اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970313299038778

چگونه لکه‌های مختلف را از روی لباس‌های خود پاک کنیم؟

کد: 13970313299038778

https://goo.gl/21zCWK

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش سایت خشکشویی آنلاین حباب، ۱۲ روش از روش‌های پاک کردن انواع لکه از روی لباس ها ارائه می‌شود.

چگونه لکه های مختلف را از روی لباس های خود پاک کنیم ؟
چگونه لکه‌های مختلف را از روی لباس‌های خود پاک کنیم؟

سایت حباب شیوه‌ای است تا به راحتی بتوانبه خدمات یک اپلیکیشن آنلاین خشکشویی آنلاین و همچنین اتوشویی آنلاین دسترسی داشت.

همچنین می‌توان توسط اپلیکیشن یا سایت حباب پس ازانجام مراحل ثبت نام (عضویت) به انجام سفارشات خشکشویی آنلاین و اتوشویی آنلاین خود به همراه ریز جزئیات آن پرداخت.

به این گونه که نوع لباس، نوع شستشو، زمان دریافت و تحویل آن و یا حتی نوع تحویل آن به صورت عادی یا فوری را انتخاب کرده تا تمامی مراحل قابل انجام روی محصولات به دلخواه انجام شود.

پس ازانجام تمامی مراحل و تکمیل ثبت سفارش برای خشکشویی آنلاین و اتوشویی آنلاین کارشناسان حباب با بالاترین سرعت در محل مورد نظر حاضر می‌شوند و البسه‌ها را تحویل می‌گیرند.

پس از آن البسه‌ها به مرحله انجام فرآیند می‌رسند و تمامی فرآیند با نهایت دقت انجام می‌شود و در نهایت اجناس در زمان تعیین شده و محل مشخص شده در سیستم، توسط کارشناسان تحویل می‌شود.

گروه حباب برای رفاه حال عزیزان خشکشویی آنلاین و اتوشویی آنلاین را راه‌اندازی کرده تا سفارشی راحت را برای مشتریان ایجاد کند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از حباب می‌توانند با حباب تماس بگیرند. 

در زیر 12 روش پاک کردن انواع لکه از روی لباس ارائه می‌شود.

شیر

برای از بین بردن لکه جوهر بر روی لباس کافی است آن را پنج دقیقه در شیر بخوابانید، سپس آن را با آب معمولی بشویید. لکه به راحتی از بین می‌رود.

نشاسته ذرت

اگر خون دماغ شده‌اید؟ یا موقع تراشیدن ریش، صورتتان را بریده‌اید یا به هر دلیل دیگری لباس شما خونی شده، با استفاده از نشاسته ذرت و آب، خمیر غلیظی درست کرده و روی لکه بمالید، بعد از خشک شدن آن را جدا کرده و با آب سرد بشوئید. برای لکه‌های گریسی هم می‌توان از نشاسته ذرت استفاده کرد.

نمک

برای لکه‌های آبمیوه، قهوه و مایعات رقیق آنها را با آب سرد شسته و روی لکه نمک بپاشیدو پس از مدتی با آبگرم و شوینده بشوئید.

جوش شیرین

لکه‌های زرد زیر بغل لباس که به خاطر استفاده از خوشبو کننده‌ها به وجود می‌آید را با جوش شیرین تمیز کنید به این شکل که  ابتدا محل مورد نظر را کمی خیس کنید ومقداری جوش شیرین روی آن بریزید و با نصف لیموترش روی آن را مالش دهید و کمی زمان دهید و بعد آن را بشوئید.

اسپری مو

لکه‌های روغن روی لباس را با اسپری مو تمیز کنید. از آنجائی‌که اسپری مو تاثیر فوری روی لکه‌ها می گذارد، نیازی نیست مدتی بماند. بنابراین بعد از اسپری کردن روی لکه آن را بشوئید.

الکل

حتما برای‌تان پیش آمده که جوهرخودکار، جیب پیراهن را لکه کند، اما اگراین اتفاق افتاد نگران نباشید. همانگونه که می‌دانید الکل حلال جوهر است؛ یک دستمال خشک و تمیز را به الکل آغشته کرده و به آرامی روی جوهر بکشید تا تمیز شود.

سرکه

لکه چسب روی لباس را با سرکه می‌توان از بین برد. مقداری سرکه را بر روی محل لکه بریزید و پس از مدتی خواهید دید که چسب به راحتی از پارچه جدا می‌شود.

کره

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام عبور از کنار ماشین لباس سیاه شده باشد، برای پاک کردن آن، روی لکه‌ها را کره یا روغن بمالید و بگذارید ۱۲ ساعت بماند. سپس آن را با بنزین پاک کنید و این راه برای لباس‌های ابریشمی و کتانی  نیز موثر است.

خمیر دندان

لکه رژلب و جوهر به راحتی با استفاده از خمیر دندان پاک می‌شود. به این صورت که خمیردندان غیر ژله‌ای را روی لکه بمالید و سپس با آب شستشو دهید، چندین بار این کار را تکرار کنید. برای لکه قهوه نیز ممکن است این روش کار ساز باشد.

سمباده

برای لکه ناشی از سوختگی یا هر لکه‌ای که کمی برجستگی دارد مخصوصا اگر پارچه پشمی بود با کاغذ سمباده نرم روی آن را مالش دهید و چند بار تکرار کنید، اگر لکه هنوز باقی بود، با آب اکسیژنه رنگ آن را ببرید و خوب بشوئید.

آبلیمو

برای پاک کردن لکه زنگ زدگی، ابتدا لکه را ۱۰ دقیقه در آبلیموی تازه که به آن نمک زده‌اید ، خیس کنید سپس لباس را با آب بشویید.

لاک پاک کن

برای پاک کردن آثار ماژیک از روی پارچه و چرم ، لاک پاک کن را روی  یک حوله ریخته و به آرامی روی لکه‌ها ضربه بزنید و کمی صبر کنید سپس با آب کربنات دارای املاح معدنی تمیز کرده، مراحل شستشو را انجام دهید. البته از ضد آفتاب، اسپری مو، سرکه سفید نیز می‌شود برای پاک کردن اثر ماژیک روی چرم استفاده کرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حباب | HOBABB

گروه حباب فعالیت خود را ازسال 96 با هدف انجام امور شستشو و خشکشویی و اتوپرس البسه واقلام مربوطه به صورت آنلاین و کاملا تخصصی و با دقت و سرعت بالا و( تحویل24ساعته وتحویل فوری 4 ساعته برای اولین باردرایران ) شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی