اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970307297938788

با بازی فکری کریدور قدرت تصمیم گیری خود را افزایش دهید!

کد: 13970307297938788

https://goo.gl/uPPn2x

، (اخبار رسمی): بازی فکری کریدور quoridor یک بازی استراتژیکی مشهور و بین المللی با قواعد ساده و در عین حال تکنیک های جذاب می باشد. یک بُردگیم خوب فکری و استراتژیک با قوانینی ساده، که اگر آن را به صورت چهارنفره تجربه کنید، بی‌شک به یکی از هیجان‌انگیزترین بازی های فکری عمرتان بدل می‌شود.

با بازی فکری کریدور قدرت تصمیم گیری خود را افزایش دهید!
بازی فکری کریدور برنده چندین جایزه بین المللی

بازی کریدور برنده چندین جایزه بین المللی ، یک بُردگیم خوب فکری و استراتژیک با قوانینی ساده، که اگر آن را به صورت چهارنفره تجربه کنید، بی‌شک به یکی از هیجان‌انگیزترین بازی های فکری عمرتان بدل می‌شود!

بازی فکری کریدور   quoridor یک بازی استراتژیکی مشهور و بین المللی با قواعد ساده و در عین حال تکنیک های جذاب می باشد.
یک بُردگیم خوب فکری و استراتژیک با قوانینی ساده، که اگر آن را به صورت چهارنفره تجربه کنید، بی‌شک به یکی از هیجان‌انگیزترین بازی های فکری عمرتان بدل می‌شود.
در ابتدای بازی کریدور بازیکنان آدمک خود را در خانه وسط ردیف اول سمت خود قرار می دهند. هر بازیکن می تواند در نوبت خود یا آدمک خود را حرکت دهد ( یک خانه افقی یا عمودی ) و یا یک مانع در صفحه قرار دهد و مسیر حرکت را مسدود کند . باید توجه داشت که نمی توان مسیر حریف رابه کلی بست و حداقل یک راه برای رسیدن به انتهای  صفحه برای بازیکنان باد باز بماند. بازیکنی که بتواند زودتر آدمک خود را به طرف دیگر صفحه بازی برساند ، برنده است .
بازی را می توان با ۲ یا ۴ بازیکن انجام داد .
تقویت قدرت برنامه ریزی و تصمیم گیری،آموزش مهارت حل مساله و پرورش تفکر استراتژیک از اهداف این بازی به شمار می رود.

مشخصات بازی فکری کریدور :

  • نوع :  بازی فکری ، استراتژیک
  • افراد مورد نیاز برای انجام بازی ۲ نفره و ۴ نفره
  • مناسب برای رده سنی بالای ۸ سال
  • دارای صفحه ی بازی از جنس پلاستیک
  • دارای ۲۰ عدد دیوارک پلاستیکی
  • دارای ۴ عدد مهره بازی در چهار رنگ مختلف
  • دارای دفترچه راهنما
  • ساخت ایران
     

توضیح بازی کریدور :

بازی فکری کریدور یک بازی استراتژیک، لذت بخش برای ۲ یا ۴ نفر می باشد . هر نوبت بازی کریدور کمتر از ۱۰ دقیقه زمان می برد .
در هر نوبت ، شما باید تصمیم بگیرید که یا مهره ی خود را یک خانه حرکت دهید و یا با قرار دادن دیوارک ها در مسیر حرکت رقیبتان ، او را متوقف نمایید .

بازی فکری کریدور شامل یک عدد صفحه ی بازی به شکل گرد می باشد ، ابعاد صفحه ی بازی کریدور ۲۸ × ۲۸ سانتیمتر است .
جنس این صفحه از پلاستیک باکیفیت تولید شده است ، رنگ صفحه ی بازی سبز می باشد .
۲۰ عدد دیوارک پلاستیکی نیز درون بسته بندی این بازی قرار دارد که از آنها برای بستن مسیر حرکت بازیکنان دیگر می توانید استفاده نمایید .
۴ عدد مهره ی بازی جهت انجام بازی ۲ نفره و ۴ نفره نیز درون بازی قرار داده شده است . این چهار مهره در ۴ رنگ مختلف می باشند .

این بازی قابلیت بازی ۲ نفره و بازی ۴ نفره دارد .
در حالت بازی ۲ نفره تعداد ۱۰ عدد دیوارک به هر بازیکن تعلق می گیرد .
در حالت بازی ۴ نفره تعداد ۵ عدد دیوارک به هر بازیکن تعلق می گیرد .
این بازی کاملا فکری می باشد و شما باید بر اساس فکر و استراتژیک های متفاوت سعی بر بستن مسیر سایر بازیکنان کرده و مهره ی خود را به انتهای صفحه بازی رسانده و برنده ی بازی باشید .

روش بازی کریدور :

برای شروع بازی کریدور ابتدا تعیین کنید که ۲ نفره و یا ۴ نفره می خواهید بازی کنید .
اگر شما می خواهید بازی را ۴ نفره انجام دهید ، باید چهار عدد مهره ی بازی را در جایگاه های خود قرار داده و هر بازیکن رنگ مورد نظر خود را انتخاب نماید .
تعداد ۵ عدد دیوارک نیز به هر بازیکن می رسد که آنها را نیز در جایگاه خود بر روی صفحه ی بازی قرار دهید .
مهره هر بازیکن باید در خانه وسط ردیف اول سمت خود قرار داشته باشد .
همه بازیکنان مهره ی خود را در سمت خود و در خانه وسطی باید قرار بدهند .
با قرعه کشی معلوم کنید که نفر اول برای شروع بازی کیست .

هدف در بازی کریدور این است که شما بتوانید مهره ی خود را به انتهای صفحه مقابل خود برسانید ، ولی این همه ماجرا نیست ،زیرا حریف شما دست روی دست نگذاشته تا پیروز شوید؛ بلکه با قرار دادن دیوار‌ک هایی بر سر راهتان، باعث کند شدن حرکتتان می‌شود.
شما نیز می توانید از ۵ عدد دیوارک خود استفاده نمایید و مسیر پیشروی رقیبتان را کند نمایید .
هر بازیکن در هر دور بازی یا می تواند یکبار مهره ی خود را یک خانه حرکت دهد ( فقط بصورت عمودی و یا افقی ) و یا از یک عدد دیوارک خود استفاده نماید و مسیر حرکت سایر بازیکنان را کند نماید .

روش استفاده از دیوارک ها در بازی کریدور ، موانع و دیوارک ها باید به گونه ای قرار داده شوند که دو مربع از صفحه ی بازی را بپوشاند .
موانع باید با حذف تسهیل حرکت خود بازیکن یا در جهت جلوگیری از دسترسی آسان بازیکن مقابل به پایان صفحه استفاده شود ، اما هرگز نباید مانع دسترسی طرف مقابل به خط هدفش شود یعنی همیشه باید راه فراری برای او وجود داشته باشد .

استراتژی بازی کریدور :

نکته : وقتی دو آدمک در حالتی مقابل هم قرار می گیرند که هیچ مانعی بین آنها نباشد آدمکی که نوبتش رسید می تواند از روی آدمک دیگر بپرد و بدین طریق یک خانه اضافی پیش می رود ، اگر مانعی در پشت آدمک حریف قرار داشته باشد بازیکن می تواند آدمک خود را به سمت راست یا چپ آدمک حریف ببرد .

برنده ی بازی فکری کریدور :

برنده بازی کریدور بازیکنی است که بتواند مهره ی خود را به هر یک از خانه های آخرین ردیف مقابل خود برساند .
شما می توانید به همراه تمامی اعضای خانواده به انجام بازی فکری کریدور بپردازید و لحظات شادی را در کنار هم تجربه کنید ، هم چنین قدرت فکر کردن و آینده نگری را در خود و کودکان خود افزایش دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه بازی دونه

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی و بازی فکری بازی دونه، فروشگاهی متفاوت با مجموعه ای از بازی های فکری و آموزشی متنوع ،خلاقانه و جذاب تلاش می کند محصولاتی بابهترین کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. وبسایت بازی دونه اقدامی جدید جهت ایجاد فضای مناسب برای شکوفایی استعدادهای کودکان و همچنین معرفی انواع بازی های فکری تایید شده توسط کارشناسان کودک برداشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سرگرمی و تفریح