اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971129348807712

عطر لیلا حاتمی با نام تهران بلاخره به ایران رسید

کد: 13971129348807712

https://goo.gl/DH3yor

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از چند ماه از زمان معرفی عطر تهران لیلا حاتمی بالاخره در اوایل بهمن‌ماه سال 97 این ادکلن وارد ایران شد تا طرفداران این بازیگر زن ایرانی بتوانند اقدام به تهیه ادکلن بازیگر محبوبشان کنند.

عطر لیلا حاتمی بنام تهران بلاخره به ایران رسید
عطر لیلا حاتمی با نام تهران بلاخره به ایران رسید

بعد از چند ماه از زمان معرفی عطر تهران لیلا حاتمی بالاخره در اوایل بهمن ماه سال 97 این ادکلن وارد ایران شد تا طرفداران این بازیگر زن ایرانی بتوانند اقدام به تهیه ادکلن بازیگر کنند این ادکلن.

این عطر در دو نوع زنانه و مردانه وارد ایران شده که نوع عطر زنانه لیلا حاتمی تهران، ادوپرفیوم و حجم 100 میل با رایحه گل‌ و مناسب برای روز و شب و رایحه آغازین، گریپ‌فروت، برگاموت، هلو، فلفل و رایحه میانی گل یاسمن، بنفشه، شکلات و رایحه پایانی نعناع هندی، وانیل، خزه و کارامل است.

نوع عطر مردانه لیلا حاتمی تهران ادوتویلت و رایحه چوبی و خاکی و تند است و مناسب روز و شب و 100 میل و دارای رایحه آغازین برگاموت، فلفل سیاه و  هل و رایحه میانی انگور سیاه، نعناع هندی، سیب سبز و رایحه پایانی خزه، گیاه خس خس و عنبر است.

علاقه‌مندان می‌تواند عطر لیلا حاتمی تهران را از سایت عطرافشان مشاهده و خرید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ال سی کالا

فروشگاه ال سی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه ها در زمینه عطر و ادکلن اورجینال می باشد و انواع عطر و ادکلن را با قیمت مناسب و با تضمین اصالت کالا برای شما فراهم اورده است ( دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت و معدن )

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس