اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970225295807712

بوهایی که شما را عاشق می‌کنند!

کد: 13970225295807712

https://goo.gl/JSvJXP

، تهران , (اخبار رسمی): بدن هر انسانی بوی طبیعی منحصر به خودش را دارد. معمولا انسان‌ها به بوی طبیعی بدن خودشان توجه نمی‌کنند. توجه کنید که صحبت ما در مورد بوی طبیعی بدن است نه بدنی که در اثر ورزش یا قرار گرفتن در معرض آفتاب عرق کرده است.

بوهایی که شما را عاشق می کنند!
بوهایی که شما را عاشق می‌کنند!

بدن ھر انسانی بوی طبیعی منحصر به خودش را دارد. معمولا انسان‌ها متوجه بوی طبیعی بدن خود نمی‌شوند. توجه کنید که صحبت در مورد بوی طبیعی بدن است نه بدنی که در اثر ورزش یا قرار گرفتن در معرض آفتاب عرق کرده است.

اکثرا اطرافیان ما نیز شامه‌شان آنقدر قوی یا تمرین کرده نیست که بتوانند ما را از روی بوی‌مان تشخیص دهند. تحقیقات نشان داده، انسان‌ها ھم مانند حیوانات می‌توانند جذب بوی بدن یکدیگر شود. اگر چه برای انسان‌ھا، بوی بدن شریک زندگی معمولا نمی‌تواند تنها معیار انتخاب باشد، اما از عواملی است که به صورت ناخودآگاه در انتخاب موثر است و حتی می‌تواند روابط عاشقانه ایجاد کند. 

بوی بدن گاهی به تنهایی و گاهی به صورت آمیخته شده با بوی عطر و ادکلن می‌تواند برای نامزد معنای خاصی داشته باشد. احتمالا بوی ادکلنی که در دوران نامزدی استفاده می‌کرده‌اید تا همیشه برای شریک زندگی‌تان خاطره‌ساز خواهد بود.

حافظ می‌گوید: صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری ... به یادگار بمانی که بوی او داری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس