اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970631317917712

«جوی بای دیور» عطری سرشار از انرژی، سرزندگی، لطافت و حال خوب

کد: 13970631317917712

https://goo.gl/1y4E5G

، تهران , (اخبار رسمی): ترکیبات جوی (Joy) که توسط دیور عرضه شده است، یک هماهنگی برجسته از مرکبات و گلها است. گل رز رونده یکی از عناصر اصلی عطر دیور است که با گل یاسمن و خانواده مرکبات ترکیب شده است و جلوه خاصی به کل آن می‌دهد. چوب صندل گرم در پایه آن، آرامش را به ارمغان می‌آورد.

جوی بای دیور به عنوان عطری سرشار از انرژی، سرزندگی و لطافت و حال خوب
جوی بای دیور

فرانسیوس دمیچی (تولیدکننده عطر و ادکلن دیور) بیان کرده است «شادی که به واسطه عطر دیور احساس می‌کنید، یک احساس خاصی از شادی است که بر اساس حس بویایی ایجاد می‌شود»

عطر جدید برند دیور در پایان آگوست 2018 برای لذت بردن از زندگی به بازار عرضه می‌شود. چهره تبلیغاتی آن، جنیفر لارنس بوده است.

جوی بای دیور به عنوان عطری سرشار از انرژی، سرزندگی، لطافت و حال خوب در نظر گرفته می‌شود. باید آن را احساس کرد تا قادر به توضیح آن شد.

این عطر در قالب یک بطری ساده از جنس کریستال و صورتی ملایم و جواهر ارائه شده است. در داخل درپوش آن، یک نماد ستاره شانس خانگی وجود دارد که محیط اطراف آن به سیم نقره‌ای مزین شده است.

ترکیبات جوی (Joy) که توسط دیور عرضه شده است، یک هماهنگی برجسته از مرکبات و گلها است. گل رز رونده یکی از عنار اصلی عطر دیور است که با گل یاسمن و خانواده مرکبات ترکیب شده است که جلوه خاصی به کل آن می‌دهد. چوب صندل گرم در پایه آن، آرامش را به ارمغان می آورد. در حالی که یک دوز خالص و بوی مشک، میل جنسی ایجاد می‌کند.

فرانسیوس دمیچی (تولیدکننده عطر و ادکلن دیور) بیان کرده است که: «شادی که به واسطه عطر دیور احساس می‌کنید، یک احساس خاص از شادی است که براساس حس بویایی ایجاد می‌شود.» این عطر از عناصر و جنبه‌های مختلف تشکیل شده است که آن را به یک بلور شفاف و خوشبو که توسط دیور عرضه شده است، تبدیل می‌کند.»

او همچنین بیان می‌کند که «این احساس سرشار از شادی به واسطه بیان یک تفسیر بویایی روشن توضیح داده می‌شود.»

وی همچنین افزود: «این عطر به نقاشی‌های معروفی شباهت دارد که دقیق هستند؛ اما تکنیک خاص استفاده شده در آنها مشخص نیست. این عطر با نکات دقیق و ظریف متعددی ساخته شده و جنبه‌های مختلفی دارد که بدیهی و واضح است. عرضه عطر جدید دیور به بازار یک رویداد در زندگی برای کل خانه و خود من است. باید آقایان و بانوان را جذب و خوشحال کند.»

اسانس اولیه  این عطر از ترنج، نارنگی ماندارین تشکیل شده است.

اسانس میانی: رز ، یاس

اسانس پایه: چوب صندل سفید،مشک، سدر، نعناع هندی

علاقه‌مندان جهت خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت عطرافشان، ارائه‌دهنده عطرهای دیور در ایران مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس