اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970409302858778

شستن لباس نوزاد با دست

کد: 13970409302858778

https://goo.gl/jSBJwd

، تهران , (اخبار رسمی): نوزاد دارای پوست بسیار حساسی بوده و زمان زیادی نیاز است تا با محیط بیرون از منزل ارتباط بگیرد. شستشوی لباس نوزاد یکی از مسائل بسیار مهم بوده که جای بحث دارد. لباس نوزاد باید عاری از هرگونه آلودگی باشد.

شستن لباس نوزاد با دست
شستن لباس نوزاد با دست

در این مقاله در ابتدا به علت ضرورت شستشوی لباس نوزاد اشاره کرده و سپس مراحل شستشوی لباس نوزاد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

چرا نحوه شستشوی لباس نوزاد مهم است؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که نوزاد هم مانند سایر انسان‌ها بوده و روال شستشوی معمولی برای لباس او کفایت می‌کند. یک نوزاد دارای پوستی بسیار حساس بوده و تنها آلودگی سبب حساسیت او نمی‌شود، گاه یک ماده شیمیایی و یا یک ماده معطر نیز در بروز مشکلات پوستی برای او دخالت دارد.

در شستن لباس نوزاد باید اصول اولیه را رعایت کرد. موضوع بسیار مهم که توسط پزشکان مورد بحث قرار گرفته است شستشوی لباس نوزاد قبل از استفاده و به محض خرید است.

یک لباس نو لزوماً تمیز نیست! دقت کنید که به محض خرید لباس نوزاد آن را شستشو کرده و به بهانه نو بودن لباس، در انجام این کار سهل‌انگاری نکنید.

چه روشی برای شستن لباس‌های نوزاد صحیح است؟

در گام اول باید لباس نوزاد را با آب سرد بشورید. استفاده از آبگرم در ابتدای کار اشتباه است.

برای این کار بهتر است در ابتدا، لباس را در آب بخیسانید، این کار در صورتی که حجم لباس کم باشد ۱۵ دقیقه زمان می‌برد. در این روش لباس نوزاد شما از هرگونه لک که در اثر خوردن شیر ایجاد شده است برطرف خواهد شد.

در صورتی که اثرات لک بر روی لباس نوزاد دیده می‌شود می‌توانید از فرچه‌های نرم که با عنوان فرچه شستشوی لباس نوزاد در بازار عرضه می‌شود استفاده کنید.

از صابون ملایم برای شستشو استفاده کنید. به کمک صابون و فرچه شستشوی لباس نوزاد از دست لک‌ها رهایی خواهید یافت. استفاده از شوینده‌های معطر با قدرت را فراموش کنید این شوینده‌ها در نهایت سبب بروز حساسیت بر روی بدن نوزاد خواهد شد.

بهترین مواد جهت شستشوی لباس نوزاد استفاده از شوینده‌های بدون رنگ و اسانس است. در آبکشی پس از شستن لباس نوزاد دقت کنید، به یکبار آبکشی قانع نباشید باید مطمئن شوید که مواد شوینده از لباس به طور کامل پاک شده است.

اگر لباس نوزاد رنگی است، احتمال رنگ‌دهی لباس وجود دارد بنابراین شستن لباس را دوباره ادامه دهید. زمان کافی برای خشک شدن لباس لحاظ کنید.

معرفی لباس بدون حساسیت نوزاد

بر طبق بررسی‌های انجام شده در خصوص شستن لباس نوزاد دریافته شده است که به زمان زیادی برای شستشوی لباس نوزاد نیاز خواهیم داشت. این موضوع برای مادران شاغل کمی دشوار و نگران‌کننده است.

الیاف استفاده شده در این لباس به صورتی است که با بدن لطیف نوزاد شما سازگار بوده و در هنگام شستشو هیچ‌گونه موادی را به خود جذب نخواهد نکرد.

می‌توانید لباس بدون حساسیت نوزاد را در ماشین لباسشویی بیاندازید و نگرانی در خصوص وجود آلودگی در این لباس‌ها نداشته باشید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همینطور شستشوی البسه خود می‌توانند با حباب تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حباب | HOBABB

گروه حباب فعالیت خود را ازسال 96 با هدف انجام امور شستشو و خشکشویی و اتوپرس البسه واقلام مربوطه به صورت آنلاین و کاملا تخصصی و با دقت و سرعت بالا و( تحویل24ساعته وتحویل فوری 4 ساعته برای اولین باردرایران ) شروع کرد.

اطلاعات تماس
  • 0214*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس