشتریانتان را از دست می‌دهید و قیف فروش و چرخه فروش خالی‌تر می‌شود. CRM به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت کسب و کار سازمان یافته بماند و اجازه می‌دهد تا در حل مسائل موجود با مشتریان سرعت و دقت بیشتری داشته باشید. شما می‌توانید نقشه فروش و چرخه فروش  را به طور کامل ببینید، به راحتی فرآیند فروش را بررسی کنید و برای رشد و توسعه کسب و کار در آینده برنامه‌ریزی کنید. فقط نیاز است ، CRM  را  هم با ابزارها و نرم‌افزارهای دیگر ادغام کنید و از حالت جزیره‌ای بودن خارج کنید.

۱۲- مشتری محوری

مشتری محوری به این معنا است که محصولات، خدمات و حتی فرآیندهای جذب مشتری متناسب با نوع کسب‌وکار یا صنعت کاری مشتریان باشد. Customer Intimacy برای بسیاری از شرکت‌ها، خصوصا شرکت‌های کوچک و متوسط، یک روش موثر برای رقابت در یک محیط رقابتی همواره شلوغ است در حالیکه به کارگیری آن در شرکت‌های بزرگ، کاری بس دشوار است.

۱۳- مکالمات با ارزش‌تر بسازید:

نظر به اینکه اصلی‌ترین راه ارتباطی مخاطبان با سازمان، برقراری تماس تلفنی است، دسترسی به اطلاعات و سوابق تماس‌های ورودی، خروجی و از دست رفته، مسیر گردش تماس‌ها در داخل سازمان و سایر جزئیات مرتبط با هر تماس، رسیدگی به درخواست‌های مخاطبان را تسهیل کرده و پایش نحوه پاسخگویی به درخواست‌ها را میسر می‌کند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، با قابلیت برقراری ارتباط با کلیه مراکز تماس اعم از VoIP، سانترال، خطوط مستقیم شهری و ضبط مکالمات، علاوه بر ایجاد بستر کنترلی جهت افزایش کیفیت پاسخگویی و بررسی نحوه استفاده پرسنل از خطوط تلفن، رسیدگی سریع و مؤثر به درخواست های مخاطبان را فراهم می‌آورد.

۱۴-مدیریت شکایت مشتریان:

اگر شکایتی از طرف مشتریان خود داشته‌اید حتما آن را پیگیری کنید. مدیریت شکایت با خط مشی‌های بعد از فروش ارتباط نزدیکی دارد و از آن به عنوان بخش مهمی از سیستم مدیریت کیفیت یاد می‌شود که نرم‌افزار سی ار ام به شما در این امر کمک می‌کند.

۱۵- رضایمندی مشتریان:

امروزه  کسب و کارها باید، مشتری محور باشند. یک سوم مشتریان می‌گویند تجربیات شخصی‌شان برای بازگشت مجدد آن‌ها به یک کسب‌وکار حائز اهمیت است و درصد زیادی گفته‌اند حاضرند برای دریافت خدمات بهتر، پرداخت بیشتری داشته باشند.

نکته مهم:

کسب‌و‌کارها و سازمان‌هایی که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را در شروع فعالیت خود پیاده‌سازی و استفاده کرده‌اند با سرعت بیشتری به اهداف خود دست یافته‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری “مدام” رسالت خود را تسهیل دستیابی مدیران و کارشناسان سازمان ها به دانش به روز و کاربردی مهمترین و موثرترین منطق کسب و کار امروز یعنی “مشتری گرایی” قرار داده است. بومی کردن این دانش با استفاده از تجارب بدست آمده و الگو برداری مهمترین هدف “مدام” است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی