اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۹۲۶***** - 091575*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970316299208900

موسسه حقوقی مدافعان حق ارائه دهنده خدمات حقوقی در مشهد

کد: 13970316299208900

https://goo.gl/6q8V9R

، مشهد , (اخبار رسمی): اگر مایل هستید که نسبت به پرونده های خود به موفقیت صد در صدی برسید موسسه حقوقی مدافعان حق این موفقیت را ایجاد خواهد کرد این موفقیت براساس چندین سال تجربه و به علت وجود وکلای مجرب اتفاق خواهد افتاد.

وکیل در شهر مشهد
وکیل حرفه ای در مشهد

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگر،اعم از حقوقی یا حقیقی، به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود

موسسه حقوقی مدافعان حق با داران بودن وکیل حرفه ای در مشهد در نظر دارد با کادری از وکلای مجرب و متخصص و حرفه‌ای و باتجربه شما را در رسیدن پرونده مطروحه یاری کند و به موفقیت برساند.

این موسسه در نظر دارد ابتدا پرونده را رسیدگی کرده سپس براساس موضوع مطرح شده پرونده را به وکیل متخصص ارجاع دهد. این موسسه از چندین وکیل تشکیل شده است و همین امر رسیدن به موفقیت در پرونده را آسان‌تر خواهد کرد.

همراهی وکیل در طول دوره وکالت با موکل و هدایت موکل و روشن کردن موکل در زمینه طی کردن روند پرونده از جمله خدمات این موسسه حقوقی است.

این موسسه به دلیل داشتن چندین وکیل متخصص و حرفه‌ای، ابتدا رسیدگی کلی را انجام می‌دهد و سپس بهترین لایحه و بهترین دادخواست را تنظیم می‌کند و پس از تعیین جلسه رسیدگی بهترین دفاع توسط وکیل متخصص در زمینه پرونده انجام می‌‌شود و همین امر باعث خواهد شد پرونده به موفقیت نایل شود.

از سوی دیگر این موسسه دارای کارشناسان خبره بوده ورسیدگی اولیه به صورت دقیق انجام خواهد شد. شعار موسسه مدافعان حق: سرعت، دقت، تمرکز ورسیدن به موفقیت در پرونده است. این شعار به دلیل وجود کارشناسان و وکلای متخصص و باتجربه به وجود آمده است.

 موسسه مدافعان حق با داشتن چندین شعبه در سطح شهر باعث شده است که موکل با سهولت بیشتری با وکیل خود ارتباط داشته باشد.

خدمات موسسه حقوقی مدافعان حق

وکالت، مشاوره حقوقی رایگان، آموزش مفاهیم حقوقی و کیفری و دفاع از کلیه دعاوی حقوقی و قراردادها از جمله خدمات موسسه حقوقی مدافعان حق است.

۱) دعاوی کیفری (خیانت در امانت، قتل شبه عمد (ناشی از سوانح رانندگی)، ترک انفاق، انتقال مال غیر.
۲) وکالت حقوق امور حبسی (ارث و وصیت): اخذ گواهی حصر وراثت، تنظیم وصیت‌نامه عادی و مهر و موم کردن ترکه متوفا، دفاع از صحت وصیت‌نامه عادی، تصمیم ، فروش اموال منقول و غیرمنقول متوفا.
۳) حقوق تجارت (حق اختراع، دعاوی اوراق بهادار، ثبت و انتقال علائم تجاری، دعاوی ورشکستگی).

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با موسسه حقوقی مدافغان حق با شماره ۰۹۳۹۲۶۹۶۵۴۶ بگیرند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه حقوقی مدافعان حق

موسسه حقوقی مدافعان حق در نظر دارد با کادری مجرب نسبت به مشاوره بصورت تلفنی و حضوری و قبولی وکالت در کلیه دعاوی حقوقی کیفری نسبت به پرونده مطروحه یاریتان نماید.اگر مایل هستید که نسبت به پرونده های خود به موفقیت صد در صدی برسید موسسه حقوقی مدافعان حق این موفقیت را برای شما عزیزان ایجاد خواهد کرد این موفقیت ما بر اساس چندین سال تجربه و بعلت وجود وکلای مجرب اتفاق خواهد افتاد

اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۹۲۶***** - 091575*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون