اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295817712

ماندگاری عطر برایتان مهم است؟

کد: 13970225295817712

https://goo.gl/3PPFLJ

، تهران , (اخبار رسمی): اگر ماندگاری عطر برایتان مهم است توصیه می‌شود اجازه دهید عطری که روی پوست امتحان کردید تا صبح روی پوست باقی بماند. صبح روز بعد، عطر را ببویید تا رایحه پایه‌ای عطر را نیز امتحان کنید.

ماندگاری عطر برایتان مهم است؟
ماندگاری عطر برایتان مهم است؟

قبل از اسپری کردن عطر روی پوست کمی وازلین بی‌بو یا یک کرم مرطوب‌کننده از خانواده همان عطر، روی پوست بمالید تا چرب شود سپس عطر را روی آن اسپری کنید

البته باید در این مدت حمام نرفته باشید. اگر بوی عطر همچنان خوشبو بود، عطری با ماندگاری بالا را انتخاب کرده‌اید.

در مورد ماندگاری عطر یک نکته مهم است، لزوما ماندگاری به معنای بالا بودن کیفیت عطر نیست. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند صبح‌ها برای ورزش از یک عطر استفاده کنند. چند ساعت بعد مثلا برای محیط کار عطری دیگر و شب برای رفتن به مهمانی از عطری مناسب آن مهمانی. به همین دلیل، عطرسازان، ماندگاری برخی عطرها را به عمد پایین در نظر می‌گیرند تا نیازی نباشد فرد هر چند ساعت یک بار حمام برود تا بوی خود را عوض کند.

نکته بعدی آن که برخی شرکت‌ها برای افزایش ماندگاری عطر، ترکیبات روغنی به فرمولاسیون عطر اضافه می‌کنند. از همین ایده، می‌توانید استفاده کنید. اگر دوست دارید عطری که می‌زنید ماندگارتر باشد، قبل از اسپری کردن عطر روی پوست کمی وازلین بی بو یا یک کرم مرطوب کننده از خانواده همان عطر، روی پوست بمالید تا چرب شود. سپس عطر را روی آن اسپری کنید. برای افزایش ماندگاری عطر به خانم‌هایی که موی بلند دارند توصیه می‌شود که عطر را روی موها خود اسپری کنند. چربی موها باعث می‌شود که رایحه عطر ماندگاری بیشتری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس