اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295678788

با بازی جذاب ایروپولی مدیریت پول و هوش مالی را افزایش دهید!

کد: 13970225295678788

https://goo.gl/EHMrBN

، (اخبار رسمی): بازی‌هایی که در آن افراد شرکت‌کننده به کسب درآمد می‌پردازند از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند. بازی ایروپولی از بازی‌هایی است که بسیار جذاب برای شرکت کنندگان است و کافی است یک مرتبه در جمع خانوادگی و دوستانه این بازی روپولی جدید را انجام دهید تا دیگر آن را رها نکنید.

با بازی جذاب ایروپولی مدیریت پول و هوش مالی خود را افزایش دهید!
بازی پرفروش ایروپولی

بازی ایروپولی باعث افزایش و تقویت هوش مالی خواهد شد، هر چه بیشتر ایروپولی را بازی کنید، ارتباط شما با پول و پولدار شدن نیز بهتر و نزدیک‌تر می‌شود

با بازی روپولی فارسی یا ایروپولی یا بازی عمو پولدار مدیریت پول و هوش مالی خود را افزایش دهید! بازی‌هایی که در آن افراد شرکت‌کننده به کسب درآمد می‌پردازند از جذابیت بسیار بالایی برخوردارند.

بازی روپولی ایرانی یا ایروپولی هم از بازی‌هایی است که بسیار جذاب برای شرکت‌کنندگان است و کافی است یک مرتبه در جمع خانوادگی و دوستانه این بازی روپولی جدید را انجام داده تا دیگر آن را رها نکنید.

بازی مونوپولی و یا ایروپولی یک بازی با سابقه، بسیار موفق و پرفروش در تمام دنیا است، که هنوز هم مورد استقبال افراد گوناگون از طبقات مختلف جامعه است. بازی روپولی یا ایروپولی به روش‌های مختلف قابل انجام است.

فروشگاه بازی دونه در این بسته نسخه کلاسیک روپولی در ایران را دوباره طراحی کرده است.

در دهه ۶۰ خورشیدی و قبل از آن نیز این نسخه در ایران طرفداران بی شماری داشته است و اکنون نیز برای والدین محترم، روپولی یا ایروپولی یک نسخه نوستالژیک و خاطره‌انگیز است. به لحاظ سادگی و روانی و جذابیت، این نسخه از ایروپولی بسیار عالی طراحی شده است. 

ایروپولی یک بازی پر از لحظات خرید و فروش است. باید در طول بازی سعی شود که بازیکن ثروتمند بازی باشید و هر چه بیشتر تلاش کنید تا به ثروت خود به صورت مداوم بیافزائید. بازی روپولی یا همان ایروپولی باعث افزایش و تقویت هوش مالی خواهد شد، هر چه بیشتر روپولی را بازی کنید، ارتباط شما با پول و پولدار شدن نیز بهتر و نزدیک‌تر می‌شود.

  • در شهر دوری بزنید و به دنبال بهترین موقعیت‌ها برای خرید خانه، مغازه، شرکت و هرگونه املاک و مستقلات باشید.
  • فرصت‌های خوب را خیلی زود تصاحب کنید و از رقبایتان جلو باشید.
  • روی خانه، زمین و هتل سرمایه‌گذاری کنید و ببینید که چطور پول‌های‌تان به سوی شما سرازیر می‌شوند.
  • با رقبایتان معامله و تجارت کنید و گوش به زنگ هوشیار برای حراج‌ها باشید.
  • همواره مراقب باشید چون در نوک قله موفقیت‌های تجاری این بازی تنها برای یک نفر جا است و بقیه سرنوشتی جز ورشکستگی نخواهند داشت.

محتویات بازی فکری ایروپولی:

  • صفحه بازی از جنس مقوای سخت
  • ۲۸ عدد کارت مالکیت خیابان‌ها، فرودگاه‌ها، بیمه‌ها
  • ۱۹ عدد کارت لاتاری (شانس)
  • اسکناس‌های بازی (۷ مدل مختلف)
  • ۱۲ عدد هتل پلاستیکی
  • ۳۲ عدد خانه پلاستیکی
  • یک عدد تاس بازی
  • ۵ عدد مهره رنگی بازیکنان
  • دفترچه راهنمای بازی

ویژگی‌های بازی فکری ایروپولی‌:

  • ایروپولی ابزاری آموزشی برای آموزش مهارت مدیریت پول است.
  • همان نسخه قدیمی دهه ۶۰
  • بازی خرید و فروش املاک و دارائی‌ها
  • ایروپولی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های دهه ۶۰
  • گروه سنی: ۸ سال به بالا به ویژه نوجوانان و بزرگسالان
  • تعداد بازیکنان: ۲ تا ۵ نفر
  • زمان بازی: حداقل ۴۰ دقیقه

اهداف بازی ایروپولی:

هدف از بازی ایروپولی که براساس بازی بین‌المللی و پرفروش مونوپولی طراحی شده، آموزش مدیریت پول و افزایش هوش مالی است.

در این بازی بازیکنان تاس می‌اندازند و با مقدار پولی که در آغاز بازی دارند، خیابان‌های مختلف شهر تهران قدیم را خریداری می‌کنند و اگر کسی در آنجا فرود بیاید، از آن‌ها کرایه می‌گیرند. وجود کارت‌های شانس، امکان ساخت و ساز خانه و هتل در املاک و چالش‌های مختلف در شکل کارت شانس، بر جذابیت بازی افزوده است.

تاریخچه‌ای از مونوپولی نسخه انگلیسی ایروپولی:

در سال ۱۹۳۴ میلادی در حالی که اقتصاد آمریکا در شرایط رکود بزرگ قرار داشته، چارز دارو از پنسیلوانیا ایالات متحده امریکا، این بازی را به مدیر شرکت برادران پارکز معرفی کرد که اسم آن را مونوپولی (در واژه به معنای انحصارگری ) گذاشته بود.

اما مدیران این شرکت ۵۳ ایراد و اشکال در طراحی این بازی گرفتند و در نتیجه این بازی در شرکت براذران پارکز به تولید نرسید.

اما چارز دارو فردی سرسخت همانند دیگر افراد موفق در دنیا بود. او در آن زمان بیکار بود، پس خودش دست به کار شد و بازی مونوپولی را تولید کرد.

چارز با کمک دوستش که یک چاپخانه دار بود، تعداد ۵۰۰۰ بسته از این بازی را تولید کرد و در حالی که با استقبال گسترده مردم روبرو شده بود، ظرف مدت خیلی کم تمامی این سری از تولیدش را فروخت. خبر موفقیت فروش بازی مونوبولی خیلی سریع به شرکت برادران پارکز رسید، آنها دوست داشتند امتیاز این محصول را خریداری کنند و به همین خاطر برخورد منصفانه‌تری با چارلز داشتند و در نهایت موفق به اخذ امتیاز این بازی شدند.

در سال اول تولید مونوپولی یعنی در سال ۱۹۳۵ میلادی، این محصول پرفروش ترین بازی در امریکا شد، در واقع یک پدیده فرهنگی جدید متولد شده بود و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته بود.

طراحی مونوپولی در ایران با نام ایروپولی:

مونوپولی در ایران به نام ایروپولی و روپولی هم شناخته می‌شود، بازی ایروپولی از حدود ۴۰ سال پیش در ایران از محبوبیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده است.

روش بازی ایروپولی به همان شکل بازی مونوپولی است با کمی تغییراتی که به نظر برای ایرانی‌ها نیز این تغییرات دلنشین و جذاب بوده است و نسخه ایروبولی بسیار زیاد مورد توجه خانواده‌های ایرانی است. در واقع در این بازی یک عمر زندگی را در چند ساعت تجربه می‌کنید.

در بازی ایروپولی، خیابان‌های شهر تهران قدیم صفحه اصلی بازی را تشکیل می‌دهد. املاکی از قبیل خیابان‌های مختلف، شرکت‌های بیمه و فرودگاه‌ها برای خرید موجود هستند که بازیکن با پول محدود و اولیه‌ای که دارد می تواند تعدادی از این املاک را بخرد.

پس از آن با دریافت کرایه از دیگر بازیکنان که از ملک وی عبور می‌کنند درآمد کسب خواهد کرد و در خیابان‌های خود قادر به ساخت‌و‌ساز خواهد شد.

بازی در هر قدم که ساخت‌وسازها بیشتر می‌شوند جذاب‌تر می‌شود و به تدریج قدرت خرید و ساخت‌های بازیکنان تغییر می‌کند. در بازی ایروپولی ایرانی چالش‌هایی هم مثل تصادف، بیمارستان و جریمه هم وجود دارد. همچنین شانس‌هایی مثل بلیط بخت آزمایی به کمک بازیکن می‌آید. کمی که از بازی گذشت، چنان رونقی در خرید و فروش‌ها، معاملات، جرائم، مالیات‌ها و غیره می‌بینید که گاهی فراموش خواهید کرد این فقط یک بازی است.

هدف بازی ایروپولی:

هدف اصلی بازی  آشنایی بازیکنان با دنیای تجارت و کسب و کار است، در این بازی بازیکنان به صورت مداوم در حال خرید و فروش زمین، ساختمان ،هتل و مدیریت دارایی‌های خود می‌باشند، آنها باید تلاش کنند که به صورت پیوسته ثروت خود را افزایش دهند.

در پایان بازی تمامی بازیکنان به غیر از یک نفر ورشکست خواهند شد و از دور بازی خارج می‌شوند. بازیکنی که وضعیت مالی خوبی دارد، برنده بازی خواهد بود.
نکته: بازیکنان می‌توانند توافق کنند که مثلا بازی را برای یک ساعت انجام دهند و سپس میزان دارائی هر فرد محاسبه شود و کسی که از لحاظ مالی وضعیت بهتری داشته باشد، برنده بازی خواهد بود.

صفحه بازی ایروپولی:

صفحه بازی ایروپولی، دارای ۴۰ خانه مختلف است، که این خانه‌ها را می‌توان به ۱۰ دسته مختلف تقسیم کرد:

خانه شروع: بازیکنان ابتدا در این خانه قرار می‌گیرند و بازی از اینجا شروع می‌شود.

خانه‌های خیابان‌ها: روی صفحه بازی ۲۲عدد خانه قرار دارد، که هر کدام به نام یکی از خیابان‌های قدیم تهران نام‌گذاری شده است.

این خانه‌ها در یک تقسیم بندی دیگر به ۸ منطقه تقسیم شده‌اند، که با ۸ رنگ مختلف بر روی صفحه بازی نشان داده شده‌اند. هر کدام از این خیابان‌ها دارای سند مالکیت مخصوص به خودشون هستند.

خانه‌های مالیات بر درآمد و نوسازی ایروپولی:
خانه‌های لاتاری یا شانس: تعداد این خانه بر روی صفحه ۵ خانه است.

خانه فرودگاه هوایی : ۴ خانه فرودگاه هوایی داریم که با ۴ رنگ مختلف مشخص شده‌اند.

خانه بیمه‌ها : بر روی صفحه بازی دو خانه داریم که شرکت بیمه هستند.

خانه بیمارستان (یک خانه)

خانه کتابخانه ملی (یک خانه)

خانه تصادف (یک خانه)

خانه تالار بزرگ شهر(یک خانه)

پول‌های بازی ایروپولی:

در بازی ایروپولی ۷ مدل پول با ارزش‌های مختلف وجود دارد که شامل:

اسکناس ۵۰ تومانی: ۳۰عدد

اسکناس ۱۰۰ تومانی: ۳۰عدد
اسکناس ۲۰۰ تومانی: ۳۰عدد
اسکناس ۵۰۰ تومانی: ۳۰عدد
اسکناس ۱۰۰۰ تومانی: ۳۰عدد
اسکناس ۵۰۰۰ تومانی: ۳۰عدد
اسکناس ۱۰۰۰۰ تومانی: ۳۰عدد

نکته: با توجه به واحد جدید پول ایران که تومان انتخاب شده است، ما نیز در این بازی از همین واحد پولی استفاده کرده‌ایم.

دوست دارید یک بازی فکری عالی را که خود شما هم از آن خاطره دارید، در کنار فرزندانتان انجام دهید؟ همه‌ی ما والدین از قدیم این بازی جذاب را انجام می‌دادیم و چقدر لذت‌بخش است اگر این تجربه را در کنار فرزندان تکرار کنیم و یک نوستالژی دل‌نشین برای آن‌ها بسازیم. بازی ایروپولی باعث نزدیکی افراد خانواده می‌شود؛ می‌توانید در کنار یکدیگر بنشینید و ساعت‌ها بازی کنید و لذت ببرید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بازی دونه

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی و بازی فکری بازی دونه، فروشگاهی متفاوت با مجموعه ای از بازی های فکری و آموزشی متنوع ،خلاقانه و جذاب تلاش می کند محصولاتی بابهترین کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. وبسایت بازی دونه اقدامی جدید جهت ایجاد فضای مناسب برای شکوفایی استعدادهای کودکان و همچنین معرفی انواع بازی های فکری تایید شده توسط کارشناسان کودک برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح