اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980818420178069

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری منتشر کرد

کتاب «تندآموز رپیدماینر» راهنمای داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان

کد: 13980818420178069

http://bit.ly/2CtRe7h

، تهران , (اخبار رسمی): در کتاب تند آموز رپیدماینر به‌ صورت خلاصه و کاربردی به موضوع داده‌کاوی با استفاده از نرم‌افزار رپیدماینر (RapidMiner) پرداخته ‌شده است.

کتاب « تندآموز رپیدماینر » راهنمای داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان
کتاب «تندآموز رپیدماینر» راهنمای داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان

بیش از ۳۰۰۰۰ سازمان از نرم‌افزار رپیدماینر استفاده می‌کنند. استفاده از این نرم‌افزار تأثیر سریع و قابل‌توجهی بر عملکرد آن‌ها داشته و منجر به افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها و ریسک شده است

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتریان (مدام)، اولین کتاب از سری کتاب‌های داده کاوی را با عنوان «تندآموز رپیدماینر» راهنمای داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان، منتشر کرد.

این کتاب که توسط دکتر فرشید عبدی و دکتر شقایق ابوالمکارم نگارش شده است به موضوع داده‌کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (Rapidminer) پرداخته است و این نرم افزار را به صورت گام به گام آموزش داده است.

این تندآموز در هفت فصل تدوین شده است. فصل اول کتاب تندآموز رپیدماینر به «داده کاوی اطلاعات مشتریان» و تعاریف مربوطه پرداخته است و در فصل دوم «آشنایی با محیط نرم افزار» شامل دانلود و معرفی آن بیان شده است. فصل سوم «شروع داده کاوی» است و به دسته بندی اپراتورها، بارگذاری داده ها، تعیین نوع و نقش متغیرها و شرح و مصورسازی داده ها می پردازد. فصل چهار به موضوع « آماده سازی داده ها» می پردازد. فصل پنجم « مدل سازی» است که رده بندی و پیش بینی را شامل می شود که در آن اعتبارسنجی ها، الگوریتم رده بندی و… تشریح می شود. «مدل سازی (خوشه بندی)» عنوان فصل ششم است که پیش پردازش داده ها و الگوریتم های خوشه بندی را توضیح میدهد و فصل پایانی کتاب «مدل سازی (کشف قوانین انجمنی)» است که به الگوریتم های این موضوع پرداخته است.

داده کاوی از آن جهت اهمیت دارد که امروزه یکی از ضرورت‌های موفقیت کسب و کارها را امکان بهره‌گیری از داده‌های بی‌شماری است که تولید می‌شود و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از آنها به اطلاعات کاربردی و موثر برسند.

داده کاوی کاربردهای بسیاری دارد و مدیریت ارتباط با مشتریان از جمله حوزه‌هایی است که استفاده از ابزارهای داده کاوی، تاثیر به سزایی بر آن خواهد گذاشت. داده کاوی می‌تواند از طریق تجزیه و تحلیل داده‌های مشتریان به برقراری تعاملات شخصی با هر یک از مشتریان و در نتیجه، افزایش رضایت و ایجاد روابط سودآور با مشتری منجر شود.

برای اجرای داده کاوی، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که نرم افزار رپیدماینر (Rapidminer) از جمله معروف‌ترین ابزارهای داده کاوی است.

این کتاب به صورت خلاصه و کاربردی به موضوع داده کاوی با استفاده از نرم افزار رپیدماینر (Rapidminer) پرداخته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری “مدام” رسالت خود را تسهیل دستیابی مدیران و کارشناسان سازمان ها به دانش به روز و کاربردی مهمترین و موثرترین منطق کسب و کار امروز یعنی “مشتری گرایی” قرار داده است. بومی کردن این دانش با استفاده از تجارب بدست آمده و الگو برداری مهمترین هدف “مدام” است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب