اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970409302848778

روش‌های براق کردن ظروف استیل

کد: 13970409302848778

https://goo.gl/BGVF5o

، تهران , (اخبار رسمی): عمدتا خانم‌ها دوست دارند لوازم استیل یا ضدزنگ همیشه تمیز باشد و براق و نو به نظر برسند، اما در طی زمان ظروف استیل کدر می‌شوند. در این مقاله روش‌های براق کردن ظروف استیل آموزش داده خواهد شد.

روش های براق کردن ظروف استیل
روش‌های براق کردن ظروف استیل

امروزه با افزایش استفاده از لوازم استیل یا ضدزنگ نیاز به شناخت مواد پاک‌کننده برای این لوازم زیاد شده است. در این نوشته از خشکشویی آنلاین حباب سعی شده است این مورد بررسی شود.

سه اسپری دست ساز وجود دارد که به راحتی در منزل ساخته می‌شود. قدرت پاک‌کنندگی این محلول‌ها بسیاز زیاد است که باعث می‌شود هیچ‌گونه آلودگی بر روی لوازم استیل دیده نشود.

۱– پاک کننده سرکه و روغن

برای از بین بردن برچسب‌ها از وسایل استیل ضد زنگ، در یک بطری اسپری پلاستیکی ترکیبی از آب و سرکه سفید را با هم مخلوط کنید. بعد از ترکیب کردن محتویات، محلول را بر روی محل مورد نظر اسپری کنید. مشاهده خواهید کرد که برچسب‌ها به راحتی جدا شده و جای آن تماما از بین می‌رود.

به منظور درخشان کردن وسایل می‌توانید مقداری روغن بر روی پارچه تمیزی بریزید،مقداری نمک بر روی آن بپاشید و بعد بر روی دستگاه بکشید. در نهایت با آب گرم دستگاه را پاک کنید.

۲– پاک کننده جوش شیرین و آب

جوش شیرین یک ماده طبیعی بسیار عالی برای پاک کردن وسایل استیل و لوازم ضد زنگ است. برای پاک کردن برچسب‌های روی لوازم و یا تمیز و درخشان کردن آنها کافی است ۲ قاشق سوپ‌خوری از جوش شیرین را با مقداری آب ترکیب کنید تا چیزی مشابه خمیر به دست آید، اما به غلظت خمیر نیست.

خمیر به دست آمده را بر روی دستگاه‌ها بکشید تا هم برچسب‌ها جدا شوند و هم آلودگی‌ها پاک شوند. و در آخر با آب گرم و یک حوله تمیز دستگاه را پاک کنید.

این نوع پاک کننده برای تمیز کردن اجاق‌های خانگی استیل بسیار مفید است و آثار غذاهای سوخته شده از سطح گاز را به آسانی تمیز می‌کند.

۳– پاک کننده صابون خانگی

برای پاک کردن برچسب‌ها از سطح لوازم استیل یا ضدزنگ می‌توان از صابون‌های مایع عادی هم استفاده کرد. ولی این صابون‌ها درصد قلیاییت بالایی دارند.

می‌توان صابون و پاک کننده خانگی تهیه کرد. جهت انجام این کار مقداری صابون مایع معمولی، آب، نمک و روغن زیتون را با هم ترکیب کرده، داخل بطری یک اسپری می‌ریزیم و برای معطر شدن آن مقداری اسانس هم می‌توانیم استفاده کنیم. این محلول را بر سطح مورد نظر اسپری کرده و با حوله تمیز نمناک سطح را پاک کنید.

علاقه‌مندان جهت برون‌سپاری شستشوی البسه و محصولات قابل شستشوی خود می‌توانند با کارشناسان حباب تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حباب | HOBABB

گروه حباب فعالیت خود را ازسال 96 با هدف انجام امور شستشو و خشکشویی و اتوپرس البسه واقلام مربوطه به صورت آنلاین و کاملا تخصصی و با دقت و سرعت بالا و( تحویل24ساعته وتحویل فوری 4 ساعته برای اولین باردرایران ) شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]