اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970307298048778

چگونه پرده‌های کثیف را پاک کنیم؟

کد: 13970307298048778

https://goo.gl/Q3cgZx

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلات خانم‌های خانه‌دار شستشوی پرده‌ها و خشک کردن آن‌ها است. پرده‌ها به دلیل جنس حساسی که دارند باید در مراقبت از آن‌ها بسیار دقت کرد. در این مقاله از خشکشویی آنلاین حباب، درباره این که چگونه پرده‌های کثیف را بشوییم یا روش‌های پاک کردن پرده صحبت خواهد شد.

چگونه پرده های کثیف را پاک کنیم؟ | خشکشویی آنلاین حباب
چگونه پرده‌های کثیف را پاک کنیم؟

پرده‌های پنجره‌ها گرد‌وغبار وکثیفی را خیلی راحت جذب می‌کنندو موارد خانگی ساده زیادی هم برای پاک کردن آن‌ها وجود ندارد. اما بهتر است چند بار در طی یک سال پرده‌ها را در آورده، به خشکشویی برده و تمیز کنید تا همیشه نو وتمیز بنظر برسند. در این مقاله، روش‌های پاک کردن پرده ارائه می‌شود.

البته در خیلی از موارد بهتر است که برای شستشوی بهتر وسریع‌تر پرده‌ها از یک خشکشویی آنلاین و اتوشویی آنلاین استفاده کنیم تا با دریافت و تحویل رایگان در محل، کار را برای ما آسان‌تر کنند. 

تکنیک غبارزدایی سریع

-از غبار روب استفاده کنید، اگر روی پرده‌های شما را یک لایه نازکی از غبار گرفته،  یک غبار روب پر برای تمیز کردن آن کافی است.

-از دستکش یا جوراب کهنه استفاده کنید، اگر در جستجوی روشی هستید که امکان تمیز کردن همه زوایای پرده را به شما بدهد، یک جوراب یا دستکش کهنه پیدا کرده و دستتان کنید و با Windex روی قسمت‌های مختلف پرده اسپری کنید و با دستکش روی آن در جهات مختلف بکشید تا تمیز شود.

Windex بر روی اکثر پرده‌ها ایمن است اما اگر شما مواد طبیعی را ترجیح می‌دهید، از ترکیب محلول نیمی آب و نیمی سرکه استفاده کنید.

برای تمیزکاری سریع، پرده‌ها را باز کنید و با استفاده از دستکش لبه‌های پرده کرکره را با دو انگشت شست و سبابه گرفته ودر امتداد آن بکشید تا به طور همزمان گرد‌وغبار از دو طرف پاک شود.

-از سر مخصوص تمیز کردن پرده جاروبرقی استفاده کنید، در بسیاری از موارد کشیدن جاروبرقی برای تمیز کردن پرده کافی است البته این روش خوبی هم برای پاک‌کردن گرد‌وغبار قبل از باز کردن پرده است.

جارو برقی را روشن کنید وبا لوله جاروبرقی قسمت‌های مختلف پرده را از سمتی به سمت دیگریا بالا و پایین بکشید و این مراحل در قسمت پشت پرده هم تکرار کنید.

شستشوی پرده باز نشده، چگونه پرده باز نشده را بشوییم؟

با ابر اسفنجی بر روی پرده‌های باز نشده بکشید، اسفنج را با آب گرم کاملا خیس کنید و از یک سمت پرده به سمت دیگر بکشید تا تمیز شود وبا برگرداندن پرده به سمت دیگر این کار را تکرار کنید. با شستشوی مداوم اسفنج در آب گرم مطمئن شوید که همه کثیفی‌های پرده را تمیز کرده‌اید. آب کثیف را دور بریزید و دوباره با آب گرم به تمیزکاری ادامه دهید.

آب صابون نیز برای پاک کردن پرده‌هایی که گردوغبار بیشتری دارند، مناسب است.

یک سطل آب گرم و صابون را کنار پنجره‌ای که قصد تمیز کردن پرده آن را دارید، قرار دهید و پس از فشردن چند باره اسفنج در آب گرم و صابون، پرده را کاملا تمیز کنید.

روش‌های پاک کردن گرد‌وغبار از پرده‌های خیلی کثیف

با کمک قلاب‌های s،  پرده را روی میله پرده دوش قرار دهید. قبل از آن مطمئن شوید که پرده حمام را به یک سمت کنار کشیده‌اید.

پرده را از بالای پنجره جدا کرده و به کمک قلاب فلزی به بالای میله پرده به  طوری که مطمئن شوید نمی‌افتد، آویزان کنید.

شیر آب  گرم را باز کرده و مقداری صابون روی اسکاچ بمالید و پس از خیس کردن آب گرم پرده را با آن از سمتی به سمتی دیگر  تمیز کنید. برای تمیز کردن جهت دیگر پرده دوباره این کار را تکرار کنید. سپس شیر آب را به سمت پرده گرفته و تا تمیز شدن کامل آن ادامه دهید. با کمک یک حوله یا پارچه پرده را کاملا خشک کنید و از تمیزی آن لذت ببرید.

پرده‌ها را در بیرون بشورید، پرده‌های خیلی کثیف را می‌توان با یک شیلنگ آب پر فشار شست.

پرده‌ها را بازکرده و به بیرون ببرید و به روی یک سطح مفروش قرار دهید و با استفاده ازیک تشت آب و صابون و یک اسفنج هر دو پرده را کاملا تمیز کنید و سپس با شیلنگ و فشارآب تمامی کثیفی‌های پرده را تمیز کرد و با حوله یا پارچه آن را کمی خشک کرده و آویزان کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حباب | HOBABB

گروه حباب فعالیت خود را ازسال 96 با هدف انجام امور شستشو و خشکشویی و اتوپرس البسه واقلام مربوطه به صورت آنلاین و کاملا تخصصی و با دقت و سرعت بالا و( تحویل24ساعته وتحویل فوری 4 ساعته برای اولین باردرایران ) شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل