اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970314299058778

چگونه لباس‌هایمان ماندگاری بیشتری داشته باشند؟

کد: 13970314299058778

https://goo.gl/kjMExZ

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله از خشکشویی آنلاین حباب، به این سوال پرداخته می‌شود که چگونه لباس‌های سفید را شستشو داده و از کدر شدن آن جلوگیری کنیم؟

چگونه لباس هایمان ماندگاری بیشتری داشته باشند؟
چگونه لباس‌هایمان ماندگاری بیشتری داشته باشند؟

چگونه لباس‌ها را سفید کنیم؟

۱- قبل از استفاده از سفیدکننده بر روی لباس حتما برچسب آن را چک کنید، تا مطمئن شوید که سفیدکننده مناسب لباس است چون احتمال دارد که نوشته باشد که سفید کننده نیست. همه سفید کننده‌ها برای سفید کردن پارچه مناسب نیستند.

۲- حتما در اولین بار استفاده از یک سفیدکننده، در یک قسمت پنهان لباس (مانند داخل یقه یا سر آستین) تست نقطه‌ای انجام دهید تا از ایمن بودن آن اطمینان پیدا کنید.

۳- بعداز مطمئن شدن از ایمنی سفید کننده، روش معمول شستشوی خشکشویی خود را ادامه دهید. اگر از تمیزکننده کارخانه‌ای مثل تمیزکننده الیاف و غبار یا مایع کلراید استفاده می‌کنید، طبق دستورالعمل سازنده پنج دقیقه قبل از شستشو آن را اضافه کنید.

چگونه از کدر شدر شدن لباس ها جلوگیری کنیم؟

۱– لباس‌ها را بعد از یکی دوبار پوشیدن بشوئید

آلودگی‌ها وگرد و غبار و تعرق بدن به مرور و بدون اینکه متوجه بشوید، باعث زرد شدن لباس خواهدشد. پس از یکی دوبار استفاده از لباس اقدام به شستشوی آن کنید. توصیه می‌شود قبل از کثیف شدن لباس آن را بشوئید.

۲-لکه‌ها را به سرعت پاک کنید

می‌توانید لکه‌های مانند قهوه یا سس کچاب را به محض دیدن، پاک کنید اما برای پاک کردن لکه‌هایی مثل لکه‌های عرق باید، مقداری مایع شستشوی Tide Total Care Renewing Rain Scent را در ناحیه زیر بغل  لباس ریخته و بعد از پانزده دقیقه آن را با لباسشویی بشوئید.

۳-لباس‌های رنگی وسفید را همیشه از هم جدا کنید 

این یک ضرورت غیر قابل انکار است که تفکیک لباس‌ها اهمیت زیادی دارد. 

۴–از شوینده حاوی سفیدکننده استفاده کنید

طبیعی است استفاده از شوینده دارای سفید کننده در هنگام شستشو به لباس‌های شما سفیدی و درخشندگی بیشتری می‌دهد و آن‌ها را سفیدتر می‌کند.

۵- در اندازه‌گیری ماده‌ی سفیدکننده دقت داشته باشید

مصرف بیشتر یا کمتر از حد لازم از ماده شوینده باعث می‌شود که لایه ضخیمی روی لکه و کثیفی‌های لباس ایجاد شود که مانع پاک شدن و از بین رفتن آنها می‌شود. بنابراین با توجه به دستورالعمل روی محصول شوینده پیش بروید.

۶- ماشین لباسشویی  را بیشتر از ظرفیت آن پر نکنید

خیلی سخت خواهد بود هنگامی که هنوز احساس می‌کنید ماشین لباسشویی برای چند تا لباس دیگر هم جا دارد و آن را پرتر نکنید. اما به خاطر داشته باشید که لباس‌ها برای تمیز شدن باید به راحتی درون ماشین بچرخند تا موادشوینده با آلودگی‌ها در تماس باشند و عملکرد تمیزی به خوبی انجام شود.

۷-از گرم‌ترین آب برای پارچه استفاده کنید

هر چه آب گرم‌تر باشد میکروب بیشتری را از بین می‌برد. دمای بالاتر آب لباس‌ها را تمیزتر می‌کند و گرد وغبار و کثیفی که به مرور باعث کدر شدن رنگ لباس می‌شوند، را از بین می‌برد. اما برایی پیشگیری از چروک شدن و آسیب دیدن لباس، برچسب مراقب لباس را بررسی کنید  تا دمای مطمئن برای شستشوی آن را پیدا کنید.

۸-لباس را مطابق دستورالعمل برچسب آن خشک کنید

خشک کردن بیش از اندازه‌ی لباس نیز باعث می‌شود لباس کهنه به نظر برسد. ماشین لباسشویی خود را براساس برچسب لباس تنظیم کنید و یا از حالت اتومات ماشین استفاده کنید تا  هر وقتی که احساس کردید لباس خشک شده، متوقف شود، بدون آنکه زمان آن تمام شده باشد.

۹- از لباس‌هایی با پارچه ضد لک استفاده کنید

 تولید این نوع لباس‌ها  بسیار محدود است، اما برای افرادی که وسواس تمیز نگه داشتن لباس‌های سفید را دارند، گزینه خوبی است.

۱۰- از این ترفند‌ها برای کلیه لباس‌های سفید استفاده کنید

حوله‌ها و روتختی‌های سفید هم از این مورد جدا نیستند و اگر دوست دارید آن‌ها مثل روز اول، همچنان سفید بمانند، هنگام استفاده از آن‌ها توصیه‌های بالا را به کار گیرید.

علاقه‌مندان جهت مطالعه و آشنایی بیشتر با نکات شسشتو و دریافت خدمات اتوشویی و خشکشویی آنلاین می‌توانند با حباب تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حباب | HOBABB

گروه حباب فعالیت خود را ازسال 96 با هدف انجام امور شستشو و خشکشویی و اتوپرس البسه واقلام مربوطه به صورت آنلاین و کاملا تخصصی و با دقت و سرعت بالا و( تحویل24ساعته وتحویل فوری 4 ساعته برای اولین باردرایران ) شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | دکوراسیون و منزل