اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۹۲۶***** - 091575*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970309298348900

وکیل پایه یک دادگستری در تهران

کد: 13970309298348900

https://goo.gl/jU2168

، مشهد , (اخبار رسمی): وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی، به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند.

وکیل در تهران
وکیل پایه یک دادگستری در تهران

وکالت عقدی است که به موجب آن، یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌کنند

طبق تعریف ارائه شده در ماده ۶۵۶ قانون مدنی، وکالت عقدی است که به موجب آن، یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می‌کند. شخص نیابت‌دهنده را موکل، و شخص نایب را وکیل می‌نامند. مواد ۶۵۶ الی ۶۸۳ قانون مدنی، احکام راجع به وکالت را برشمرده است.

مقصود از «امرِ» موضوع وکالت در این ماده، «امری حقوقی» به معنای عام کلمه است و در نتیجه وکیل می‌تواند در هریک از امور ذیل به نیابت از موکل خود اقدام کند: تنظیم معاملات و قراردادهای تجاری نظیر خرید و فروش و اجاره، صدور و قبول اسناد تجاری نظیر چک و برات، انعقاد نکاح و طلاق، اداره‌ی اموال موکل و نیز طرح و پیگیری تمامی دعاوی حقوقی و کیفری در دادگاه یا اصطلاحاً وکیل در محاکمه بودن. اساساً تمامی امور حقوقی، قابلیت نیابت‌پذیری و انجام از سوی وکیل را دارند؛ مگر آنکه آن امور، از مواردی باشند که اصطلاحاً قائم به شخص موکل است و تنها او است که می‌تواند آن امور را انجام دهد؛ نظیر شهادت، اقرار، لعان، تمکین و مواردی از این دست که قابل وکالت دادن نیستند و انعقاد وکالت در مورد آن‌ها، باطل است.

موسسه حقوقی مدافعان حق در نظر دارد با کادری مجرب نسبت به مشاوره به صورت تلفنی، حضوری و قبولی وکالت در کلیه دعاوی حقوقی کیفری نسبت به پرونده مطروحه یاری رسان باشد. 

از جمله امکانات ویزه این موسسه تطبیق وکیل نسبت به موضوع مورد نظر است

موفقیت قبولی پرونده‌هادر سال جاری

پرونده‌های حقوقی ۹۲درصد

پرونده‌های کیفری ۷۹درصد

پرونده‌ها در خصوص دعاوی چک۹۷ درصد

پرونده‌ها در خصوص دعاوی افترا توهین۸۵درصد

علاقه‌مندان جهت مشاوره حضوری و یا تلفنی درخصوص پرونده‌های حقوقی خود می‌توانند با موسسه حقوق خورشید عدالت به شماره تماس 09157587424 تماس بگیرند و کلیه پرونده‌های حقوقی، کیفری، ثبت شرکتی، دعاوی مهریه و ... را به سرانجام برسانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی مدافعان حق

موسسه حقوقی مدافعان حق در نظر دارد با کادری مجرب نسبت به مشاوره بصورت تلفنی و حضوری و قبولی وکالت در کلیه دعاوی حقوقی کیفری نسبت به پرونده مطروحه یاریتان نماید.اگر مایل هستید که نسبت به پرونده های خود به موفقیت صد در صدی برسید موسسه حقوقی مدافعان حق این موفقیت را برای شما عزیزان ایجاد خواهد کرد این موفقیت ما بر اساس چندین سال تجربه و بعلت وجود وکلای مجرب اتفاق خواهد افتاد

اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۹۲۶***** - 091575*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون