اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970302297148788

با بازی جنگا هیجان را به خانه بیاورید!

کد: 13970302297148788

https://goo.gl/GFxwdz

، (اخبار رسمی): بازی جنگا یک بازی و سرگرمی فکری برای تمامی سنین است که هیجان، شادی و سرگرمی را به محافل و مهمانی‌های شاد به ارمغان خواهد آورد. اگر در جستجوی تجربه‌ای پراسترس و فراتر از کارت روی کارت گذاشتن و تاس ریختن هستید، باید بازی جنگا را تجربه کنید.

با بازی جنگا هیجان را به خانه بیاورید!
بازی فکری جنگا

بازی جنگا در عین سادگی، می‌تواند هیجان فوق‌العاده‌ای را به دورهمی‌ها بیاورد.هیجان حاصل از ریختن بلوک‌ها، استرس باختن، حس پیروزی و خنده‌هایی که در حین بازی از شیطنت روی لب‌ها نقش می‌بندند!

بازی فکری جنگا یا برج هیجان یک بازی و سرگرمی فکری برای تمامی سنین است که هیجان شادی و سرگرمی را به محافل و مهمانی‌های شاد به ارمغان خواهد آورد. اگر در جستجوی تجربه‌ای پر استرس و فراتر از کارت روی کارت گذاشتن و تاس ریختن هستید، باید بازی جنگا را تجربه کنید. این سرگرمی دورهمی علاوه بر تمرکز و اعصاب فولادین، به دستانی ماهر نیز احتیاج دارد تا بتوانید از آن لذت ببرید.

روش بازی فکری جنگا:

یک ست کامل بازی جنگا مدل خورشید تشکیل شده از ۵۱ بلوک چوبی هم شکل و هم اندازه که طول هر یک از بلوک‌ها سه برابر عرض آن و پنج برابر ضخامت آن است. در این بازی با استفاده از تمام ۵۱ بلوک که در اختیار دارید یک برج ۱۷ طبقه بسازید به نحوی که هر طبقه از سه بلوک تشکیل شده باشد. با این شرط که هر طبقه بر ردیف قبلی و بعدی خود عمود باشد.
زمانی که ساخت برج به پایان یافت، سازنده برج شروع کننده بازی خواهد بود و حرکت خود را با برداشتن یکی از بلوک‌ها از هر یک از ردیف‌ها و قرار دادن آن بر بالاترین ردیف انجام خواهد داد.
در واقع به این صورت که بازیکنان، به نوبت باید بلوکی را از هر طبقه‌ی که مایلند (به غیر از دو ردیف بالای برج) برداشته و روی راس برج قرار دهند و پس از آن نوبت به بازیکن بعدی می‌رسد تا همین کار را تکرار کند. در این بازی باید ۶ دنگ حواستان را جمع کنید و ببینید که کدام بلوک را می‌توانید راحت از جایش بیرون بیاورید تا برج نریزد.

باید توجه داشته باشید که بلوک‌هایی که بر روی برج گذاشته می‌شوند به صورت ردیف‌های دوتایی چیده می‌شوند. برداشتن چوب‌ها تا زمان فرو ریختن برج ادامه خواهد داشت و کسی که با برداشتن نابجای یکی از بلوک‌ها باعث فرو ریختن برج شود بازنده بازی خواهد بود.

نکته دیگری که باید به آن اشاره شود و دیگر قوانین احتمالی نیز به توافق طرفین قبل از بازی بستگی دارد.

روش دیگر این بازی با تاس صورت می‌گیرد، بدین صورت که با انداختن تاس‌ها و اعمال محاسبات ریاضی (جمع، ضرب، تقسیم و تفریق) باید جواب به دست آمده را از بین بلوک‌ها طوری جدا کرده به طوری که برج ریزش نکند و تا پایان بازی به این صورت انجام می‌شود.

البته نکته‌ی مهمی که باعث دشوار شدن گیم‌ پلی جنگا می‌شود، این است که بازیکنان تنها می‌توانند از یک دستشان استفاده کنند و استفاده از هر دو دست به صورت همزمان، ممنوع است. همچنین اصل چیدمان ضربدری (یعنی یک ردیف افقی و یک ردیف عمودی) باید رعایت شود. در نهایت هر شخصی که باعث فرو ریختن برج شود بازی را باخته و در دور بعدی، از بازی حذف شده و این روند آنقدر ادامه پیدا میکند تا برنده مشخص شود.

این بازی برای تمام سنین مناسب است، از اهداف این بازی می‌توان به افزایش مهارت، تمرکز و هوش هیجانی نام برد.

توضیح بازی فکری جنگا:

امروزه بازی‌های کامپیوتری آن‌قدر زیاد شده‌اند که دیگر برای بازی‌های خارج از دنیای «صفر و یک» جایی باقی نگذاشته‌اند؛ اما بعضی از بازی‌های فکری-تمرکزی از بازی‌های کامپیوتری پیشی گرفته‌اند و طر‌فداران زیادی دارند.
در بین این بازی‌ها می‌توان به بازی «جنگا» اشاره کرد که به تمرکز زیادی احتیاج دارد.
در مسافرت‌‌ها، دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی، بازی‌هایی هستند که می‌توانند همه‌ی افراد را فارغ از سن و سال، سطح معلومات یا حتی دانستن قوانین بازی دور یک میز جمع کنند.

بازی جنگا (Jenga) در عین سادگی، می‌تواند هیجان فوق‌العاده‌ای را به دورهمی‌ها بیاورد. جنگا یک بازی فکری ساده و بسیار جذاب چوبی است، موضوع این بازی ساده است اما پس از گذشت چند دقیقه از شروع بازی متوجه می‌شوید که این بازی آنقدر هم ساده نیست و نیاز به تمرکز حواس بالایی دارد.

هیجان حاصل از ریختن بلوک‌ها، استرس باختن، حس پیروزی و خنده‌هایی که در حین بازی از شیطنت یا لذت روی لب‌ها نقش می‌بندند، همگی حاصل یک بازی ساده هستند که یادگیری قوانین آن تنها به یک دقیقه زمان نیاز دارد. بازی فکری جنگا جذابیت‌هایی دارد که می‌تواند علاوه‌بر ایجاد هیجان فوق‌العاده، هماهنگی چشم و دست و در واقع هماهنگی بین عضلات مختلف، چشم و مغز را به وجود آورد و باعث افزایش هوش اکتسابی و دقت و تمرکز افراد نیز می شود.

بازی فکری جنگا علاوه بر اینکه برای هر رده سنی می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد، در یک زمان واحد نیز می‌تواند نقطه ارتباط بین چند نسل متفاوت بوده و لحظات فرح بخشی را از یک بازی گروهی هیجان‌انگیز برای آنان به ارمغان آورد.
هر کس به میزان استعداد، توانایی و خلاقیتی که دارد می‌تواند ساعت‌ها با این تکه چوب‌های کوچک سپری کند و از همنشینی با آن‌ها لذت ببرد، بی آنکه از دستور‌العمل خاصی برای بازی با آن‌ها پیروی کند و این بزرگترین وجه تمایز جنگا با دیگر اسباب بازی‌ها است. این بازی با مکانیسم روانش، به سادگی جمعی را دور خود جمع می‌کند و دلیلی برای گپ و گفت و خندیدن می‌شود.

میلیون‌ها نفر از کسانی که بازی جنگا را تجربه کرده‌اند غرق این بازی جذاب شده و مشتاق هستند که قصه ناگفته این بازی و خالق آن را بدانند.

تاریخچه بازی فکری جنگا:

در اوایل دهه ۱۹۷۰، ایده‌ی ساخت این بازی، در ذهن خانم Leslie Scott، که در آن زمان یکی از شرکای شرکت Oxford Games بود، شکل گرفت. وی در خانواده‌ای مهاجر در آفریقا به دنیا آمد و دوران خردسالی‌اش را در کشورهایی نظیر کنیا، سیرالئون و غنا گذراند.

اسکات در دوران کودکی‌ به همراه خانواده‌اش روزهای گرم و طولانی تابستان را با بازی کردن سپری می‌کردند. بازی‌ای که در آن باید قطعات چوبی را روی یکدیگر بچینند تا زمانی که برج فرو بریزد.

در سال ۱۹۸۰ زمانی که خانم اسکات به قصد ادامه‌‌ی تحصیل به انگلستان سفر کرد، این بازی را با خود برد تا در اوقات فراغت، خود و دوستانش را سرگرم کند. وی که از محبوبیت این بازی در بین دوستانش حیرت‌ کرده بود تصمیم به تولید و نهایتا فروش این بازی با نام تجاری جنگا گرفت. جنگا ریشه در زبان سواحیلی داشته و به معنی” ساختن” است.

وی تولید و عرضه این بازی را در نمایشگاه اسباب بازی لندن در سال ۱۹۸۳ آغاز کرد. اگرچه این بازی فکری در ابتدا شروع خوبی نداشت اما هم اکنون یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیا محسوب می‌شود. بازی فکری جنگا در حال حاضر توسط شرکت برادران پارکر که بخشی از شرکت چند ملیتی هسبرو است به بازار عرضه می‌شود. طبق آمار، تاکنون ۵۰ میلیون بازی جنگا فروخته‌ شده است که از ۲٫۷ میلیارد بلوک جنگا تشکیل‌ شده‌اند.
مسابقات جنگا در همه جای دنیا برگزار می‌شود اگر فکر می‌کنید استعدادش رو دارید حتما در آن شرکت کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بازی دونه

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی و بازی فکری بازی دونه، فروشگاهی متفاوت با مجموعه ای از بازی های فکری و آموزشی متنوع ،خلاقانه و جذاب تلاش می کند محصولاتی بابهترین کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. وبسایت بازی دونه اقدامی جدید جهت ایجاد فضای مناسب برای شکوفایی استعدادهای کودکان و همچنین معرفی انواع بازی های فکری تایید شده توسط کارشناسان کودک برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح