اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980516393488069

به مناسبت سومین سالروز تاسیس مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام)

نشست «هم آفرینی آینده CRM‌ در کسب و کارهای ایرانی» برگزار شد

کد: 13980516393488069

http://bit.ly/31rFOeD

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام)، به مناسبت سومین سالروز تاسیس این مرکز، نشستی با عنوان «هم آفرینی آینده CRM‌ در کسب و کارهای ایرانی» با حضور علاقه‌مندان، مدیران، کارآفرینان و متخصصان حوزه فروش و CRM در تاریخ ۷ مرداد ۹۸ برگزار کرد.

نشست «هم آفرینی آینده CRM‌ در کسب و کارهای ایرانی» برگزار شد
نشست «هم آفرینی آینده CRM‌ در کسب و کارهای ایرانی» برگزار شد

در این نشست عواملی چون طراحی غلط، پیچیدگی، عدم پذیرش توسط کاربران، بی توجهی مدیران، استقرار نامناسب، ناکارآمدی، ضعف سیستمی و توجه بیش از حد به نرم افزار به عنوان برخی از عوامل کلیدی شکست شناخته شد

در هم آفرینی آینده سی ارام  که به میزبانی دکتر فرشید عبدی و مهندس میلاد فتاحی برگزار شد، در آغاز دکتر فرشید عبدی، ضمن خوشامدگویی و سپاسگزاری از حضور افراد حاضر در این نشست، گفت: سومین سالروز تاسیس مدام را بهانه‌ای کردیم که با دعوت از شما عزیزان که هر کدام دارای تجربیات ارزشمندی در حوزه فروش، مشتری و CRM هستید، نشستی با هدف مرور فعالیت‌های ارتباط با مشتری در کسب و کارهای ایرانی و در نهایت با هم افزایی و تبادل تجربیات، به «هم آفرینی» در خصوص آینده CRM‌ برسیم.

در ادامه، میزبانان به مروری بر سابقه CRM و مسیری که این رویکرد طی کرده است، پرداختند و فروش بیشتر، منظم شدن، سیستم دادن، ثبت اطلاعات، تحلیل، فروش علمی و رضایت مشتری را جزء انتظارات و امیدهای به کارگیری سیستم های CRM‌ در کسب و کارهای ایرانی عنوان کردند و از حاضران در جلسه که از متخصصان حوزه فروش و CRM بودند، خواستند که تجربیات موفق و ناموفق خود را به اشتراک گذاشته تا با تحلیل  و بررسی آنها بتوان به هدف نشست که هم آفرینی است دست یافت.

در  این نشست که به صورت تعاملی و با گفتگوهای حاضران ادامه یافت، دستاوردهای رویکرد CRM مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. افزایش ریالی و حجمی فروش، افزایش نرخ تبدیل، افزایش فرصت های فروش، یکپارچه شدن تصویر مشتری، رضایت مشتری، بهبود عملکرد کارکنان فروش،  افزایش مشتریان وفادار، تصمیم گیری بهتر مدیران و بقا برخی از دستاوردهایی است که مطرح شد و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

عوامل کلیدی شکست ها در بکارگیری مدیریت ارتباط با مشتری دیگر موضوعی بود که مطرح شد و تجربیات مرتبط با آن از طرف اعضای نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و عواملی چون طراحی غلط، پیچیدگی، عدم پذیرش توسط کاربران، بی توجهی مدیران، استقرار نامناسب، ناکارآمدی، ضعف سیستمی و توجه بیش از حد به نرم افزار به عنوان برخی از عوامل کلیدی شکست شناخته شد.

این نشست که با مشارکت موثر حاضران در تبادل تجربیات و ابراز نظرات، به گفتگویی پرنشاط و پویا تبدیل شد، با مروری بر مخاطرات بکارگیری سیستم های ارتباط با مشتری ادامه یافت. وضعیت اقتصادی و تحریم های موجود به عنوان بزرگترین چالش این روزهای فضای کسب و کار مطرح شد که بر همه عرصه های دیگر سایه انداخته است. در همین راستا عوامل دیگری چون منابع انسانی، متخصصان، مشاوران، نرم افزارها، بازگشت سرمایه و دیدگاه های کوتاه مدت نیز بیان و تشریح شد.

عنوان مهمترین بخش این هم آفرینی، آینده CRM‌  در کسب و کارهای ایرانی بود که با استقبال حاضران در جلسه همراه شد. در میان گفتگوها و تبادل نظرات صورت گرفته در این خصوص، تجربه یکسان در کانال های ارتباط با مشتری، تقویت شبکه های اجتماعی، کاهش زمان پاسخگویی، افزایش کاربران، برتری و ترجیح سادگی، رشد استفاده از رایانش ابری به جای سرورها، افزایش شرکت هایی که در پی تعالی و سرآمدی هستند، رشد استفاده از داده کاوی و هوش کسب و کار، نیاز به متخصصان و رشد بازار و… از مواردی بود که به عنوان آینده این رویکرد در افق ۱۴۰۴ عنوان شد.

در خاتمه این هم آفرینی، دکتر فرشید عبدی به عنوان موسس مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مدام) با مروری بر سه سال فعالیت این مرکز، از همکاران خود که در این سه سال برای ایجاد فضایی بهتر و ارائه خدماتی در راستای ارتقای دانش مدیریت ارتباط با مشتری همکاری و تلاش کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام)

مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری “مدام” رسالت خود را تسهیل دستیابی مدیران و کارشناسان سازمان ها به دانش به روز و کاربردی مهمترین و موثرترین منطق کسب و کار امروز یعنی “مشتری گرایی” قرار داده است. بومی کردن این دانش با استفاده از تجارب بدست آمده و الگو برداری مهمترین هدف “مدام” است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]