اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961207284387712

خوش‌بوترین عطرهای بازار کدامند؟

کد: 13961207284387712

https://goo.gl/9G5kda

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از بهترین ارائه دهندگان ترکیبات عطرها، شرکت دیور است. یکی از بهترین ترکیبات شرکت دیور عطر (J`adore L`absolu) است. این عطر ملایم، شیرین و تا حدودی گرم است به همین دلیل توصیه می‌شود در روزهای سرد سال استفاده کنید. همچنین ماندگاری بسیار عالی این عطر در نوع خود جالب توجه است.

خوش‌بوترین عطرهای بازار کدامند ؟
خوش‌بوترین عطرهای بازار کدامند؟

عطر گل شاهزاده خانم الهام گرفته از گذشته و آینده، کلاسیک، ظریف و نفسانی، دارای ترکیبات مرکبات، گل صد تومانی، گل رز مخلوط با فلفل، چوب صندل در بسته بندی زیبا و شش ضلعی است

در این مقاله چند نمونه از عطرهای خوشبو بازار ایران را معرفی می‌کنیم . البته باید همیشه به این موضوع توجه کرد که رایحه ادکلن، سلیقه‌ای است و بهتر است قبل از خرید تست شود.

عطر Jasmin Noir L`Elixir

رایحه این عطر (Jasmin Noir L`Elixir) که مناسب بانوان است شیرین می‌باشد و از پرتقال، ترنج و فلفل صورتی در نت اولیه تشکیل شده است هر چه زمان می‌گذرد بوی خوش یاس بیشتر مشهود می‌شود . این عطر در سال 2012 وارد بازار شده است و عطری است خوشبو با طراحی شیشه منحصر به فرد که از رنگ‌های مشکی و طلایی تشکیل شده است. 

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد

عطر J`adore L`absolu

یکی دیگر از بهترین ترکیبات شرکت دیور عطر (J`adore L`absolu) است. این عطر ملایم، شیرین و تا حدودی گرم است به همین دلیل توصیه می‌شود در روزهای سرد سال از این عطر استفاده شود. همچنین ماندگاری بسیار عالی این عطر در نوع خود جالب توجه است.

جنسیت: زنانه

نوع: عطر Eau De Perfume

بو: ملایم و شیرین

فصل: چهارفصل

عطر Terre D Hermes

یکی از محبوب ترین عطرهای مردانه جهان، عطر Terre D Hermes است که بدون شک ارزش‌های نهفته در آن در دهه‌های آینده مشخص خواهد شد. فریبندگی، جذابیت و تک بودن این رایحه نسبتا تلخ و خنک مردانه، آنرا برای همیشه محبوب و خاطره‌انگیز ساخته است. این عطر توسط طبقات بسیار خاص اجتماع از قبیل جراحان، مهندسان، طلافروشان و چهره‌های شناخته‌شده مصرف می‌شود. این رایحه لوکس، کامل و هوشمندمردانه آمیزه‌ای از گریپ فروت، ترنج، پرتقال، ترکیباتی از سنگ چخماق، فلفل صورتی، برگ گل شمعدانی، نعناع هندی، سدر و وتیور است.

حجم: 100 ML

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: ماه های سرد سال

عطر gucci rush

عطر (gucci rush) عطری تکان‌دهنده، دلربا، جذب‌کننده و گرم مخصوص خانم‌هایی که دوست دارند در دید باشند زیرا این محصول شخص را از هر جهتی متمایز می‌کند. این عطر جذاب و دوست داشتنی در سال 1999 توسط  Michel Almairac ساخته شد. این عطر در یک بطری به شکل قرمز گرم و مدرن ارائه شده است. مواد تشکیل دهنده این عطر شامل یاسمن، یک جور گل پیازدار، یاس، گل رز محمدی، گشنیز، وانیل، نعناع هندی و Vetiver است.

جنسیت: زنانه

نوع: عطر Eau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

گروه بویایی: رایحه ی میوه ای

مناسب برای استفاده در شب

عطر Aqua Fahrenheit

عطر (Aqua Fahrenheit) ترکیب بسیار عالی، جالب و معجزه‌آسای این محصول خارق‌العاده و جدید برند کریستین دیور دقیقا فکر و حس شما را به سمت ترکیبی بسیار عجیب و آمیزه‌ای سحرآمیز از آب و آتش می‌برد و به جرأت می‌توان گفت هیچ ترکیبی تاکنون با چنین وصفی دیده نشده است که بتوان دو عنصر حیاتی زمین را بدین‌گونه در هم ترکیب کند.

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: خنک و تلخ

گروه بویایی: رایحه جنگلی و چوب های معطر

فصل: ماه های گرم سال

عطر Bvl Man Extreme

مجموعه بولگاری این بار با نسخه اکستریم خود که در سال 2013 طراحی گردید تکمیل شد. عطر (Bvl Man Extreme) عطری مدرن، معطر، خوشبو با ترکیب گریپ‌فروت و ترنج شروع می شود، رایحه‌ای کاریزماتیک از ترکیبی خاص از اسانس‌های کاکتوس، هل و کهربا بوجود می‌آورد و خس خس، چوب بالسا رایحه این عطر را بسیار برجسته‌تر کرده است.

حجم: 100 Ml

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: ملایم و تند

فصل: چهارفصل

عطر One Million

کمپانی Paco Rabanne، عطر 1 میلیون را به عنوان مخلوطی خنک و احساسی با درخششی پر تلالو برای مردان طراحی کرده است . طراح عطر (One Million) اضافه می‌کند که همواره در همه تمدن‌ها طلا به عنوان عنصری فریبنده برای مردم بوده است. در اطراف ما طلا در همه چیز مانند معماری، جواهرات، لباس، لوازم جانبی، مد و . . . با جلوه‌ای خاص به چشم می‌خورد. بطری این عطر در طراحی‌ای هوشمندانه همانند یک شمش طلا، جلوه‌ای از قدرت، ثروت، تجمل و بقا می باشد. این عطر با استفاده از رایحه‌های گریپ فروت، پرتقال قرمز، نعناع، گل سرخ، دارچین، ادویه‌جات، ترشی جات، چرم بور، چوب بور، نعناع هندی و کهربا خلق کرده است.

حجم: 100 ML

جنسیت: مردانه

نوع عطر:Eau De Toilette

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های سرد سال

سال تولید : 2008

نام کمپانی: Paco Rabanne

عطر Flora

عطر Flora ، از عطر گل شاهزاده خانم الهام گرفته شده است این عطر گذشته و آینده، کلاسیک، ظریف و نفسانی؛ دارای ترکیبات مرکبات، گل صد تومانی، گل رز مخلوط با فلفل، چوب صندل در بسته بندی زیبا و شش ضلعی است.

جنسیت: زنانه

نوع عطر:Eau De Perfume

بو: گرم و شیرین

فصل: ماه های گرم سال

سال تولید : ابتدای سال 2010

عطر Uomo

عطر UomoT ترکیبی پیچیده از لیمو، ترنج، بنفشه، گل شمعدانی، مریم، مشک، نعناع هندی و چرم. آمو مظهر مردانگی خالص و بی قید و شرط است. این عطر مناسب مردانی است که اقتدار، صلابت، تسلط و دوست داشته شدن با صفات مردانه آرزوی آنها است.

حجم: 100 ML

جنسیت: مردانه

نوع عطر: Eau De Toilette

بو: ملایم و تلخ

فصل: چهارفصل

برترین ها – ال سی کالا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس